Modeli v kopalkah v barvi Nok Aira. Foto: Nok Air
Modeli v kopalkah v barvi Nok Aira. Foto: Nok Air
Namesto stevardes so pozirale seksapilne manekenke. Foto: Nok Air

Nizkocenovni letalski prevoznik se je s svojim koledarjem zgledoval po Ryanairu, ki je pred nekaj meseci izdal svoj koledar, za katerega so pozirale stevardese te irske družbe. Nok Air je za svojo različico uporabil manekenke, oblečene v živo rumeno barvo, značilno za Nok Air. "Gre za popolnoma drug poklic," koledar brani direktor letalske družbe Pati Sarasin.

A Prisano Pongtatpitakkul z ministrstva za kulturo moti, da družbe uporabljajo ženska telesa kot tržniško orodje. "Manjka jim občutka za družbeno in kulturno odgovornost ter ignorirajo družbenokulturne posledice, še posebej za žensko dostojanstvo," je povedala za časnik The Nation.

Tajska nad stereotipe
Pati je za CNN povedal, da ga tak odziv ministrstva ne preseneča, da pa, glede na to, čemu vsemu je javnost vsakodnevno izpostavljena, misli, da niso šli čez mejo. "Letalski posel je bil vedno obravnavan kot seksi, zato so naša letala primerno postala kulisa teh manekenk," je dejal in dodal, da so preplavljeni s prošnjami za koledar.

Nok Air ima sloves, da najema izključno mlade stevardese, s katerimi zamenjuje starejše, kar je moral Pati že leta 2011 zagovarjati.

Kot poroča Telegraph, je tajski vladi očitno pomembno otresti se spolnih sterotipov. Prejšnji teden so skušali blokirati posnetek skeča iz ameriške oddaje Saturday Night Live. Šlo je za parodijo oglasa za šolo tujih jezikov Rosetto Stone o učenju tajščine. V njem se moški uči fraz, ki bi mu prišle prav za uživanje v tajskem nočnem življenju, kot je, denimo: "Sleci se."
Tajski ni bil pogodu tudi film Prekrokana noč 2, ki se dogaja na Tajskem in prav tako močno temelji na sterotipih o te priljubljeni turistični destinaciji.