Jagodni izbor iz Goriških brd. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Jagodni izbor iz Goriških brd. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
V prvi pošiljki so tudi vina Ščurek iz Plešivega v Goriških brdih. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Gre za prvo večjo pošiljko vina na Kitajsko, odkar je Klet Brda v začetku junija vstopila v lastniško strukturo izvoznega podjetja Alps Wine.

Dva ladijska zabojnika so pri Kleti Brda napolnili z vini blagovnih znamk Klet Brda, Ščurek, Edi Simčič, Dušan Kristančič, Pullus, Marof in Radgonske Gorice. Pripravlja pa se že novo naročilo, ki bo prav tako zajemalo pestro paleto različnih slovenskih pridelovalcev.

Kot je povedala Neja Škrinjar iz Kleti Brda, bodo novo pošiljko odposlali na Kitajsko že v teh dneh. "Glede na uspeh prodaje bomo take kontingente nato redno pripravljali tudi v prihodnje," je še povedala Škrinjarjeva.

V Kleti Brda se zavedajo, da je velik in zahteven kitajski trg mogoče obvladovati le s skupnimi močmi. Zato so si kot eno izmed svojih poslanstev zastavili cilj, da bodo skupaj s podjetjem Alp Wine kitajsko tržišče oskrbovali z vrhunskimi vini različnih slovenskih pridelovalcev ter tako hitro rastočemu in spreminjajočemu se trgu ponuditi slovenska vina visoke kakovosti iz različnih vinorodnih okolišev.

Kitajci prisegajo na rdeče
Le tako je mogoče zadostiti različnim okusom kitajskih ljubiteljev vina. Na Kitajskem so sicer cenjena in iskana predvsem rdeča vina visokega kakovostnega in cenovnega razreda, vendar pa se tako okus kot kupna moč razlikujeta od regije do regije. Brezkompromisna kakovost, razumevanje zakonitosti kitajskega trga in združevanje moči so trije stebri do uspeha na tem zahtevnem tržišču, pravijo v Kleti Brda.

Pri gospodarskem sodelovanju s Kitajsko pa je pomembna tudi gradnja dolgoročnih odnosov na vseh ravneh. Tako je v začetku julija Slovenijo obiskal namestnik kitajskega kmetijskega ministra Čen Šjaohua, da bi vzpostavil ustrezen administrativni okvir medsebojnih poslov, njegovemu obisku pa je sledil še obisk štirih kitajskih distributerjev z njihovimi pomembnimi kupci.

Tovrstni obiski na visoki ravni pričajo, da so prizadevanja slovenskih vinarjev na Kitajskem resna in lahko pozitivno prispevajo k nadaljevanju rasti prodaje slovenskih vin na tem trgu.