Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 21 glasov Ocenite to novico!
Wizzair
Na letališče Charleroi bo Wizzair letel dvakrat tedensko, na Luton pa trikrat tedensko. Foto: MMC RTV SLO
Wizzair
Na novinarski konferenci so razkrili tudi prihodnje načrte, ki jih ima Wizzair s Slovenijo. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

 

Wizz Air bo z Brnika letel v Bruselj in London

Leteti bo začel konec oktobra
14. maj 2012 ob 17:22
Ljubljana - MMC RTV SLO

Wizz Air, največji nizkocenovni letalski prevoznik srednje in vzhodne Evrope, bo od oktobra naprej slovensko prestolnico povezoval z Brusljem (Charleroi) in Londonom (Luton).

Z omenjenima povezavama se Wizz Air po šestih letih vrača v Ljubljano na Letališče Jožeta Pučnika. Na letališče Charleroi, južno od Bruslja, bo začel leteti 29. oktobra, na londonski Luton pa 30. oktobra.

Če bosta povezavi zaživeli, namerava prisotnost v Ljubljani še okrepiti - slovensko prestolnico želi povezati predvsem z zahodno in severno Evropo, državami Beneluxa, Španijo in Italijo. V prvem letu si letalski prevoznik obeta 70.000 potnikov, in če bo šlo vse po načrtih, bo nato dodal še več lokacij, so razkrili njegovi predstavniki na novinarski konferenci.

Če bo teh destinacij v prihodnosti pet ali več, bo to pomenilo, da bo vsaj eno letalo podjetja Wizz Air ves čas na letališču Jožeta Pučnika. To pomeni tudi nova delovna mesta za slovenske pilote in kabinsko osebje - po ocenah naj bi bilo teh delovnih mest 70. Nova delovna mesta naj bi že kmalu sprožili tudi prihodi vse več turistov iz Londona in Bruslja.

Na Aerodromu Ljubljana so zadovoljni
Z vnovično vzpostavitvijo sodelovanja z Wizz Airom je zadovoljen tudi predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir. Spomnil je, da se v letalski industriji dogajajo zelo velike spremembe. "Pomembno je, da ključni trije nizkocenovni prevozniki ostajajo in celo rastejo. Med njimi je tudi Wizz Air," je dejal in dodal, da pomeni vstop Wizz Aira ključno prelomnico v nadaljnjem razvoju ljubljanskega letališča.

"Namen ponovnega sodelovanja z Wizz Airom ni vrnitev istih dveh linij, ampak širitev posla in vzpostavitev resnejše baze v Ljubljani, ki bi celotni regiji ponujala prevoze tudi na trge, ki jih zdaj z našega letališča ni," je povedal Skobir. Če bi sodelovanje z Wizz Airom uspelo, bi to pozitivno vplivalo tudi na slovenski turizem ter na sodelovanje med madžarskim prevoznikom in Adrio Airways Tehnika, je še dodal.

Wizz Air leti na 73 letališč
Madžarski prevoznik je v preteklem poslovnem letu, ki se je izteklo konec marca, prepeljal več kot 11 milijonov potnikov, v tekočem poslovnem letu pa jih želi prepeljati 12 milijonov. Podrobnosti o finančnih rezultatih v družbi ne želijo razkriti, pravijo pa, da je bilo preteklo poslovno leto njihovo najbolj dobičkonosno do zdaj - ustvarili so 40 milijonov evrov dobička. Wizz Air s 15 baznih letališč v osmih državah srednje in vzhodne Evrope (Poljska, Madžarska, Bolgarija, Romunija, Ukrajina, Češka, Srbija in Litva) leti na 73 destinacij v 26 državah. Ima več kot 1.500 zaposlenih, njegovo floto pa sestavlja 37 airbusov A320 - v večini omenjenih držav je Wizz Air vodilni prevoznik.

P. S., T. H.
Prijavi napako
Komentarji
daryankoff
# 14.05.2012 ob 18:49
Tudi ure letov niso ravno najboljše. V Charleroi letijo ob 19.40, prihod 21.15. Se pravi ni možno priti v Bruselj pred 22.30. Prav tako taka ura ne pride v poštev za kako povezavo naprej s tega letališča. V Charleroi sicer leti že Ryanair iz Trsta.
V London se leti ob 19.20, prihod 20.35. Tako, da tole ni nič posebnega.
Mi smo svoj "vlak" zamudili že kakih 10 let nazaj. Zaradi ustvarjanja monopola nacionalnega prevoznika, slabega sodelovanja turistične zveze z državo, se ni nič vlagalo v ta sektor. Tačas pa so se razvila močna nizkocenovna omrežja v naši okolici(Benetke, Treviso, Budimpešta) in še nekatera manjša(Trst, Celovec, Gradec, Zagreb, Pula).
frgo
# 14.05.2012 ob 17:54
Sicer nezanimivo, ampak verjetno jih zanima dobiček, ne pa kam bi jaz šel.
heavyd
# 14.05.2012 ob 17:34
Res sem upal na par super destinacij, ki jih sicer trži Wizzair. Varšava, Kiev, Barca, Riga, Sofia, Zakintos, Kreta, Norveška, Škotska,..
n_e_j_k_o
# 14.05.2012 ob 18:56
ja a lahka dajo še manj destinacij...lol...vsaj berlin pa amsterdam bi še lahka dal no...drgač je pa kul da je pršu en nizkocenovc v slo =)
diazepam
# 14.05.2012 ob 18:47
Leteli bodo tja kamor se jim splača, ne kjer bo za vas zanimivo...
Rolf
# 14.05.2012 ob 19:31
"kam bo še sploh Adria letela."

Dobro vprašanje. V Moskvo. Glede te linije imajo še vedno monopol. Vsaj kar se Slovenije tiče. Imajo pa smolo, da je Slovenija (geografsko) zelo mala. Že Flyniki iz mondenega Dunaja tja leti bistveno ceneje.
Mimogrede. Dunaj iz Slovenije ni daleč. Svoje dni se je tja France Prešeren odpravil študirat kar peš.
1970b
# 14.05.2012 ob 17:30
Dolgčas.
Kakšna nova linija ne bi škodila.
mojcd
# 14.05.2012 ob 22:20
Objektivc ti pa ne letia veliko....jaz 2x mesecno in wizz nima konkurence
mojcd
# 14.05.2012 ob 20:26
Wizz ima 100% polne avione za Vzhodno evropo iz Benetk - Vilnius, Bukarešta, Praga, Sofia, Barcelona, Kiev in varšava (zaradi fuzbala uvedli dodatna 2 leta na dan!!)

Na teh letih nas je polno avstrijcev, hrvatov, slovencev, italijanov - ker so leti max 150€.
Ne mi pravti o tem da jih zanima zaslužek, oni so specializirani za vzhod in s tem mastno služijo, London in Bruselj pa iz SLO nista zanimiva, ker folk noče več prestopat. Navsezadnje London pokriva easyjet in Adria......halo?

totalno mimo, razočarana pa stalno letim iz Benetk - Trevisa z wizzom....;(
mojcd
# 14.05.2012 ob 20:23
Pa ZAKAJ SPET ta London??????????????????????????????????
???????

Enako sem pričakovala VZHODNE države, ki so cilj Wizzaira!
Nič spet na benetke še naprej
MIRNČAN
# 15.05.2012 ob 00:35
Sam hitr skint monopol žlahtno drage Adrije. Imajo praktično monopol na določenih linijah pa še vedno ne morejo pridelati plusa.
Dobrodošla pridobitev v Sloveniji, upam da jim ne bodo preveč polena pod noge metali.
mile77
# 14.05.2012 ob 21:48
najceneje sem letel prav z wizz airom za 42 evrov!!! se mi pa zdi, da bolj računajo, da pripeljejo polne avione angležov k nam kot obratno
mojcd
# 16.05.2012 ob 09:38
Iz Benetk prideš (Trevisa) popolnoma brez problema, 1,45 min lepe vožnje.
Karta 150€ kamorkoli v Evropo
Parkirnina 4 dni 30€
Cestnine tja in nazaj 15€
Benz 400km = 35€
Bistvo - let direktno kamorkoli brez prestopanja!!!
Skupaj = 230€!!!

Karta iz Ljubljane 400-550€
Parkirnina Brnik 50€
itd
itd
skratka z benetkami lahko letiš kamorkoli na svetu - direktno za 3x manj denarja, letališča so vsa nova in preurejena, parking blizu in poceni, na Marco Polo celo pristaja A380 od Emiratov!

Naj še omenim, da se lahko iz Slovenije na Benetke peljete za 17-25€ all inclusive - GO OPTI ponuja nizkoceniovne prevoze na letališča izven SLO (Dunaj, Minhen, Benetke 2x, Bergamo!!) Tako daleč smo prišli, da je to biznis ratal.

Brnik je nadprašičje drag, storitve slabe, z Adrijo si pa primoran prestopiti nekje in čakati 2-3 ure na drug let!
bondi
# 14.05.2012 ob 21:09
Škoda, razočaran, njet...prepričan sem bil, da bo Kiev...sigurno so bile politične packe vmes.
Bom moral še naprej hodit v Bentke za Kiev, ker so poceni leti, avioni pa polni,...prepričan sem, da bi bila LJ - Kiev rentabilna, saj bi jo tudi sami Ukrajinci (-ke) zasedle, pa tudi k nam prihajali kot turisti...kakšno neumno razmišljanje...UA ima 50 mio preb in sploh ni tako revna, kot jo tu prikazujejo...Kiev je pa sploh razkošje. No ja...morda Julijo izpustijo in bo takoj linija.
Ma kakšen London, Bruselj. Bolj bi potrebovali Berlin.
Je pa res, da ima Wizz slabe ure letov in moraš dobro naštudirat transfer oz kje čakat, a cena nadomesti vse.
kohar38
# 14.05.2012 ob 17:43
kam bo še sploh Adria letela.
royalclub
# 14.05.2012 ob 22:33
Diazepam:
Leteli bodo tja kamor se jim splača, ne kjer bo za vas zanimivo...


oni naj kar letijo kamor se jim splača, jaz bom pa s kako drugo družbo letel tja kjer bo meni zanimivo :) Malo logike je v tem da letiš kamor se ti izplača če ljudje tja nočejo letet, ne?
Rolf
# 14.05.2012 ob 19:45
"naš človek"
Imaš prav. Poleg tega mi ni jasno zakaj ima folk toliko proti letu v Charleroi. To je vendar mesto epske bitke Slovencev proti svojim močnejšim, zavojevalskim, bratom. Pred dvanajstimi leti. Kjer je Zaho bil glavni protagonist.
naš človek
# 14.05.2012 ob 19:40
Letijo na linijah, kjer je veliko ljudi, ne kjer je zanimivo - kar je ponavadi tam, kjer še nismo bili in najbrž ne bomo kar naprej tam. Al mislite, da bi lahko prepričali vsak teden za en avion Slovencev, da grejo na Zakintos? Al je mogoče bolj verjetno, da bodo tisti s službami v Bruslju v petek zvečer radi leteli za manj kot 200€?
mikic007
# 15.05.2012 ob 13:20
Pa dobro, a ti sploh razumes poanto? Da ne gre zame, se bom ze znasel, konec koncev sem sam "kriv", da nisem doma, ampak turist pa se ne bo. Niti ne bo izbral te "gore" shuttlov (ki so cisto prezapletena zadeva, neredna in nezanesljiva), ampak se bo pac Sloveniji izognil. Ljudem, ki me sprasujejo, kako naj se spravijo v ta "raj" pod Alpami pri najboljsi volji ne vem, kaj naj svetujem.

In potem pac nihce ne pride. In tega ne stekas, samo svojo rit vidis. Pa nisi vazen ti, pomembno je to, da drzavni usluzbenci, placani, da te zadeve na taksen ali drugacen nacin uredijo, sedijo na ritih in ne delajo nic ali pa narobe. Sicer pa je kot povsod in zato gre vse k vragu. Na vseh podrocjih je tocno tako, kot pri turizmu, zanic. Ni volje, ni znanja, vse po vezah in na koncu na*ebejo mali ponudniki in v bistvu vsi drzavljani. Ni slajsega davka kot je od turizma in ni lazjega zasluzka, kot je to. Ampak ne, mi se gremo hard way, mi bomo razturali na svetovnem IT ali avtomobilskem trgu, z malenkostmi se ne bomo ukvarjali ....
mikic007
# 15.05.2012 ob 12:01
Miljone mecemo v neko prepoznavnost, nastopamo na oddaljenih sejmih in se prodajamo kot buticna destinacija. Komu? Nemcem, Avstrijcem, Italjanom, Cehom, Poljakom in Slovakom, ki pridejo z avti? Tile gredo nekam drugam. Se najem avtomobila je predrag in cela znanost, napram drugim drzavam.

Cel svet hodi v Evropo, vecino drzav se je ze prikljucila temu neomejenemu kapitalu in tudi najbogatejsim ni izpod casti poburat denar americanov, azijcev in ostalih, samo nasi slovenski mentaliteti je odvec zagrabit ta denar, hkrati pa jamrat da ni sluzb, place v turizmu slabe in nasploh nobene perspektive. Pa naj se pove na glas, kar ti google v prvih zadetkih vrze ven - Slovenija je za turiste zaprta drzava. Raj za Rolfe z lastnim avtom ...
heavyd
# 15.05.2012 ob 10:12
Če mi je pa kaj všeč pri vseh teh komentarjih, je pa to, da vidm, da je Slovencem všeč vzhod. Poljska, Češka, Slovaška, baltske države, Ukrajina ..to so lepe destinacije, kjer lahko srečaš nove prijatelje in nove poslovne priložnosti, zabava, fuul zanimive stvari vidiš/doživiš, itd.
7up
# 15.05.2012 ob 10:01
Jaz pogrešam direktno linijo z Dublinom,... 1/2 leta tudi čez Benetke ni mogoče leteti direktno tja.
mikic007
# 15.05.2012 ob 08:27
Dali so nas pod vzhodno Evropo in temu primerne linije. Drugace pa bi mi lahko pripeljali npr. Rynair, ki bi letel na verizne destinacije, ampak za to je treba tudi kaj ponudit. Nizkocenovnik ne leti tja, kamor bi zeleli leteti Slovenci, to je povsem zmotno prepricanje, temvec tja, kamor zelijo leteli turisti. Vsem ostalim dajo London in potem se dalje hebaj.

Wizz je sel na verizno in je Sloveniji dejansko naredil uslugo, saj bo marsikdo priletel v Slovenijo in vzel naslednji let iz Budimpeste ali Benetk, kar pomeni turizem tudi za Slovenijo. Samo ne bi bilo slabo, da se cimprej na internetu znajde par reklam, kako se premaknit iz Slovenije na te destinacije, namrec se meni kot Slovencu je muka priti domov, ker nimam pojma, kako iz Benetk v Ljubljano (pa ne mi o neki firmi, ker jaz hocem imet uro in zanesljivost, ne pa jajcanje).
bondi
# 14.05.2012 ob 22:29
Hočem linijo LJ -Kiev z Wizzom!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mojcd se popolnoma strinjam s tabo, čeprav z Wizzom ne letim tako pogosto kot ti.
Objektivec, tudi druga letala imajo zamudo...sploh pa ni rečeno, da je bil kriv Wizz.
pureredneck
# 16.05.2012 ob 13:17
Vsaka nova linija iz Ljubljane je seveda dobrodošla, vendar sem še zmeraj mnenja da smo se Slovenci kar navadili ,da se vozimo v Treviso ali Benetke, saj iz tam lahko letiš praktično povsod po Evropi. Glede na registrske tablice na parkiriščih je teh Slovencev ,kar večina. Linija za London je pa tako ali tako zgrešena. Iz Ljubljane že tako leti Easyjet, ki se bo po prihodu Wizz-a kaj hitro umaknil. Nizkocenovno linijo ,ki bi jo potrebovali iz Ljubljane je absolutno linija za Pariz, pa morda še Berlin. Najbližje lahko za Pariz letiš šele iz Benetk, saj so linijo iz Zagreba prav tako ukinili. Enako velja za Berlin, saj je tudi Air Berlin ukinil linijo iz Celovca. Germanwings pa iz Zagreba leti vedno preko Kölna ali Dusseldorfa na Berlin,..pa še cene so visoke.
V igri je tudi novi nizkocenovnik Volotea, ki leti iz Trsta na Palermo, ter iz Benetk na Bilbao, Bordeaux, Porto, Reggio di Calabria, Krf, Kreto, pa še kaj bi se našlo.In to za zelo zelo dobre cene. Pa še dodatni kufer je samo 30 Eur, ne pa kot na Ryan Airu sedaj že skoraj vedno 50 Eur.
sejnik
# 16.05.2012 ob 01:32
@damchi
A novembra???
dubliner
# 15.05.2012 ob 13:25
Rolf, meni se večina teh shuttlov zdi totalna 1.)bedarija, 2.)nategancija.
Smiselno zastavljen in uporaben ter denarnici prijazen javni prevoz!! Na tem je treba delat (mestni (!!) avtobusi med letališči in večjimi bus-/žel.-postajami, ...).
mikic007
# 15.05.2012 ob 11:28
@Rolf

A naj imam dva, enga nekje parkiranega za vsak slucaj? In turistom bos rekel isto? Mater kako bedasto razmislajnje ....
7up
# 15.05.2012 ob 10:08
Oziroma lažem, aerlingus tudi pozimi vozi tja.
heavyd
# 14.05.2012 ob 17:32
DOOLGČAAAS!!!!
macupicu
# 17.05.2012 ob 18:43
Še tisti dve liniji bo speljal Adrii. Tole pa ne bo dolgo trajalo...
Racionalist
# 16.05.2012 ob 14:51
V času turistične sezone in flikanja avtocest bi lahko odprli linijo Ljubljana-Maribor.
pureredneck
# 16.05.2012 ob 13:22
Za tiste ,ki vam vožnja do Trsta ali Benetk ne predstavlja velikih naporov:

BARCELONA
Ryan Air iz Trsta

DUBLIN
Air Lingus iz Benetk, Ryan Air iz Trevisa

KRAKOV
Volotea iz Benetk

MADRID
Easy jet iz Benetk

OSLO
Ryan Air iz Trevisa

PORTO
Volotea iz Benetk

STOCKHOLM
Ryan Air iz Trevisa

VALENCIA
Ryan Air iz Trsta

LONDON
Ryan Air iz Trsta, Benetk, Celovca, Graza, Pule, Rijeke......
damchi
# 15.05.2012 ob 20:32
Olimpijske igre so v Londonu...zato London
mariy
# 15.05.2012 ob 19:48
http://www.wizzairsucks.com/

Da ne bo samo hvala tej letalski družbi. Sam sicer nimam slabih izkušenj z njimi.
mikic007
# 15.05.2012 ob 12:50
Ker ne zivim v Sloveniji, grem pa vcasih rad na obisk. Ampak lazje in skoraj ceneje pridem v Delhi kot domov, da ne omenjam katerekoli druge evropske drzave razen Albanije, Kosova in se nekaj podobnih zadev.
Rolf
# 15.05.2012 ob 12:28
Pri vsej dobri volji ne razumem zakaj bi moral imeti DVA avtomobila.
Rolf
# 15.05.2012 ob 13:09
A tako. Si poseben primer.
Potemtakem, če se nočeš "jajcat" z enim izmed številnimi "shuttlov", ki prevažajo z okoliških letališč v Slo., oziroma te nima kdo za čakati, pač moraš globlje seči v žep in prileteti na Brnik.
nWo
# 15.05.2012 ob 19:31
Kaj je to Brnik?
Rolf
# 15.05.2012 ob 09:34
"mikic007"
Če nimaš svojega avta se boš moral pač "jajcat".
Če ga pa imaš, pa je stvar rešena.
Rolf
# 15.05.2012 ob 13:34
Ti pa prav nič ne razumeš. Turist vendar najame rentacar in je stvar rešena.
Impact
# 14.05.2012 ob 23:24
Dam raje malo več denarja za kaj drugega. Z njimi se pa že ne bi vozil...
objektivc
# 14.05.2012 ob 21:48
Nikol vec s tem ssrraannjjeem. Enkrat sem cakal na povratni let 4.5h. Ryanair je zakon !
tureavanture
# 14.05.2012 ob 17:55
v zagreb
Kazalo