Hrvaške trajekte v času poletnih počitnic oblegajo tudi slovenski turisti. Foto: BoBo
Hrvaške trajekte v času poletnih počitnic oblegajo tudi slovenski turisti. Foto: BoBo

Trajekto je zaživel konec junija, do zdaj pa se je z njim pogovarjalo že več kot 1.000 različnih slovenskih uporabnikov.

Trajekto je klepetalni robot (chatbot) v okviru spletnega družbenega omrežja Facebook, razvili so ga za potrebe turistov na hrvaški obali, ki potrebujejo podatke o voznih redih trajektov.

Rešitev omogoča pošiljanje celotnega dnevnega voznega reda izbranega trajekta na točno določeni relaciji. Na željo uporabnika mu robot pošlje tudi cenik bodisi v kunah bodisi v evrih. Relacijo uporabnik izbere sam.

"V tem trenutku je rešitev robota omejena na domače goste. Naša želja je, da jo nadgradimo tudi za tuje turiste, v tujih jezikih," je pojasnil Blaž Kovač iz podjetja Stailer.

Ključna prednost klepetalnega robota v primerjavi z iskanjem informacij prek spletnih iskalnikov je v bistveno skrajšanem času iskanja informacije, je poudaril.

Trenutno aplikacija podatke zajema iz napovedanih voznih redov. Vendar pa želijo postopno ustvariti zanimanje podjetij za trajektne prevoze, da jim omogočijo dostop do podatkov v realnem času.