Ture avanture

Poudarki

  • Usmerili se bodo v oglaševanje Slovenije kot butične destinacije
  • Uspešna promocija na družbenih omrežjih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 34 glasov Ocenite to novico!
Bled turisti
Časi, ko se je okoli Blejskega jezera sprehajala le peščica turistov, so očitno mimo. Foto: BoBo
Turisti, Ljubljana
Tuji gostje so julija opravili 1,34 milijona ali za 16 odstotkov več prenočitev, domači pa nekaj več kot 525.000 ali za šest odstotkov več kot v lanskem juliju. Foto: BoBo
Turisti, Ljubljana
Število prenočitev se je glede na lanski julij povečalo v vseh tipih turističnih občin: v gorskih občinah za 20 odstotkov, v ljubljanski občini za devet odstotkov, v obmorskih občinah za osem odstotkov, v zdraviliških občinah pa je bila rast sedemodstotna. Foto: BoBo

Dodaj v

Izjemna turistična sezona kot izziv za prihodnost: kako postati destinacija za zahtevnejše?

Zelo visoka rast v primerjavi z letom prej
31. avgust 2017 ob 19:02,
zadnji poseg: 31. avgust 2017 ob 19:12
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Iztekajoča se turistična sezona je, kot smo že poročali, postregla z odličnimi rezultati, vse bolj pa postaja jasno, da slovenski turizem nujno potrebuje bolj strateško upravljanje, so pristojni opozorili na novinarski konferenci ob izteku poletja.

Državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Eva Štravs Podlogar je tako poudarila, da rast števila prihodov in prenočitev turistov, ki jo potrjujejo tudi danes objavljeni podatki statističnega urada, ni naključna, ampak posledica uspešne promocije slovenskega turizma doma in v tujini, povečanih dejavnosti turističnega gospodarstva in ukrepov gospodarskega ministrstva s partnerji.

Sama ocenjuje, da turistov v Sloveniji še ni preveč, se pa zaveda, da je treba tako hitri rasti turizma nameniti več pozornosti, pri čemer se je zavzela za več sodelovanja in integralnih turističnih proizvodov, ki jih bo treba znati prodati z višjo dodano vrednostjo. Verjame, da bo izzive naslovila tudi strategija slovenskega turizma, ki je v sklepni fazi nastajanja, saj so si zastavili visoke cilje, in sicer: "Doseganje višje dodane vrednost in boljše zasedenosti kapacitet, nov zagon investicijam v turistično ponudbo, višjo kakovost storitev, ki jo lahko dosežemo samo z bolj motiviranimi kadri." Ob tem pa je poudarila še, da je letošnja rast "v bistvu samo nov izziv za prihodnost in odgovornost za trajnostni razvoj slovenskega turizma".

Usmerili se bodo v oglaševanje Slovenije kot butične destinacije
Tudi direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je priznala, da je letošnja sezona izpostavila potrebo po dejavnem strateškem in operativnem upravljanju destinacij, usmerjanju v trajnostni razvoj, delu s proizvodi višje dodane vrednosti, privabljanju turistov v vseh sezonah, geografski razpršenosti in upravljanju izkušnje turistov. "Teh izzivov se v slovenskem turizmu jasno zavedamo, zato so opredeljeni v strategiji trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021. Aktivnosti STO-ja bodo v skladu s strategijo v prihodnjih letih usmerjene v povečevanje prepoznavnosti Slovenije kot zelene butične globalne destinacije za zahtevnega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi, in v pospeševanje razvoja trajnostnega turizma," je dejala Pakova.

Poudarila je, da so dokaz dobrega dela slovenskega turističnega gospodarstva tudi sveži rezultati za prvih sedem mesecev, pri čemer je posebej izpostavila rast prihodov turistov z oddaljenih trgov in vnovično povečevanje deleža ruskih turistov. Na STO-ju sicer v skladu z novo strategijo vzpostavljajo sistem štirih makroregij, ki ga sestavljajo alpska Slovenija, termalno panonska Slovenija, sredozemska Slovenija ter Ljubljana in osrednja Slovenija.

Generalna direktorica direktorata za turizem Renata Martinčič je povedala, da si na ministrstvu ugodno okolje za uspešno poslovanje turističnega gospodarstva med drugim prizadevajo doseči s tremi novimi oziroma spremenjenimi zakoni, pri pripravi katerih sodelujejo tudi z drugimi pristojnimi ministrstvi: "Prepričana sem, da bomo v sodelovanju in s pozitivno energijo skupno prispevali k temu, da se bo slovenski turizem učinkovito razvijal in uspešno konkuriral na mednarodnem trgu."

Uspešna promocija na družbenih omrežjih
Pakova je med dejavnostmi, ki so se do zdaj izkazale za najuspešnejše, izpostavila digitalno kampanjo Slovenia. Make New Memories., ki je do zdaj na spletu dosegla 70 milijonov ljudi in več kot 145 milijonov uporabnikov družbenih omrežij s 444 milijoni prikazov oglasov na 15 trgih in v 16 jezikih. Decembra lani je STO lansiral nov osrednji slovenski turistični portal www.slovenia.info; obiskalo ga je več kot 1,75 milijona novih uporabnikov, sicer pa je v zadnjih dveh letih spletni portal nagovoril 10 milijonov uporabnikov. Stalna je tudi rast števila sledilcev na družbenih omrežjih STO-ja: na FB za 330 % (skoraj 458.000 sledilcev), Instagramu za 4.845 % (86.000), Twitterju za 2.087 % (37.651).

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
SamoRes
# 31.08.2017 ob 20:12
Natakarji pa na minimalcih. Bomo začeli uvažati Tajce, ki bodo delali za 300€?
SamoRes
# 31.08.2017 ob 20:13
Jaz bi takoj zaprl hotel, kjer zaposlenim plačajo na mesec toliko, kot zapravi gost na eno nočitev.
janezvalva
# 31.08.2017 ob 19:30
gorski turizem je verjetno zelo perspektiven v Sloveniji
pepar
# 31.08.2017 ob 21:28
Znoj solze in razdrte družine kuharjev,natakarjev in sploh osebja,ki za nesramno nizke plače podstavlja hrbet za galop turističnih indeksov.
Jaz se s tem nebi hvalil.
rooster
# 31.08.2017 ob 20:27
Izjemna turistična sezona v Sloveniji je izključno posledica zgrešene migrantske politike zahodne Evrope in radikalizacija islamskih držav.

Torej praviš, da je star Nemec, kateremu je smisel dopusta predstavljalo celodnevno ležanje pod senčnikom v egiptu, turčiji, ... namesto tega dopusta izbral adrenalinske športe po Soči in plezanje po SLO gorah? In pešačenje gor in dol po LJ?

Ja,, in kaj še.
JakobJak
# 31.08.2017 ob 19:22
V Sloveniji manjka Naturistični kamp ob morju...
mooodeeel
# 31.08.2017 ob 22:08
Ne pozabite, od jutri naprej smo na Bledu slovenci spet dobrodosli!
presenečen
# 31.08.2017 ob 20:56
BLED je in bo-HIN ;)

Predlagam, da vložite miljardo € v obnovo tistih 50 plaž na slovenski obali, zakaj ne? sedaj je tam razpokan beton iz 60ih in poscane ulice, srednjeveških obmorskih mest..
STRIKE
# 31.08.2017 ob 20:32
Bolj "zahtevni" gostje prinašajo tudi dražje storitve v turističnih krajih za domačine!

"Manj zahtevni" gostje pa gužvo!
rooster
# 31.08.2017 ob 20:31
Sicer pa bravo. Sta se pa v zadnjem letu glede SLO zgodila tudi, recimo, dva trenutka, skozi katera so tujci začeli biti bolj pozorni na našo državo, vpisali slovenia v google, kaj turističnega imamo za ponudit...
Epafrodit
# 31.08.2017 ob 20:06
...kako postati destinacija za zahtevnejše?

Po aktualni slovenski praksi - stvar prodaš tujcem pa bo nekak že šlo.
Ori
# 31.08.2017 ob 19:56
Izjemna turistična sezona v Sloveniji je izključno posledica zgrešene migrantske politike zahodne Evrope in radikalizacija islamskih držav.
Emmure
# 31.08.2017 ob 19:50
30.10 gremo v Pripjat in Cernobil z ukrajinsko agencijo.Komaj cakam.Potovanje nekoliko drugace.
aaa
# 01.09.2017 ob 08:10
Usmerili se bodo v oglaševanje Slovenije kot butične destinacije

Enega kraja nimamo, ki bi bil vsaj približno tako zrihtan kot recimo en povprečen Bad Kleinkircheim in se bomo šli oglaševanja butičnega turizma? Najboljše da še Mariborko Pohorje začnemo oglaševati kot butično smučišče.
arnie
# 31.08.2017 ob 21:37
Potrebno je pogledat, kakšno dodano vrednost za Slovenijo prinašajo tuji turisti. Če se bo s tem krepila dejavnost z minimalnimi plačami, potem bolje, da jih ni. Če se bodo s tem ustvarjala delovna mesta z višjo dodano vrednostjo in posledično več pobranih davkov (ki upajmo, da bodo namenjeni koristnim stvarem), potem so dobrodošli. Ampak v okviru pravil, ki jih bomo mi postavili, ne pa da bodo delali "štalo".
antitrust
# 31.08.2017 ob 20:12
@Emmure, potem je tale film kot naročen zate :) - Chernobyl Diaries
kingestone
# 01.09.2017 ob 12:35
obale v sloveniji dejansko ni tako zelo malo, če želimo tudi na tem graditi turizem. 42 km se morda sliši malo, ampak če greš s kolesom naokoli imaš kar nekaj za kolesarit, in veliko veliko telesc lahko na takem področju leži ter se zabava...

zaledje obale pa tudi ponuja ogromno s svojimi dobrotami...

vsega je na slovenskem primorju jst pravim
Chopin
# 01.09.2017 ob 11:29
Razumem, da si Slovenija zeli izboljsati ponudbo za premoznejse goste, kdo si jo ne.
Ne razumem pa stalnega poudarjanja le buticnosti, miru in aktivnega turizma. Sploh ponudbe aktivnega turizma je v Sloveniji ze ogromno in nima velike dodane vrednosti, mir pa dodane vrednosti sploh nima.
V Sloveniji je izrazito premalo ponudbe za druzine, ki so najvecji potrosniki. Zabava, parki, zivalski vrtovi, storitve za otroke in druzine, organizirana dozivetja itd. Najmanj ponudbe je za generacijo 30-50 let z otroki. Hkrati je malo ponudbe za elitni nebuticni turizem, ampak roko na srce Slovenija nikoli ne bo konkurencna na tem podrocju zaradi slabe infrastrukture in mocne konkurence bogatih drzav. Luksuzni turizem za druzine je kombinacija v katero bi se splacalo vlagati po mojem mnenju, premaga vse ostale skupine in kombinacije glede na dodano vrednost (tu je z visoko dodano vrednostjo seveda lahko tudi res top elitni turizem, za katerega pa Slovenija zal nima dobrih pogojev).
subcomandante
# 01.09.2017 ob 10:33
Slovenski turizem, več sreče kot pameti.
aaa
# 01.09.2017 ob 07:14
Naj me koklja brcne če ni turistična zasedenost v poletnih mesecih direktno povezana z vremenom. Sem prepričan, da so tudi Hrvati, Avstrijci, Italjani... imeli letos rekordno sezono. In sedaj se bomo hvalili, ker je bilo lepo vreme ali kaj? Pa tudi sicer se jaz ravno ne bi hvalil s tem, da nam cveti panoga kjer je 3/4 zaposlenih na minimalcih.
AlFe
# 01.09.2017 ob 05:31
gvidk: "Pobrali smo drobtinico turistične migracije iz manj varnih držav in seveda so si pristojni hitro pripeli zasluge."

In seveda razdelili dosmrtne rente.
Skippy
# 31.08.2017 ob 23:09
Natakarji pa na minimalcih. Bomo začeli uvažati Tajce, ki bodo delali za 300€?

Ti pa tvoji minimalci pod vsakim člankom. Zakaj točno ne uporabiš svoje pameti (beri blebetanja), odpreš gostilne in zaposlenim nudiš vse to, kar očitaš drugim? Kaj točno ti preprečuje??
peglezn
# 31.08.2017 ob 21:29
Evo to je to.

Priložnost za visoko plačana in kvalificirana dela sobaric, čistilk,... in prav nobenega vpliva na okolje, recimo povečanega prometa ali dodatnih smeti. Nasprotno, učinek na promet je pravzaprav blagodejen...

Zeleni, eko, ...?
Guinness
# 31.08.2017 ob 20:56
"Manj zahtevni" gostje pa gužvo!
in precej manj denarja...
kingestone
# 01.09.2017 ob 12:30
nobenih sprememb ne bo... kapacitete bodo še vedno enake, strategije nobene, dobičke si bodo šefi talali med tem pa modrovali kako še cenejši kader dobiti, gneče bo še vedno abnormalno, naložb nobenih ker potem ni dobičkov...

edino kar bo bodo bolj navite cene za kao maloštevilni butični LOL turizem, katerega glavnino bodo predstavljali zahodni evropejci, ker ne hodijo več v grčijo, turčijo in severno afriko...

skratka strategija slovenskega 'turizma' za prihodnost bo lupljenje gostov do kot se bo še dalo...

podn!
aaa
# 01.09.2017 ob 12:14
gorski turizem je verjetno zelo perspektiven v Sloveniji

Ja, z dvema žičnicama v gore, ki jih premoremo. Za Bled in Bohinj pa tudi mislimo, da sta najmanj svetovno čudo sredi Avstralske puščave in ne samo dve izmed stoterih jezer v regiji. Povrh vsega še med najbolj zanemarjenimi.
sydney_2016
# 01.09.2017 ob 11:57
Res vzpodbudne številke, ni kaj. AMPAK, zakaj ni nikjer podatka koliko so vsi ti gostje pri nas zapravili. za nočitve, gostinske storitve, nakupovanje, transferje,... vem da je to najbolj težko opraviti, vsaj za hotele in ostale nastanitvene obrate se da to hitro ugotoviti.
prav zanimivo bi bilo prebrati, koliko pod črto ostane hotelu, ko odšteje vse stroške, plača vse prispevke, nakaže OD delavcem,... mislim in upam si trditi da z izjemo nekaterih posameznikov, le redki hoteli poslujejo z dobičkom. in če že, potem dobiček držijo zase, namesto da bi ga dali v razvoj kadrov, izobraževanja, ...
hotel ki ima zlate kljuke in pipe, nima pa ustreznega kadra, mu vse te zlate zadeve skorajda nič ne pomagajo. kajti če gosta portir ob prihodu ne bo pozdravil, ne bo deležen ustreznega sprejema na recepciji, če ga natakar ne bo primerno postregel... itd... potem lahko kmalu zapre štacuno.
ni vse v številkah nočitev, pomembna je kakovost storitev in le to opravijo in nudijo dobro izobraženi delavci v gostinstvu, turizmu, hotelirstvo in ki so za to tudi ustrezno plačani ali tudi kdaj pa kdaj nagrajeni.
delfino_
# 01.09.2017 ob 10:45
Delavci v turizmu pa na minimalcu, zaradi okostenele davčne politike države.
mikic007
# 01.09.2017 ob 09:48
Mogoče bi bilo najprej bolje obvladati cenen turizem, potem se morda lahko gremo butičnega. Tako pa turisti bolj kot ne sebi in redkim entuziastom prepuščeni vandrajo po Sloveniji. Kaj ponuja naš paradni konj? Pogled na otok, ki zahteva samo plačilo parkirnine. Potem pa so jezni, če ne poješ precenjenega kosila ali vsaj kremsnite..

Danes je res fino biti na državnem jošku v turizmu, sam od sebe sektor rase, še več, tvoja glavna skrb je, kako ga omejiti!
fazani
# 01.09.2017 ob 07:41
Nikjer niso napisani podatki koliko milijard € je kapnilo v državno davčno blagajno. Ko objavljate te podatke, mi slovenci potrebujemo tudi denarni izkupiček od turizma. Zato potrebujemo tudi te podatke.
gvidk
# 01.09.2017 ob 04:04
Pobrali smo drobtinico turistične migracije iz manj varnih držav in seveda so si pristojni hitro pripeli zasluge.
vranek
# 01.09.2017 ob 01:15
SamoRes, ko bo hotel tvoj, ga pa zapri. Dokler pa samo zajedas in nimas hotela, pa raje molci.
Skippy
# 31.08.2017 ob 23:06
gorski turizem je verjetno zelo perspektiven v Sloveniji

In kako se ga hočeš iti s temi socialističnimi kočami s totalno socialistično ponudbo? Avstrijci z gorskim turizmom služimo milijarde, mi ponujamo 50 let stare skupinske sobe in že 50 let isto hrano.
firtoh
# 01.09.2017 ob 21:15
V nedeljo sem bil po dolgem času v Mariboru.Turistov v centru je kar nekaj.Sva z ženo hotela nekaj pojest,pa je bilo na razpolago naslednje:čepapčiči v Baščaršiji,,čevapčiči v Ranca grillu....potem sva šla iz MB in šla k Denku v Kungoto.
ZvonkoBingl
# 01.09.2017 ob 12:30
Kamp na Debelem rtiču v lasti ministrstva za notranje zadeve oz., ki je bil v lasti policijskega sindikata dokler ni nosa notri vtaknila KK pa veselo propada..!!!!!
SamoRes
# 01.09.2017 ob 11:37
Skippy
# 31.08.2017 ob 23:09
Ti pa tvoji minimalci pod vsakim člankom. Zakaj točno ne uporabiš svoje pameti (beri blebetanja), odpreš gostilne i

Ker ti ne bo več nihče delal za minimalca, samo da narod pride k pameti. Taki izkoriščevalci pa bodo propadli, ker niso podjetniki ampak podli ljudje brez idej, ki ne uspejo z idejo. Dober podjetnik ima tudi dobro plačane delavce, ki so sodelavci ne sužnji.
qayxc
# 01.09.2017 ob 07:57
Za zahtevnejše, kaj to pomeni, mogoče za premožnejše, da boste lahko bolj navili cene, že sedaj v sloveniji stane nočitev v čisto navadnem kampu 12€ na osebo, še na hrvaškem sem ga dobil za 7€, da pa niti ne govorim o Franciji in Italiji, kjer je standard dosti višji, kampiranje pa bolj poceni in skoraj v vsakem celinskem kampu bazen.
atom ant
# 31.08.2017 ob 20:32
kako postati destinacija za zahtevnejše?

- stacionarni radar v vsako clovensko vas, policaj v vsak grm
- okrepiti redarstva in vse sorte inšpektorjev na terenu
- parkirnina na vseh označenih in neoznačenih parkirnih mestih
- cestnine na vseh gorskih cestah, plačilo vožnje skozi vse predore in čez vse mostove...

... pa jiho bo minila "zahtevnejša zahtevnost" in bodo postali enaki nam
N75
# 01.09.2017 ob 01:39
Naturistične plaže/kampi ob morju, rekah, jezerih
Gorski turizem, v hribih koče v stilu restavracije in hotelskih sob
vranek
# 01.09.2017 ob 01:19
Arnie, a zdaj ze tudi turiste odganjate? Upam, da se bos ti in tebi podobni nadutezi, ki se nad vsakim delom zmrdujete, pasel! Biti natakar ni nekaj, kar bi bilo kjerkoli dobro placano. Tako to je.
Kazalo