Podobe Slovenije
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,8 od 26 glasov Ocenite to novico!
V nočnem Portorožu vlada bolj ali manj mrtvilo. Foto: BoBo
VIDEO
Nočno mrtvilo na slovensk...

Dodaj v

Nočno življenje na Obali? Kakšno nočno življenje?

Manjši obisk, manj ponudbe
30. julij 2012 ob 06:24
Portorož - MMC RTV SLO/Televizija Slovenija

Turistična letovišča na Obali so ponoči nenavadno tiha. Večerne zabave, kakršnih smo bili vajeni nekoč, so žal zgodovina. Redko kje se lahko turisti zavrtijo na kakšni terasi, za mlade ponudbe skorajda ni.

Nočni ekipi RTV Slovenija so povedali, da si zabavo zato organizirajo kar sami. Kot je za TV-Dnevnik poročala Ana Grošelj, se Portorož, "biser slovenskega poletnega obalnega turizma", ponoči ne sveti.

Družine z otroki, utrujene od celodnevne plaže, že sladko spijo. To je čas za mlajše EMŠE. A kam? Mladih na promenadah in lokalih sicer ne manjka, a nabito polne diskoteke in nočni klubi so preteklost.

"Letos je veliko manj obiskovalcev. Obisk je padel nekako za 50, 60 odstotkov. Od samih urnikov do dogodkov na obali, do ponudbe, ki je dobesedno ni, se pač pozna in moram reči, da smo zelo razočarani," pove Matjaž Marušič iz Tivoli cluba Portorož.

Nekaj več obiskovalcev se sicer zbere ob posebnih dogodkih ali tematskih zabavah, upravitelji klubov pa bi si vseeno želeli več pomoči. "Hoteli bi morali narediti malo več akcij, plaža bi morala bolj spodbujati, marketing bi morali delati po celi Sloveniji za Portorož, kajti mislim, da pred 15 leti je bil dosti bolj obiskan kot danes," išče rešitve Katja Kranjc iz Alaya cocktail bara.

Znajdi se sam
V Kopru je slika podobna. Mnogi se zato znajdejo kar sami. Po možnosti prirejeno prej kot ne praznemu žepu. Sogovorniki, zbrani s pijačo ob avtomobilu na parkirišču, pravijo, da so se bili primorani zateči k tej opciji. "Ker enostavno ni nobenih žurk, vse miruje, čeprav je turistično mesto ob morju. Vsi pričakujejo, da so žurke, pa jih ni," pojasnjuje ena od deklet.

"Zato smo si organizirali 'havba party'. Se družimo kolegi, s katerimi se dobimo enkrat na teden čez vikend," razlaga mladenič ob odprtem prtljažniku. In njihovi načrti za nadaljevanje večera? "Jih ni. Spiti 30 litrov bovle, in to je to."

Zahteve mladih niso visoke. Predvsem pogrešajo poletne zabave na prostem, tuje turiste pa moti tudi omejen delovni čas klubov, ki morajo po novem namesto ob šestih zjutraj, svoja vrata po večini zapreti že ob štirih, zaključuje svoj prispevek Grošljeva.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
helsinki
# 16.08.2012 ob 22:14
hvala bogu, mladi ne znajo nič drugega kot razgrajat
DemosuNePartiji
# 14.08.2012 ob 16:23
Ja, noben ne reče bobu bob. Kdo bi šel žurat v neke ciganske kolibe, zbite ob plaži, kjer vrtijo osmorazredno "elektronsko" glasbo, ki je ni že 5 let niti na nizkokvalitetnih komercialnih radijskih programih. Poleg tega imajo tiste zidarske reflektorje, ki ti ne glede na to, kje si nabijajo v glavo v nekih obupnih barvah z močjo, ki v tebi ne more vzbudit nič drugega kot epileptični napad.

Če bi recimo spremenili glasbo, bi prišel tja, se počutil veliko bolje, dokler ne bi zagledal 100% populacijo teh "klubov". Neki stari, zavaljeni, zapečeni, prostaški, že pol plešasti tipi z dlakami, ki jim silijo iz vseh lukenj oblačil in sončnimi očali ob 3h ponoči. In potem njihovi odurni obredi parjenja z grdimi in mrtvopijanimi cipicami. V to okolje naj peljem svoje dekle/prijatelje, da uživajo ?

Mogoče bi šlo, če bi spil toliko alkohola, da bi omagal, pa je moj celotni mesečni ostanek proračuna zadosti za kakšnih 5 pijač.

Na morje čez dan, zvečer žurat v Ljubljano.

Ne morejo dojet egocentrični lastniki slovenceljskih lokalov, da ni problem v upadu turizma, samo 70 letni italijani pač ne bojo zvečer zunaj jedli kebaba za 4 €.

Portorož je samo še za seljake in penziče.
Llagavulin16
# 09.08.2012 ob 16:47
samo za razmislek.. Sem bil nedavno na HR v Dalmaciji, na Ribarski fešti. Torej ljudska fešta, z ljudskimi cenami!! Cvrti kalamari 20kun, brodet od sipe 25 Kun!! Pomislite vsi ki greste v Izolo na praznik, kjer vam banda odiralska zaračuna po 7-8 eur za kalamare v plastičnem krožniku na take away sistem.. Toliko stanejo v bikokateri restavraciji, kjer sediš in te postrežejo!! Sramota
generusus
# 01.08.2012 ob 09:48
luka101 01.08.2012 ob 05:50
Razlog, da stoji na elitni lokaciji skladišče za sol je ta, da ljudje nimajo soli v glavi. :-)
luka101
# 01.08.2012 ob 05:50
Ni vizije, ni strategije, ni ideje, kako in kaj.

Za začetek naj v Portorožu porušijo tisti dve gromozanski zgradbi pred Bernardinom, ki ju uporabljajo za skladišče soli in uredijo dodatno plažo. Nikoli nisem razumel, kako je mogoče, da na tako elitni lokaciji stojita skladišči za sol.
Kla_Man
# 01.08.2012 ob 01:53
NAJ SE VODILNI, ODGOVORNI ZA TURIZEM, ZAMISLIJO! V naslednjih dneh gremo s prijatelji v Portorož in če bo dolgočasno via Hrvaška (na žalost).
Kla_Man
# 01.08.2012 ob 01:33
Sramota za slovenski turizem! Namesto da bi se žuralo in dobivalo denar iz turizma, hodimo na Hrvaško. Brezveze! NUJNO izboljšat marketing in delati hude partye! Kjebje Diskonavtika...? Ma sramotno no, ne znamo izkorstit tega kar imamo. Hočemo žurke!!!
gpag
# 31.07.2012 ob 15:32
Ob tem bi bilo primerno še opozoriti, da v omenjenih in številnih drugih turističnih krajih (Kranjska Gora, Bovec) ponudbe za turiste (z izjemo naravnih danosti) preprosto ni.

Važno da jo imate vi Ljubljančani.
ledolomilec
# 31.07.2012 ob 12:48
Naši dol bi furali turizem, a bi hkrati radi imeli NOČNI RED IN MIR. Utopija.
lechy
# 31.07.2012 ob 12:41
slovenija je men itak cela dolgočasna
Milenko
# 31.07.2012 ob 12:31
Studentje in otroci ki sedijo v lokalu 3 ure in spijejo eno kavo..........naj ostanejo doma!
master
# 31.07.2012 ob 12:25
Zavist?? Kakšna zavist? Nikakršna zavist, ampak zahteva, da se naj gost, ki plača storitev, tretira enako pa ni važno ali je star 10 let ali pa 90 let. Razen če se gremo diskriminacijo..a ti to podpiraš? Če so se jo šli gostinci, potem so lahko zaradi mene kamot zaprli lokale ter odpustili "prijazno" osebje ;)
Milenko
# 31.07.2012 ob 11:21
"Prav vesel sem, ko vidim prazne restavracije med počitnicami."

In prav ta slovenska zavist je pripeljala slovenjo v bankrot ...
master
# 31.07.2012 ob 11:19
Nekaj let nazaj sem menda bil v Papriki ali Alayi in sem za eno pivo ter jägercolo dal 9,50 €...me je skor kap..pa ne da ne bi imel denarja, ampak je to navadno oderuštvo. ČISTO VSI gostinci, bi morali znižati cene pijač za od 30-50%. Če pogledamo, ko gremo na sok. 1dcl soka stane 90c ali več. Pa to jaz lahko dobim več kot liter soka, če ga grem kupit v trgovino. In to kvalitetnega z najmanj 50% sadnim deležem, ob akcijah tudi 100% sadnim deležem. A so malo zmešani???? In potem kave, ki je sicer ne pijem..ja kakšen strošek pa je kava?? In ti jo zaračuna nad 1 eur..enako čaji.. Prav jim naj bo! Veliko več sokov ter ostalih pijač bi se spilo, če bi bile cenovno dostopnejše in bi bili v končni fazi gostinci na istem.

Se pa spomnim, ko smo še študentje hodili na študentska kosila in smo bili resnično drugorazredni gostje pa čeprav smo v končni fazi dali enak znesek. Neverjetno kakšno aroganco smo ponekod doživljali od gostincev. Prav vesel sem, ko vidim prazne restavracije med počitnicami.
deancarni
# 30.07.2012 ob 21:17
Ja hvala lepa za takšne pijane bruhajoče žurke. Obala pa res ni primerna za mlade, ki jih hormoni boksajo do nezavesti in motijo kulturo in počitek. Hvala bogu, da jih odvračajo. Bi samo po bruhanci hodili in povsod zadeti težili - mladina marš na Hrvaško v zavrč!
ma(r)kovec
# 30.07.2012 ob 21:13
to pa zato, ker - večinoma priseljenci - želijo mirno noč, da si oddahnejo! je povsod isti šmorn - se ti priseli iz velemesta na vas, pa se krega, ker smrdi po kravah!
espero
# 30.07.2012 ob 21:01
Dobili so ponudbe za odlično promocijo , zabave itd, a kaj ko jim je odveč dati kakšen evro , samo grabili bi nič drugega.!
Chicken Boy
# 30.07.2012 ob 20:07
Cene so standardu primerne. :)
SlavkoKlobasa
# 30.07.2012 ob 19:29
Eh,samo kritizirate,saj se da žurko narest čist po svoje,če samo hočeš in si mal izviren.Aja,pa,da ne pozabim.....primorke so luštne dekle:P
SlavkoKlobasa
# 30.07.2012 ob 19:28
Vmestu nekaj ne dogaja....tarara tarara
SlavkoKlobasa
# 30.07.2012 ob 19:25
Kriva je država in država smo ljudje! Turizem nam gre dol,šport,kjer bi lahko tud z turizmom zaslužili,kultura......ajej,ajej!
zvonko-engelman
# 30.07.2012 ob 18:05
Vsako leto isti članek v "Sloveniji nič ne dogaja".
Žeže
# 30.07.2012 ob 17:23
Js res ne vem, kje vi hodte po Portorožu, po 11 uri se v Alayi šele začne pošteno ordinerat:)
Snopy
# 30.07.2012 ob 17:02
Kako so lahko sploh presenečeni nad vsem...v soboto sem hotel v Alayo za pol ure na pijačo, najprej mi varnostnik na vhodu modruje da je vstopnina 5 eur, kljub prigovarjanju da greva s prijateljem samo nekaj spit in da je že recimo stoccola 5 eur da za pol ure ne bom še vstopnine plačal, naju pač ni spustil notri in sem šel dalje...Paprika brez vstopnine ista pijača, ki je mimogrede najcenejše žganje 4.4 eur..PA A STE NORMALNI TO JE LEGALNA KRAJA DENARJA, KJE SI BO TO MLADINA LAHKO PRIVOŠČILA
gregaaa3
# 30.07.2012 ob 16:32
Živel na obali in s prve roke, Portorož in obala sta glede nočnega življenja res za žile rezat. Živ dolgčas, v sezoni in izven nje. Res žalostno kako smo Slovenci dolgočasni in nismo za žur
MojBananistan
# 30.07.2012 ob 15:50
čakite mal saj ni vse v tem, da moraš it v kakšen lokal, diskač itd ... zame je mnogo lepše sprehod od Portoroža do Pirana ob obali ... ni ga lepšega !!! in vsakič sem videl veliko ljudi v lokalih sploh poleti ... res pa je da večina folka ne zna uživati v tem kar je lepo naravno, mora se nekaj "dogajati" ... lahko pa bi naredili MNOGO na področju turizma na obali .. Portorožko plažo planirajo za prenovo vsaj 10let in nič od tega .. skladišča solin tudi ne pašejo .. park plac od obali na začetku Pirana prav tako ne paše ... da ne omenjam ceste od Kopra do Izole .. toliko enih koškov obale, ki bi bili lahko fenomenalno urejeni so zanemarjeni do konca !!!

drugače pa vam priporočam obisk plaže "mesečev zaliv" v Stunjanu to je zame najlepši del morja v Sloveniji! Porotožka plaža pa mene ne vidi, dokler ne naredijo nekaj normalnega in brez alg ..
Na žalost se v našem bananistanu ne da nič, ker vsi ki bi lahko nekaj naredili gledajo le na svoje koristi nič pa na to, da bi se zadeva dejansko izpeljala - se spomnite otoka v obliki delfina pred Izolo? seveda nič od tega ... Se pa strinjam z enim komentarjem, da mi mogli namenit del obale za mlade, pa naj se tam pojajo in pijančujejo ... zakaj pa ne, tudi to je del turizma, saj bodo imeli trgovci koristi od njihovega popivanja! ...
kohar38
# 30.07.2012 ob 15:41
Sami so si krivi, pohlep jih je postavil na realna tla.....
clemente007
# 30.07.2012 ob 14:51
živa katastrofa... vse se ugasne ob 23h uri kar že je vžgano....
Večni-študent
# 30.07.2012 ob 14:35
Predvsem se manjkajo poceni prenočišča za mlade. Naredite kakšen hostel v portorožu, oglašujte zadevo, povežite se s klubi in imejte brezplačen taxi, kakšne akcijske cene pijač itd. kamp naj uredi posebno cono za mlade, .... skratka možnosti je ogromno. In to, da mladi nimajo denarja popolnoma ne drži... redko kdo ki gre ven, ne zapravi manj kot 50€ na večer.
Žeže
# 30.07.2012 ob 14:20
Z ekipo smo imeli v začetku julija rezervirano ložo v Alayi, in bilo je vrhunsko, tako da ne vem, kaj je delal avtor tega članka na Obali, mogoče je igral minigolf do 23:00:)
la.sonrisa
# 30.07.2012 ob 14:00
jaz sem bila v portorožu prejšnji teden in je bilo morje čisto, brez trave. pri vsem ostalem se pa strinjam s predhodniki, večerne ponudbe za mlade sploh NI, smo šli s prijatelji v papriko ker kao zgleda neka bolj fensi chill-out varianta, in tam je en tipo pel in igral na sintisajzer -sicer nič proti njemu, on je svoje delo že dobro opravil, ampak je vse skup zgledalo kot ena terasa, kjer ljudje jedo ribe za večerjo in pol se malo zavrtijo, si imel občutek, da je treba ploskat zraven po vsaki pesmi - skratka, v tujini imajo v takih barih DJe, vrti se malo bolj moderna glasba in ljudje tam potem dejansko ostanejo in plešejo, pač razvije se žur. v portorožu pa tega žal ne vidiš. (res pa je, da smo bili tam na ponedeljek, ampak to v najvišji sezoni ne bi smelo igrat nobene vloge).
od portoroža, ki se ga spominjam iz gimnazijskih let, ni ostalo praktično nič.
Sony girl
# 30.07.2012 ob 13:47
Men je SLO obala čist mim. Že sama obala je bl boga. Voda usrana, trave tolk da je za bruhat... Betonirana plaža je marsikje že čist boga...Tiste par urejenih kopališč, pa to je to. Kriza ful! Če bi se šli res nek turizem, pol bi morala bit obala tipi topi, vseh 40km. Vse označen, tuši in to. Greš mal po obali in kr tam nekje zagledaš kup smeti, da te mine do življenja.

Kot prvo bi moral že enkrat nardit tisti tunel. Kot drugo, morali bi narediti prave promenade, s ful štanti, prave plažne diskoteke, predvsem pa zrihtat parkirplace, cene so užas! Pa tud ene restavracije imajo prav zanič hrano. Te bi tud moral mal spucat. Pa nehat delat na težki finoči, ker odganja folk.

Zarad mene če cesto čez Portorož zaprejo, pa jo kje drugje spelejo, pa nardijo iz nje promenado in obalo razširijo.
Nikec3
# 30.07.2012 ob 13:47
Turistična letovišča na Obali so ponoči nenavadno tiha. Večerne zabave, kakršnih smo bili vajeni nekoč, so žal zgodovina. Redko kje se lahko turisti zavrtijo na kakšni terasi, za mlade ponudbe skorajda ni.

Ne se hecat. Ravnokar sem prišel iz kampa v Luciji, kjer je ponoči praktično nemogoče spati zaradi zabav v Portorožu. Dejavnih je veliko barov na obali, prednjačita Tivoli in Coco bar, ki sta dokaj polna. Cene so pa res ubijalske, koktajli v coco baru so 8€!
pingvini slo
# 30.07.2012 ob 13:32
Mr.Mr.
1.20 je poceni.
v ljubljani tako malo izven centra je kofe 1,30. o cenah v centru pa raje nebi. stara ljubljana 1,50 in več.
če greš v kako vas v okolici, je pa 1,10.
politik kritik
# 30.07.2012 ob 13:28
Jah fantje in dekleta tukaj gor.... Lahko bi vedeli, da se od mladine ne zasluži praktično nič. Vsi prinesejo svojo pijačo, v klube se šverca itd. Na Slovenski obali se gredo nekakšen eliten turizem, ki jim ob pristajanju križark v Kopru celo nekako uspeva. Mladina pa samo smeti, izvaja hrup itd.

Tako je to in morda je za naše majhno morje celo bolje tako. Zabava je pač na Pagu na Hr, pa na Grških otokih. Naj se pač izživljajo tam.

Kaj imate raje vsak teden par mrtvih turistov in domačinov na naši obali, ki se stepejo med sabo, ali polne hotele bogatih Italijanskih turistov, ki dejansko nosijo denar in ne strahu.
tinito-castro
# 30.07.2012 ob 12:52
Prav je tako. Vsi ti partiji so eno samo velikansko smetenje. Naj smetijo drugje....
Mr.Mr.
# 30.07.2012 ob 12:43
1.20, je še res bilo poceni pa še vseeno preveč. Ko so jo dvignili na 1.40, sem nehal s kavami, ker tako nisem bil odvisen. Narobe je pa to, ker služijo lastniki nepremičnin z visokimi najemninami, ne pa gostinci. Tudi v notranjosti lokali vedno bolj samujejo in se zapirajo. Kaj naj drugega rečem kot prav je tako, če bo kdaj realnih 70 ali 80 centov pa morda še kdaj, čeprav se da to posedanje mnogo bolj produktivno izkoristiti.
Elemental
# 30.07.2012 ob 12:17
Macher3:

1.20 je še poceni.
Macher3
# 30.07.2012 ob 12:14
Še to, res ne vem v čem je point kave 1,20€ in več če je lokal pol prazn!? Sva se samo 1x tm usedla ob morju pa še za račun sm mahu 4x in čaku dobrih 5min!
Z ženo sva lepo šla drug dan do slaščičarne pri Mercatorju in jo lepo spila za 1€ in tako vsako jutro ;)
skoro84
# 30.07.2012 ob 12:13
ena runda za 4 osebe v klubu Paprika stane 20€. muzika komercijalna, kafana nič posebnega,sami neki fensici....enkrat bil in hvala lepa...vi se kar igrajte elitizna in mondenosti...ali drugače "ima se--može se, nema se--glumi se"!!!
pingvini slo
# 30.07.2012 ob 12:00
ti bi moral vzeti 50 eur iz denarnice, pa reči, jah, pa sem že mislil da ti bom pustil tale tringelt, ter odšel :D
crusader
# 30.07.2012 ob 12:00
ob gospodarski krizi mladi racionalizirajo stroške, se osredotočajo na bistvo... se ga grejo torej kr takoj direkt nažrt brez spremljevalnih dogodkov
Konig
# 30.07.2012 ob 11:43
No, ob tej novički pa se mi je prikradel spomin izpred treh let, ko sem želel zvečer s punco vstopiti v nek bar ob obali v Portorožu. Pa sta naju dve gorili ob vhodu ustavili, ker da nisem bil primerno oblečen (kratke hlače). Kako rad bi danes srečal lastnika tega kvazi fensi bara. Verjetno bi me po rokah nosil tudi če bi v gatah tja prišel. No, ampak to je bil žal moj zadnji obisk Portoroža. Ne hvala takšni sceni :))
pingvini slo
# 30.07.2012 ob 11:34
kok mi je vseen.
Yeru
# 30.07.2012 ob 11:19
Naj ponudijo turo čudes sloveske obale, ki kar kličejo po eliti: Pot se začne v Kopru, kjer si turisti ogledajo kako se na hitro uniči vse palme v mestu za vrhunec se jim pokaže še tiste ki so jih takoj po zasaditvi požgali lokalci ki plam ne marajo. Potem se odpravimo naprej proti doku v Izoli, kjer je poleg njega parkirana že vrsto let tovorna ladja, na kateri živi par ki mu ladjar dolguje še in još $$. Elitneži jima lahko prinesejo tudi hrano, da bodo imeli občutek samaritanstva. Potem gremo na plažo pred čudovita skladišča soli, potem pa jim za zaključek pokažemo še letališče kamor ne leti nihče, potem pa se bodo najbrž sami odpravili čez mejo v CRO...
m.l.
# 30.07.2012 ob 11:11
resnično sem vesel tega članka, saj mnogi že dalj časa opozarjamo na ta problem. Portorož živi samo še od svojega imena iz preteklosti. Sam živim nekaj let na obali in lahko vam rečem, da je vsako leto slabše...res žalostno...od cest, do zabav in infrastrukture (podrti hoteli)..res žalostno!!!!
crnogorac
# 30.07.2012 ob 11:01
na koncu sezone bodo bili vsi veseli in blagajne polne
juventina10
# 30.07.2012 ob 10:54
zabave in ponudbe iz 80-samo sanje,maksi rolada, maksi torta, maksi koktajl,kaj vse so ponujali nekoč,kaštel,živa muzika na vsakem koraku,sedaj pa muzike ne sme bit, ker turisti ne morejo spati.elitni turizem naj si pri teh standardih nekam vtaknejo, tisti ki ima res denar bo šel v portofino azurno obalo,sardinijo.hrvaška istra ponuja in zasluži toliko , da boli glava,ampak oni imajo že morje tako, da ga vikaš,poreč,rabac,rovinj.polno turistov zjutraj,opoldne in ponoči.
ampak včasih je bilo parkiranje zastonj in kjerkoli si hotel, glavno , da nisi oviral dostopov, sedaj pa te ožamejo že na parkirišču.v glavnem ,ta država ne ve kaj bi z nami ne brez nas.
Untamle
# 30.07.2012 ob 10:50
Ob tem bi bilo primerno še opozoriti, da v omenjenih in številnih drugih turističnih krajih (Kranjska Gora, Bovec) ponudbe za turiste (z izjemo naravnih danosti) preprosto ni. Dogaja se nič. Ko sem bil tam kakšen teden, so nekje na prostem organizirali en kres, en fant je igral na harmoniko. Nikjer seveda ni bilo obvestila za "dogodek". In to je bil vrhunec dogajanja.

Preprosto: ne znajo se iti turizma, srečo imajo zaradi naravnih lepot.
Večni-študent
# 30.07.2012 ob 10:46
Vsako leto v portorožu žuramo v Tivoliju. Lahko rečem, da se je v 5 letih zmanjšalo ljudi za res polovico. Pred leti je bil Tivoli že v juniju nabit,... zadnji dan šole smo srednješolci drli z vlaki proti portorožu... danes je pa res žalost vse skupaj. Kakšen petek je malo bolj polno ampak nič posebnega. Mislim, da je težava v tem, da ni prave ponudbe za mlade - pred leti si šel v kamp Lucija, kjer je bilo celo poletje leglo zabave in norije, seksa med mladimi.... danes ni več... in kam naj potem gremo? V hotele kjer je 50€ nočitev? V privat stanovanja, kjer je takoj odslovijo, ko rečeš, da pride 10 študentov? Cene so pa itak nore... ampak mi vedno na plaži spijemo par litrov jegra, pol pa nekam naprej še do daske.
Zgodovinar_666
# 30.07.2012 ob 10:42
Sem bil čez vikend na slovenski obali. Ker sem pač imel en poslovni opravek. Morje svinsko (trava, umazanija), zaposleni (večinoma študentje) naveličani do amena, starejši in redno zaposleni pa še nesramni. Da oderuških cen niti ne omenjam. So bile pa plaže pred hoteli v Portorožu čisto nabite. Cena senčnika je bila pa 12 EUR, če se ne motim.

Tako, da če imajo zaslužek, potem kapo dol. Je pa res, da še hočeš kaj početi, denar kar puhti. Za moj okus so zadeve, glede na storitve v drugih krajih, vsaj za 30% previsoke. Prav tako je nivo storitve, predvsem brezvoljnost, prenizek.

No, saj Hrvatje niso nič drugačni.

Tako, da mene letos morje ne bo videlo. Si bom raje omislil bolj aktivne, adrenalinske počitnice. Slovenija ima ogromno skritih kotičkov, ki so pravi biseri.
roxdegabba
# 30.07.2012 ob 10:37
@ffffff: Hahaha, ja, to je res pravi indikator popolnega mrtvila :-P
ffffff
# 30.07.2012 ob 10:26
Baje še prostituk ni.
Elemental
# 30.07.2012 ob 10:18
Ne da se nuditi umirjenega elitnega turizma/ turizma za upokojence in glasnih divjih zabav v enem. Sicer pa raje v Umag saj ni daleč pa še bolj čisto moje je, kot pri nas. ;)
Alchemist
# 30.07.2012 ob 10:17
Lani sem se čudil ker v KP ni bilo pol toliko prireditev kolikor jih je bilo običajno. Odpadel je Caprisov koncert, odpadla je Disconautica, Rumena (Koprska) noč ki je učinkovala kot velik enotedenski festival je itak že preteklost. Kljub vsemu je na koncu izpadlo, da je bilo poletje kar pestro, ker je bilo vsega drugega precej. Letos pa niti tega ni več, odpovedi prireditev se samo vrstijo, mrtvilo je popolno. Nočno življenje na obali: ena ekipa spečih penzionistov v raznih hotelih. To je to.

Kar se Portoroža tiče pa mislim, da jim še danes kronično primankuje vizija razvoja. Ne znajo se odločit ali bi ponujali turizem za elitne penzioniste, turizem za družine ali turizem za mlade žurerje. Če bi se šli nek elitni turizem, pol treba vedet da mladih bo malo ali nič in da ne bo žurk, cene pa bodo zasoljene. Če se bo šlo v turizem za mlade bo ponoči pestro in glasno, penzionerji pa bodo protestirali. Treba se pač odločit za eno smer in na njej gradit, ne pa se it vsega po malo ker pol se stvari medsebojno izključujejo in ne dosežeš nič.
Yeru
# 30.07.2012 ob 10:00
Pri nas na obali nimajo pojma kako bi se lotili zadeve. Radi bi furali nek visok elitni turizem, za katerega pa bodo morali narediti kaj več kot pa menjavo barv na pročeljih hotelov. In na ponudbi je treba delati čez celo leto, ne samo tiste 3 mesece. Če se vam novinarji sedaj zdi da ni nič, potem pridite dol pozimi, ko res ni NIČ! Lahko bi naredili del obale (Lucija, Izola..), ki bi bil namenjen mladim, ker mladina vedno zagoni vse kar ima, ne pa računati na penzonerje iz Avstrije, ki si plačajo tista dva šnicla in potem cel dan nič. Ekipa mladih tak znesek zapije v 1 uri. Ampak ne mladi so fej in fuj in niso elita, ampak ko je pa treba preko zime nafilat apartmaje smo pa huda iskana roba..Primorci ne znate se it in pika.
snowsantacruz
# 30.07.2012 ob 09:58
Realna slika!!!
TamleMamo
# 30.07.2012 ob 09:58
Žalostno je kar se dogajanja tiče ja. V Izoli se dogaja samo v tistem upokojenskem hotelu drugje pa od 11ih naprej še pijačo težko dobiš :) No saj cene imajo pa tudi evropske že nekaj časa tako da nič čudno da se ljudje raje odpeljejo tistih 20 km čez mejo.
Mr.D
# 30.07.2012 ob 09:34
Do Umaga je 20 km joj
tinkolo
# 30.07.2012 ob 09:22
Cene so malo pretirane tako na slo obali pa tudi v Istri. Sploh namestitev v hotelih, je predraga, ce jo primerjam z drugimi destinacijami. Ocitno je se dovolj turistov, drugace bi cene ze znizali.
Macher3
# 30.07.2012 ob 09:03
Šmorn: So bili družinski prijatelji bliz Šibenika in so plačali Ap za 6 oseb 35€ v začetku Julija, v Portorožu kaj takega lahko dobiš v sanjah. Kar se tiče pa plaž in morja pa nebi o tem.
Pa ne mislit da raj hodim v Hr., ampak očitno je da ko ne bo nadzora meje se bo moralo kaj spremeniti na Slo. obali ali pa bo prazno vse skp, ker sam ne maram čakanja v koloni in da gledam kater dan se bom odpravil na pot..
Ena ženska
# 30.07.2012 ob 08:49
ljudje se spreminjamo pač.....danes so ljudje raje pri internetu....časi gredo dalje
Šmorn
# 30.07.2012 ob 08:49
link

Takole pa bo.
Šmorn
# 30.07.2012 ob 08:48
Ka mate to za eno sto let staro sliko Portoroža?

Macher3, pejdi raje na Hrvaško, tam je dosti ceneje.

(iz leta 2008:
Macher3
# 30.07.2012 ob 08:22
Žalostno a resnično..
Bil sem v Portorožu 10 dni in lahko rečem ena velika žalost, pa ne samo v Portorožu enaka slika je tudi v Izoli, Piranu kot tudi v Kopru. Nekaj malega sprehajalcev zvečer in to je vsa zabava!
Cene so pa poglavje zase: Pečena koruza 3€, 1 palačinka 3€, kos Pizze 3€ ... v Portorožu potem se pa čudijo gostinci zakaj je vse prazno, le zakaj!?
Lp S.
kafkaf
# 30.07.2012 ob 08:20
sami bivši barovci,ob zasoljenih cenah ni naključje,da jim zgodba ne laufa...
Kazalo