Polet je ekološko naravnan, saj letalo v svoji kategoriji porabi najmanj goriva na preleteno razdaljo. Foto: BoBo
Polet je ekološko naravnan, saj letalo v svoji kategoriji porabi najmanj goriva na preleteno razdaljo. Foto: BoBo

Pri prečkanju južnega Tihega oceana je Lenarčič preletel 11.901 kilometer in za to potreboval okoli 50 letalnih ur.

Poletel je iz Concepciona v Čilu in za prvo etapo do Velikonočnega otoka, ki je oddaljen 3.700 kilometrov, potreboval dobrih 15 ur. Let je bil sorazmerno miren in brez posebnih vremenskih posebnosti.

V drugi etapi je Lenarčič poletel z Velikonočnega otoka do Totegegie, kar pomeni 2.271 kilometrov. Ob koncu te druge etape je naletel na močno in zahtevno nevihto in za vse je bilo veliko olajšanje, ko je pristal.

Tretja etapa je bila proti Tahitiju. Polet je bil dolg 1.692 kilometrov in za to je Lenarčič porabil šest ur in 20 minut. Četrta etapa do Cookovih otokov je bila nekoliko krajša. Štiri ure in pol je potreboval, da je preletel razdaljo 1.140 kilometrov.

Na Novi Zelandiji na letališču v Aucklandu pa so ga pričakali pred nekaj urami. Peta in neverjetna etapa, ki je bila dolga 3.098 kilometrov, je Lenarčiča zadržala v zraku dobrih 13 ur. Vendar je bil pristanek toliko srečnejši, je v sporočilu zapisala ekipa World Green Flight.

Slovenec, ki se je na etapni polet okrog sveta, na katerega se je pripravljal skoraj eno leto, odpravil 8. januarja z brniškega letališča, bo na svoji poti šestkrat preletel ekvator, prečkal več kot 60 držav na sedmih celinah, med drugim tudi Antarktiko in najvišji vrh sveta Mount Everest, 120 nacionalnih parkov ter tri oceane.