Piran je David Coulthard po besedah župana Bossmana označil za najlepši kraj, ki ga je kdaj obiskal. Očaral je tudi številne Ruse, ki se zanimajo za nakup nepremičnin v obalni občini. Foto: BoBo
Piran je David Coulthard po besedah župana Bossmana označil za najlepši kraj, ki ga je kdaj obiskal. Očaral je tudi številne Ruse, ki se zanimajo za nakup nepremičnin v obalni občini. Foto: BoBo
Vabilo na novinarsko konferenco se je glasilo Kdo je VIP v Portorožu?, zato so številni po namigovanjih iz prejšnjih dni sklepali, da se je bo udeležil tudi slavni gost, natančneje knez Albert. Foto: Turistično združenje Portorož
Zaradi rdeče preproge sredi Pirana so se med domačini in obiskovalci hitro razširile različne govorice o tem, kdo bi VIP-gost lahko bil. Pravzaprav pa je to - vsaj s pomočjo spletne aplikacije - lahko vsak. Foto: Andrej Horvat

V Portorožu se je v četrtek zbralo veliko število predstavnikov medijev, ki so pričakovali prihod VIP-gosta, natančneje monaškega kneza Alberta. A kneza ni bilo, saj je VIP-oseba, omenjen v vabilu, lahko vsak.
Turistično združenje Portorož je za promocijo turistične destinacije Portorož in Piran pripravilo novost v komunikaciji turistične ponudbe - personalizirano viralno aplikacijo z VIP-osebo. Nastala je v sodelovanju s podjetjem AV Studio, agencijo Rem iz Italije, produkcijsko hišo STVA in režiserjem Markom Cafnikom. Novost v komunikaciji turistične destinacije so predstavili na novinarski konferenci, kjer so spregovorili Peter Bossman, župan Občine Piran, Jadran Furlanič, direktor Turističnega združenja Portorož, Urša Mivšek, direktorica projektov, agencija AV Studio Ljubljana in James Frain, predstavnik italijanske agencije Rem.
Dobro promocijo si je Turistično združenje Portorož lani zagotovilo z viralnim videom »Skoči v Portorož«. V njem je sodelovalo več kot 150 ljudi, tudi znanih osebnosti, snemanje pa se je odvilo v zraku, na zemlji in pod vodo. V petih različnih jezikih si ga je ogledalo preko 200.000 ljudi. Na osnovi lanske izkušnje pa se je Turistično združenje Portorož odločilo za nekaj novega – ustvarili so interaktivno viralno aplikacijo, ki bo, upajo, poskrbela za pravo interaktivno spletno doživetje. Predstavlja novost v načinu promocije turistične destinacije tako doma kot po svetu. Piranski župan Bossman za MMC odločitev utemeljuje: "Zdelo se nam je, da rabimo novo zgodbo, da še en video ne bi ponovil uspeha. Razmišljali smo o videu Skoči v Piran, ampak smo ugotovili, da bi bilo to boljše."
Ciljni trg te promocijske kampanje je v prvi vrsti Italija, saj so prav Italijani znani kot hedonisti, ki življenje (vsaj na dopustu) radi zajemajo z veliko žlico in se ne branijo pozornosti. Zato so jim ponudili možnost, da vsak uporabnik aplikacije nastopi v vlogi VIP-osebnosti. Tako je italijanska agencija Rem kot kreativno rešitev ponudila VIP koncept, ki kot akronim pomeni tudi "Vacanze in Portorose" oziroma ''Vacation in Portorož". Ključno sporočilo promocijske kampanje je, da vsak gost destinacije Portorož & Piran doživi enkratna doživetja in se počuti kot VIP osebnost.
Bossmana smo povprašali, ali torej v Piranu ciljajo na petičneže, "VIP-goste", saj so na novinarski konferenci omenjali zveneča imena, ki so Portorož že obiskala (tudi knez Albert, o katerem se je šušljalo, da naj bi v videu nastopil, a v resnici ni). Župan pravi, da se ne omejujejo le na en tip turista, ampak je njihovo sporočilo, da lahko v občini Piran resnično najdeš vse. Vseeno pa nas je zanimalo, kaj je tisto, kar petičneže v Piranu očara? "Coulthard je rekel, da je zanj Piran oz. Slovenija najlepši kraj, ki ga je kdaj obiskal. Skriti dragulj. Obljubil je, da gotovo pride nazaj," je povedal Bossman.
Dodal je še, da se za nakup nepremičnin v občini zanimajo tujci, predvsem Rusi. Ravno prejšnji teden sta ga obiskala na občini vsaj dva, ki ste se zanimala za dražbe parcel. "Kaže, da si ljudje želijo priti sem," ugotavlja. Znano je, da so premožni Rusi turisti, ki radi zapravljajo. Je luksuzne ponudbe zanje tu dovolj? "Še vedno se razvijamo v elitno destinacijo, potenciala, ki ga imamo, še nismo dosegli. Zadovoljni so s tem, kar vidijo tukaj, s ponudbo, postrežbo in kakovostjo življenja tukaj."
Največja novost načina komunikacije je združitev personalizacije in interaktivnosti, kar omogoča mnogo večjo vpletenost uporabnika in s tem neprisiljeno spoznavanje turistične ponudbe destinacije. Uporabnik svojo različico videa izdela z vpisom podatkov (ime, priimek, spol in email naslov) in vnosom fotografije. V nadaljnjih korakih pa ga aplikacija vodi k izbiri prevoza na destinacijo, izbiri prenočišča, razvajanja, pogostitve, zabave in sprostitve. Aplikacija na ta način omogoča izdelavo kar 1.458 različic videa v štirih jezikih, zmogljivost aplikacije pa je izdelava 150.000 videov na dan. Jo bo preizkusil tudi Bossman? "Bom. Imam tudi Facebook, ki ga zdaj sicer ne uporabljam tako pogosto kot prej, tako da bom gotovo preizkusil tudi to."

zbralo precej predstavnikov medijev, ki so pričakovali prihod VIP-gosta, natančneje monaškega kneza Alberta. A kneza ni bilo. VIP-oseba, omenjena v vabilu, je namreč lahko vsak.

Turistično združenje Portorož je za promocijo turistične destinacije Portorož in Piran pripravilo novost v komunikaciji turistične ponudbe - personalizirano viralno aplikacijo z VIP-osebo. Nastala je v sodelovanju s podjetjem AV Studio, agencijo Rem iz Italije, produkcijsko hišo STVA in režiserjem Markom Cafnikom.

Novost v komunikaciji turistične destinacije so predstavili na novinarski konferenci, kjer so spregovorili Peter Bossman, župan Občine Piran, Jadran Furlanič, direktor Turističnega združenja Portorož, Urša Mivšek, direktorica projektov, agencija AV Studio Ljubljana, in James Frain, predstavnik italijanske agencije Rem.

Dobro promocijo si je Turistično združenje Portorož lani zagotovilo z viralnim videom Skoči v Portorož. V njem je sodelovalo več kot 150 ljudi, tudi znanih osebnosti, snemanje pa se je odvilo v zraku, na zemlji in pod vodo. V petih različnih jezikih je video na različnih platformah zaznal prek 200.000 ogledov.

Na podlagi lanske izkušnje se je Turistično združenje Portorož odločilo za nekaj novega – ustvarili so viralno aplikacijo, ki bo, kot upajo, poskrbela za pravo interaktivno spletno doživetje. Predstavlja novost v načinu promocije turistične destinacije tako doma kot po svetu. Piranski župan Peter Bossman za MMC odločitev utemeljuje: "Zdelo se nam je, da potrebujemo novo zgodbo, da še en video ne bi ponovil lanskega uspeha. Razmišljali smo sicer o videu Skoči v Piran, a smo nato ugotovili, da bi bila aplikacija boljša odločitev."

Osrednja "tarča": Italijani
Ciljni trg te promocijske kampanje je najprej Italija, saj so prav Italijani znani kot hedonisti, ki življenje (vsaj na dopustu) radi zajemajo z veliko žlico in se ne branijo pozornosti. Zato so jim ponudili možnost, da vsak uporabnik aplikacije nastopi v vlogi VIP-osebnosti. Tako je italijanska agencija Rem kot kreativno rešitev ponudila koncept VIP, ki kot akronim pomeni tudi "Vacanze in Portorose" oziroma ''Vacation in Portorož". Ključno sporočilo promocijske kampanje je, da vsak gost destinacije Portorož & Piran doživi enkratna doživetja in se počuti kot VIP-osebnost. Svoj VIP-video si lahko izdelate tukaj.

Bossmana smo po dogodku povprašali, ali torej v Piranu merijo na petičneže, "VIP-goste", saj so na novinarski konferenci omenjali zveneča imena, ki so Portorož že obiskala (tudi knez Albert, o katerem se je šušljalo, da naj bi v videu nastopil, a v resnici ni). Župan pravi, da se ne omejujejo le na en tip turista, ampak je njihovo sporočilo prav to, da lahko v občini Piran resnično najdeš vse. Vseeno pa nas je zanimalo, kaj je tisto, kar petičneže v Piranu očara? "David Coulthard je rekel, da je zanj Piran oz. Slovenija najlepši kraj, ki ga je kdaj obiskal. Skriti dragulj. Obljubil je, da gotovo pride nazaj," je ponazoril Bossman.

Ruse zanimajo nepremičnine
Dodal je še, da se za nakup nepremičnin v občini zanimajo tujci, predvsem Rusi. Ravno prejšnji teden sta župana na občini obiskala vsaj dva, ki sta se zanimala za dražbe parcel. "Kaže, da si ljudje želijo priti sem," ugotavlja Bossman. Velja splošno prepričanje, da so premožni Rusi turisti, ki radi zapravljajo. Je luksuzne ponudbe zanje tu dovolj? "Še vedno se razvijamo v elitno destinacijo, potenciala, ki ga imamo, še nismo dosegli. Zadovoljni so s tem, kar vidijo tukaj, s ponudbo, postrežbo in kakovostjo življenja."

Največja novost načina komunikacije je združitev personalizacije in interaktivnosti, kar omogoča večjo vpletenost uporabnika in s tem "neprisiljeno" spoznavanje turistične ponudbe destinacije. Uporabnik svojo različico videa izdela z vpisom podatkov (ime, priimek, spol in elektronski naslov) in vnosom fotografije. V nadaljnjih korakih pa ga aplikacija vodi k izbiri prevoza na destinacijo, izbiri prenočišča, razvajanja, pogostitve, zabave in sprostitve. Aplikacija na ta način omogoča izdelavo kar 1.458 različic videa v štirih jezikih, zmogljivost aplikacije pa je izdelava 150.000 videov na dan. Jo bo preizkusil tudi Bossman? "Bom. Uporabljam že Facebook, tako da bom gotovo preizkusil tudi to."