Brazilcev, ki potujejo v Evropo, ne zanimajo plaže in morje. Foto: Marko Večko
Brazilcev, ki potujejo v Evropo, ne zanimajo plaže in morje. Foto: Marko Večko
Marina Portorož
Lani je zanimanje za Slovenijo kot turistično destinacijo s svojim obiskom v Sloveniji spodbudila brazilska televizijska ekipa TV Globo, ki sodi med vodilne brazilske televizijske programe. Foto: MMC RTV SLO

Skupna predstavitev slovenske in hrvaške turistične ponudbe na brazilskem trgu je načrtovana nadgradnja strategije skupnega nastopa obeh držav na čezmorskih trgih, saj Brazilci na potovanju v Evropi obiščejo več držav zaporedoma, so sporočili z javne agencije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit) in dodali, da gre za prvo tovrstno predstavitev slovenskega turizma v Braziliji.

Slovenijo je lani obiskalo 6.075 brazilskih turistov, ki so ustvarili 12.728 prenočitev - to v medletni primerjavi predstavlja 42- oz. 49-odstotno rast. Največ brazilskih turistov sicer obišče Ljubljano, lani jih je v prestolnici prenočilo 63 odstotkov. Brazilija po pojasnilih Spirita, ki se sklicuje na podatke Svetovne turistične organizacije, velja za eno izmed vodilnih gospodarstev v Južni Ameriki. Lani je turistična potrošnja v tej državi narasla za 4,6 odstotka.

Povprečna dolžina potovanj Brazilcev v Evropo je 15 dni, a ker gre v večini primerov za obisk več držav zaporedoma, znaša povprečna dolžina bivanja v eni državi približno tri noči. Najpomembnejši motivi so obisk prestolnic, kultura in umetnost, nakupovanje, kulinarika in vino. Potovanja "sonce, plaža" jih ne zanimajo. Brazilski gosti v Evropi prihajajo iz premožnejšega sloja, so visoko izobraženi, stari med 30 in 50 let in govorijo več jezikov. Glavni sezoni za potovanja so zimske počitnice v juliju in poletne počitnice v decembru in januarju.