V Slovenski turistični organizaciji odgovarjajo, da hrvaški turistični delavci nagovarjajo slovenske goste na prizorišču tekme, sami pa skušajo privabiti tuje turiste.

Pokal Vitranc v Kranjski Gori je po oceni generalnega sekretarja organizacijskega komiteja Srečka Medvena konec tedna obiskalo od 17.000 do 18.000 gledalcev, kar je eno najbolj obiskanih tekmovanj v zadnjih letih. Foto: BoBo
Pokal Vitranc v Kranjski Gori je po oceni generalnega sekretarja organizacijskega komiteja Srečka Medvena konec tedna obiskalo od 17.000 do 18.000 gledalcev, kar je eno najbolj obiskanih tekmovanj v zadnjih letih. Foto: BoBo

Soljenje proge pod Vitrancem, v ozadju pa prizori dalmatinske obale.

"Z organizatorjem imamo sklenjeno pogodbo, v kateri je vse navedeno, kaj lahko – se pravi, kje lahko damo svoje transparente, koliko veliko stojnico imamo," je pojasnila Metka Bradetić, direktorica predstavništva hrvaške turistične skupnosti za Slovenijo.

Veliki transparent imajo kar pod osrednjo tribuno, dobro založijo tudi darilne vrečke za več kot 200 domačih in tujih akreditiranih novinarjev. "Včasih so nas tudi klicali in spraševali, ali se sploh Vitranc dogaja v Sloveniji ali pa na Hrvaškem," je povedala Bradetićeva.

Organizatorji pravijo, da brez sponzorskega denarja tekme ni. "Tekma stane blizu milijon šeststo. Vsak kvadratni meter tega prizorišča ima svojo ceno, če smo uspešni, lahko potem zapremo finančno konstrukcijo," je pojasnil Srečko Medven, generalni sekretar organizacijskega komiteja Pokala Vitranc.

Sodelovanje je po osmih letih sicer vendarle spet okrepila tudi Slovenska turistična organizacija. Njen cilj pa je doseči čim več potencialnih turistov iz tujine, zato so stavili na televizijski oglas. "Z umestitvijo 60-sekundnega promocijskega spota o Sloveniji kot privlačni turistični destinaciji pred prenose tekem smo dosegli od 40 do 50 milijonov gledalcev," je povedala Livija Kovač Konstantinović, vodja korporativnega komuniciranja Slovenske turistične organizacije. Dodala je, da je njihov interes, da so čim bolj prisotni in čim bolj vidni na tujih trgih, pri tem pa odločitve sprejemajo v okviru finančnih sredstev, ki jih imajo na razpolago: "Za Vitranc smo namenili 16.300 evrov letos brez davka."

Koliko denarja so za promocijo pod Vitrancem odšteli naši sosedje, ne razkrivajo. Ob tem pa velja dodati, da je slovenski proračun za promocijo turizma skupno vreden 11 milijonov evrov, hrvaški pa kar 45 milijonov.

Vitranc priložnost za promocijo