Sodnike je prepričala ekološka ozaveščenost - QR-kode namesto klasičnih brošur. Foto: Slovenska turistična organizacija
Sodnike je prepričala ekološka ozaveščenost - QR-kode namesto klasičnih brošur. Foto: Slovenska turistična organizacija

Stojnica slovenskega turizma za komuniciranje tržne znamke Slovenije I FEEL SLOVENIA in promocijo slovenske turistične ponudbe je na 32. svetovni turistični borzi v Londonu (WTM – World Travel Market) prejela nagrado v kategoriji »Best stand for doing business« - priznanje za najboljšo stojnico za izvedbo poslovnih srečanj.

WTM velja za največji in najpomembnejši dogodek v potovalni industriji na svetu, ki z leti pridobiva vse večji pomen, kar potrjuje tudi podatek, da je borza ob včerajšnjem odprtju naštela za 14 odstotkov več obiskovalcev kot prvi dan borze lani.

Nagrado je stojnici slovenskega turizma napovedovala že današnja objava na blogu ene izmed članic strokovne žirije, ki je slovensko stojnico navedla kot primer dobre prakse, ki obiskovalcem stojnice omogoča, da pridobijo elektronske brošure s pomočjo QR-kod, ki jih lahko prebereš s pametnim mobilnikom.

Britanci hočejo v naravo
Velika Britanija za slovenski turizem sicer predstavlja peti največji emitivni trg: število obiskovalcev s tega trga se je v preteklem letu povečalo za tri odstotke, rast pa se nadaljuje tudi v letošnjem letu. Turisti iz Velike Britanije v Sloveniji najpogosteje povprašujejo po možnostih preživljanja aktivnega oddiha v naravi, kot so pohodništvo, kolesarjenje, muharjenje, smučanje, golf in vodni športi.