Slovenija se oglašuje kot zelena, aktivna in zdrava destinacija. Foto: BoBo
Slovenija se oglašuje kot zelena, aktivna in zdrava destinacija. Foto: BoBo

V britanski prestolnici je za štiri dni vrata odprl najpomembnejši dogodek potovalne industrije - sejem WTM, na katerem se bodo predstavniki slovenskega turizma družili s predstavniki britanskih in svetovnih medijev. Rdeča nit letošnje predstavitve na slovenski stojnici je Emona MM - 2.000 let Ljubljane ter predstavitev Slovenije in Ljubljane kot gostiteljice ABTA (Association of British Travel Agents) konvencije jeseni 2014.

Veliko zanimanja je bilo za napovedane nove letalske povezave med Veliko Britanijo in Slovenijo v prihodnjem letu. Od maja do septembra bo namreč nacionalni letalski prevoznik Adria Airways dvakrat tedensko s poleti povezal Ljubljano ter letališči Manchester in Gatwick. Slovenija na britanskem trgu nadaljuje tudi predstavitve naše dežele kot zelene, aktivne in zdrave destinacije.

Vodja sektorja za turizem pri agenciji Spirit Karmen Novarlič je izpostavila, da je leto 2014 pomembno leto za Slovenijo. Rast števila obiskovalcev iz Velike Britanije ima velik pozitiven vpliv na slovenski turizem. Tudi za prihodnje leto pa zaradi novih napovedanih letalskih povezav pričakuje nadaljevanje pozitivnega trenda s tega trga.

Na sejmu se predstavlja 22 slovenskih podjetij
WTM je eden najpomembnejših dogodkov potovalne industrije na svetu, ki se vsak november predstavi v Londonu. Letos se na slovenski stojnici predstavlja 22 podjetij: Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kompas, Turizem Ljubljana, Julijske Alpe, Zavod za turizem občine Kranjska Gora, M Tours Bled, Postojnska jama, Sava Turizem, Sportina Turizem, Discover Julian Alps, Promet T&T, Panoramic Travel, Adria Airways, Happy Tours, HIT Holidays Kranjska Gora, HIT, Javni gospodarski zavod Protokolarne storitve RS - Brdo, Agencija Van Gogh, Terme Krka, Turistična agencija Palma, TC Brda in Terme Spa Rogaška.

Osrednjo vlogo na stojnici je prevzel Turizem Ljubljana, ki v sodelovanju s projektom Emona MM predstavlja 2.000-letnico Emone. V animacijskem kotičku goste sprejemata tradicionalna Emonka in Emonec ter vabita vse obiskovalce slovenske stojnice na popotovanje po rimski Ljubljani. V animacijskem popotovanju se lahko sprehodijo skozi zgodovinsko obdobje rimske Emone, izdelajo lastne fibule ter poskusijo rimske prigrizke in mulzum.

Na stojnici pa se izpostavlja tudi Ljubljana kot gostiteljica konvencije ABTA. Gre za drugo največje turistično združenje na svetu, ki deluje od leta 1950 ter vključuje več kot 1.200 podjetij. Konvencija ABTA vsakič poteka v drugi turistični destinaciji, vsako leto pa se konvencije udeleži od 500 do 1.200 vodstvenih delavcev britanskega turizma ter letalske, ladijske in preostale industrije, povezane s turizmom. Prav tako je konvencija deležna velike medijske pozornosti.