Slovenija in slovenski turizem se na svetovni turistični borzi ITB Berlin predstavljata na stojnici I FEEL SLOVENIA. Slovenija se predstavlja s stojnico in animacijo Emone 2000, z rimskimi vojščaki in predstavniki gledališča Ane Monroe, ki skrbijo za živahno dogajanje. Obiskovalci lahko uživajo tudi v slovenski kulinariki. Foto: Spirit Slovenija
Slovenija in slovenski turizem se na svetovni turistični borzi ITB Berlin predstavljata na stojnici I FEEL SLOVENIA. Slovenija se predstavlja s stojnico in animacijo Emone 2000, z rimskimi vojščaki in predstavniki gledališča Ane Monroe, ki skrbijo za živahno dogajanje. Obiskovalci lahko uživajo tudi v slovenski kulinariki. Foto: Spirit Slovenija
Prvi dan borze je potekala novinarska konferenca, ki je bila ob nemških in svetovnih medijih zelo dobro obiskana. Foto: Spirit Slovenija

Slovenija se je včeraj - v okviru prvega dne letošnje turistične borze ITB 2014, ki bo do konca tedna potekala v Berlinu - predstavila poslovni javnosti tako v okviru stojnice kot tudi na spremljevalnih dogodkih. Na slovenski stojnici je izpostavljena predvsem tema EMONA 2000, pa tudi ves spekter navzočih ponudnikov slovenskega turizma. Animacija z rimskimi vojščaki in meščani je obiskovalce pritegnila tako z igrami kot tudi s pokušnjo rimskega vina mulsum. Za popestritev skrbi skupina improvizatorjev Ane Monroe.

Na borzi je prvi dan predstavnike medijev in avtorje pozdravila slovenska veleposlanica v Berlinu Marta Kos Marko, ki je opozorila na pomembnost nemško-slovenskih stikov in novinarje na tiskovni konferenci med drugim pozvala, naj Slovenijo ustrezno umeščajo v srednjo Evropo, in ne na Vzhod. Podala je tudi vtise prvega dne borze: "Odziv obiskovalcev kaže, da smo s predstavitvijo odlično uspeli. Še posebej sem vesela, da je zanimanje obiskovalcev za Slovenijo veliko in da je bilo sklenjenih kar nekaj konkretnih obetavnih dogovorov za sodelovanje v prihodnje. Še posebej me veseli veliko zanimanje predstavnikov medijev, tudi za predstavitev t. i. "weeka" – roza tedna v Sloveniji. Gre za poseben turistični enotedenski program za geje in lezbijke, ki bo maja letos v Sloveniji."

Dogodka se je udeležil tudi generalni direktor direktorata za turizem in internacionalizacijo Marjan Hribar. Rezultate in dejavnosti turizma Slovenije v preteklem letu bo predstavila vodja turizma Karmen Novarlič, ki je izpostavila promocijo s Tino Maze in projekt Zgodbarjenja Slovenije. Majda Rozina Dolenc, vodja predstavništva v Nemčiji, je napovedala osrednjo tržno-komunikacijsko dejavnost za promocijo Slovenije v Nemčiji v letošnjem letu – spletno kampanjo. Ta bo na treh ravneh, in sicer kot oglaševanje, promocija in prodaja paketov, potekala od aprila do avgusta. Dolenčeva je poudarila pomen intenziviranja dejavnosti ustrezne promocije na spletu, ki mora optimalno izkoriščati vse možnosti, ki jih tehnologija nudi.

Spletna kampanja v Nemčiji bo prva dejavnost slovenskega turizma, ki bo vključila izsledke projekta Zgodbarjenja o Sloveniji, kar sta v nadaljevanju novinarske konference v svojih predstavitvah podkrepila tudi Gregor Jamnik, predsednik Združenja slovenskih hotelirjev, in Petra Stušek v imenu Turizma Ljubljana.

Drugi dan borze bo zaznamoval slovenski sprejem v restavraciji in džezovskem klubu Quasimodo v središču Berlina. Organizatorji pričakujejo okoli 250 udeležencev, vabljeni so partnerji turizma Slovenije, tako nemški kot mednarodni.

Do 9. marca se bodo v Berlinu zbrali najpomembnejši akterji na področju turizma na svetovni ravni. Borzo je lani obiskalo 181.000 udeležencev, od tega 110.000 predstavnikov poslovne javnosti.