Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 14 glasov Ocenite to novico!
Ena izmed turističnih atrakcij na Kočevskem so postali skrivni podzemni bunkerji nad vasjo Škrilj. Škriljski objekt leži približno 12 kilometrov od Kočevske Reke na grebenu nad dolino Kolpe. Foto: BoBo

Dodaj v

Video: Kočevsko - še neizbrušen turistični biser

Želijo ustanoviti še regionalni park
23. avgust 2017 ob 20:34
Kočevje - MMC RTV SLO

Neokrnjena narava, skrivnostna preteklost zaprtega območja z bunkerjem Škrilj, ki je zdaj odprt za obiskovalce, kraške jame in pragozdni rezervati - to je le nekaj atrakcij, ki vabijo turiste na Kočevsko.

To poletje so na Kočevskem odprli hostel s tridesetimi ležišči, ob jezeru pa uredili avtokamp. Obe naložbi sta občino stali milijon 200 tisoč evrov. S prvimi podatki o zasedenosti so v hostlu zadovoljni.

Na Škrilju pri Kočevski Reki so poleti za turistične oglede odprli podzemni vojaški objekt K-35, ki je bil v času Jugoslavije v primeru napada Sovjetske zveze namenjen podpori delovanja na zaprto območje preseljenega republiškega vodstva.

Veliko gostov pride na Kočevsko zaradi neokrnjene narave, lepo urejenih kolesarskih in pešpoti. Zaradi uvrstitve krokarjevega pragozda na seznam svetovne naravne dediščine UNESCO pričakujejo še povečan obisk. Veliko turistične infrastrukture bodo lahko uredili z denarjem iz programa Life Kočevsko, ki jim ga je uspelo pridobiti iz evropske blagajne. S tem denarjem želijo ustanoviti še regionalni park, v objektu Zavoda za gozdove v Kočevski Reki pa načrtujejo ureditev preprostih prenočišč za popotnike.

Več si lahko pogledate v spodnjem prispevku iz Slovenske kronike.

Barbara Renčof
Prijavi napako
Komentarji
SMILE88
# 23.08.2017 ob 20:47
Namesto na Bled, v Kočevje. :)
variolog
# 24.08.2017 ob 01:23
pulpitrock-bi se kar strinjal z tabo. Ni pa vse v županu,kajti brez podpore -koalicije- župan stežka kaj naredi.Če pogledamo leta nazaj,ko je županoval Veber je bilo Kočevje mesto duhov. Brezposelnost najvišja v Sloveniji,zagona gospodarstva ni in ni bilo in so se ljudje začeli izseljevati.Šele z nastopom sedanjega župana so se začele stvari premikati iz mrtve točke. Kakor sem že prej zapisal je potrebna trdna koalicija da se program in ideje ki so podane izpeljejo. Sedanja koalicija MK,SMC in SDS usklajeno delujejo. Presenetili so me pa v kočevskem SDS-u - v dobrem smislu-,kajti v preteklosti tam okoli 2010 leta če me spomin ne vara so kočevski SDS popolnoma razbili. Vodstvo odbora-po izključitvah bivših prepirljivcev- in dveletnega ,,mrka,, je prevzel mladi fant Luka ,priimka se trenutno ne spomnim.Pripravili so nov program ki ga pridno tudi uresničujejo. V tem mandatu so vstopili tudi v koalicijo,kar je prvič od kar obstajajo kot občinski odbor,kar je hvalevredno in kar je še najvažnejše da sodelujejo in pripomorejo z svojimi predlogi in idejami k hitrejšemu razvoju občine. ( vzeto iz njihove strani na Facebooku )
Pred mesecem in pol sem bil v Kočevju kjer so imeli pred občino stojnico za zbiranje podpisov in sem povprašal starejšega sivolasega gospoda, kako to da tukaj v Kočevju sodelujejo z SMC v parlamentu so si pa na ,,nož,,- odgovor sem pa dobil takle - ,,poglejte mladi gospod mi smo občinski odbor,oni tam v parlamentu se naj pričkajo kakor hočejo, mi tukaj v Kočevju če hočemo imeti boljše življenje-,,sicer jaz sem že v letih ne gre se tukaj za mene,danes sem,jutri me ni,, gre se predvsem za naše otroke za naše vnuke,da se ne bodo izseljevali je potrebno pripeljati vlagatelje da se odpre čimveč delovnih mest z dodano vrednostjo da ti mladi strokovnjaki ostanejo doma.Poglejte kar se sodelovanja tiče je potrebno poslušati sogovornika kaj nam govori in kaj nam z tem govorjenjem poskuša povedati, najti skupno točko in se uskladiti in uspeh ne bo izostal pa ni pomembno kdo je kaj. Z poslušanjem en drugega ter sodelovanjem,ne pa z metanjem polen pod noge,neargumentiranim obtoževanjem, pa pridejo tudi uspehi. Ta koalicija, ki dela sedaj,o občini govorim, je dokaz da se da sodelovati če je le volja.
Presenečeni ?,hja, tudi jaz sem bil,kaj takega nisem pričakoval in tako prijetnega in razgledanega sogovornika tudi ne ( govorila sva tudi o drugih stvareh ne samo o politiki in gospodarstvu ),kajti pričakoval sem prej vse kaj drugega.
Ja, lahko je kočevskemu županu če ima okoli sebe take ljudi kakor je ta gospod.Je pa kočevski župan naredil dobro potezo ko je šel v ,,široko,, koalicijo ne pa kakor nekateri ki se ,,zasidrajo,,v neka svoja strankarska obzorja in ,,gonijo,, svoje. V Kočevju pa je napredek viden na vseh področjih, ni kaj hvale vredno.
pulpitrock
# 23.08.2017 ob 21:06
Prebilič dobr dela.
Problem je folk tam dol saj jih velika večina živi samo na račun javne uprave...tole omenjeno tud vse občina fura. K bo take oblasti konec bo kar težko...
janezvalva
# 24.08.2017 ob 11:53
hmmm..., zanimivo. urejene kolesarske steze pa hostel.
tole bi znalo privabiti veliko ljubiteljev narave
Unssen
# 24.08.2017 ob 10:14
@james blake; 24.08.2017 ob 07:50

Potrojilo v zadnjih 100 letih (1917-2017), praviš...
slovenecnadunaju
# 24.08.2017 ob 17:39
za ljubitelje narave izjemno lep konec Slovenije
Kolesarji
# 25.08.2017 ob 13:24
Evo se prijavil izključno, da pohvalim Kočevje.

Včeraj šli prvič pogledati ta lepi konec Slovenije, na kratko družinsko kolesarjenje.
V ozadju še spomini na govor o nerazvitosti in visoki nezaposlenosti v Kočevju, smo bili na licu mesta več kot prijetno presenečeni.

Kočevje lepo urejeno, prav prijetno smo se nasmejali ob prenovi hiše na glavni ulici, kjer je na na zaščitnem odru narisana vrata in okna. Čudovita in obnovljena cerkeve Sv. Jerneja. In odlična ideja za razlago o cerkvi preko telefonske tajnice . Bravo.

Vrtec, šola, srednja šola vse prenovljeno, čisto, urejeno. Mestna kavarna lahko rečemo samo bravo. Res prava MESTNA kavarna, urejena, v senci, menda še lepša notri ( so rekle punce, ki so obiskale WC). Celostna podoba kavarne urejena, fant, ki je stregel urejen, v ličnem predpasniku, vljuden vse skupaj res daja občutek mesta. Hvalim, samo ne se pokvariti :) Čisto drugo, kot da prideš v bife, kjer te zanemarjen študent ali študentka pozdravi, kot da sta 10 let skupaj ovce pasla.

Pohvala tudi foto društvu za izjemno zanimivo razstavo na pri Nami.

Muzeja žal nismo uspeli obiskati. Super urejen tudi ribnik, po najključju prišli ravno, ko v avtu RD že počival SOM 49 kg in menda 220 cm če sem prav slišal. To pot nismo raziskovali, a upam, da imajo možnost najema jadrnice ali supa.

Trgovina turističnega društva samo poklon. Prijazne punce v prodaji in z nasveti kam v okolico Kočevja, izjemna izbira, cene sprejemljive in dokaj ugodne s kako izjemo. Nismo zapravljivci, a smo pustili skoraj 60 € v trgovini in dobesedno zbežali ven, ker bilo toliko mamljivih stvari. Popolnoma druga slika kot v Beli Krajini, recimo Črnomelj in njihova trgovina s spominki pred enim letom.

Želim vam, da vam uspe v prihodnje urediti še kako družinsko kolesarsko progo in samo tako naprej! Kočevje smo komaj "povonjali" in zagotovo se še vrnemo v pragozd, ogled živali, zanimive kolesarke poti ali preživetje v divjini.
leond
# 24.08.2017 ob 09:03
Pri nas je vsak del Slovenije turistično neizkoriščen.
kefig11
# 24.08.2017 ob 10:54
tudi jaz menin, da je slaba strategija, če se vabi sendvič turiste...
zapravico
# 24.08.2017 ob 09:02
Ne delat reklame,pol boste pa spet jokal,da je preveč turistov
kingestone
# 24.08.2017 ob 08:34
v kočevju bi se morali vreči na lovski in strelski turizem. narave dosti, puškarji eni najboljših v sloveniji, nenaseljenost...
to je petični turizem, ki bi privabil malo, vendar bolj premožne goste, ne pa množičnega turizma.

za prostorske plane bi morala poskrbeti občina z namenitvijo površin za te dejavnosti, v samo vpletanje v podjetništvo pa bi se morala občina POPOLNOMA distancirati od tega (ker v sloveniji je slabo samo zaradi tega, ker se država popolnoma vpleta v gospodarstvo, ker stara komunistična garda ne želi konkurence v svojih propadajočih državnih podjetjih!!!), samo expresno izdajati dovoljenja.
james blake
# 24.08.2017 ob 07:50
a se je komu od vročine? neokrnjena narava in z naskokom najbolj uničevalna dejavnost na planetu- turizem? Neokrnjena narava pomeni absolutno prepoved vsakega turizma, gradnje, naseljevanja, lova,.. Drugače pa povejte po resnici - kočevsko ima naravo, ki jo je treba uničiti, da si posamezniki lahko kupijo največje avtomobile, postrelijo še zadnje medvede, betonirajo in asfaltirajo gozdove, ..da bo, prav kmalu 100 milijardna človeška populacija, sploh imela kje živeti. V Sloveniji se je prebivalstvo v zadnjih 100 letih potrojilo (!) in še naprej skokovito narašča (apostoli izumiranja, na dan), dežja ni normalnega že skoraj desetletja,.. neokrnjena narava? ja, dejansko vpliva vročina, ali pač antidepresivi in zdravila za lajšanje simptomov psihiatričnih težav (beri droge na recept)..drugače si množične zablode človeške populacije sploh več ni možno predstavljati. kam je šla resnica in quo vadis človek?
hehet
# 24.08.2017 ob 16:44
Turizem uničuje državo in nas ogroža, saj s seboj med drugim prinaša prostitucijo in terorizem. Turizma se poslužujejo propadle banana republike, ki so nezmožne trdnega gospodarstva.