Že veste, kam se boste odpravili na poletni oddih? Foto: EPA
Že veste, kam se boste odpravili na poletni oddih? Foto: EPA

28 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta vsaj mesečno, če ne pogosteje, na spletu brska za turističnimi informacijami. Takih, ki za tovrstnimi ponudbami brskajo vsaj nekajkrat letno, pa je po podatkih MOSS-a že 65 odstotkov.

Analiza obiskanosti v projektu MOSS sodelujočih spletnih strani s turistično vsebino razkriva, da Slovenci o ponudbah za poletno dopustovanje najraje razmišljajo tik pred zdajci, ko so najbolj aktualni "last minute" aranžmaji.

Po podatkih MOSS-a so poleti 2010 sicer zaznali nekoliko nižjo obiskanost spremljanih spletnih strani v primerjavi s poletjem 2009, kar verjetno lahko pripišemo tudi vplivu recesije in z njo povezanim manjšim povpraševanjem.

Kljub temu pa velja, da med ciljnimi skupinami, ki ostajajo aktivni obiskovalci spletnih strani s turistično vsebino, lojalnost (povprečno število obiskov na obiskovalca) v času narašča.