Podobe Slovenije
K delitvi trenutkov so povabili tri ciljne skupine. Foto: BoBo
Blejsko jezero
Ključni del celotne kampanje predstavlja uporaba ključnika #ifeelsLOVEnia. Foto: BoBo
VIDEO
Dva milijona razlogov, za...

Dodaj v

Nova kampanja STO-ja: Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Radi bi zbrali dva milijona priporočil
6. junij 2018 ob 17:18
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Slovenska turistična organizacija (STO) začenja prepoznavnost Slovenije na tujih trgih krepiti s kampanjo na družbenih omrežjih, ki so jo naslovili Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo.

Ključni del celotne kampanje predstavlja uporaba ključnika #ifeelsLOVEnia ob deljenju posnetkov doživetij na družbenih omrežjih. "Naš cilj je promocija Slovenije na domačem in tujih trgih. Radi bi zbrali dva milijona priporočil za oglede in doživetja," je pojasnila direktorica STO-ja Maja Pak.

Turisti tako gostoljubnost in svoje vtise ter doživetja na destinaciji shranjujejo s pomočjo različnih digitalnih naprav, najlepše pa navadno delijo ravno na družbenih omrežjih. Da bi dosegli čim večji promocijski učinek, STO uporabnike družbenih omrežij vabi, da z omembo ključnika delijo fotografije ali videoposnetke svojih doživetij.

Izbrali tri ciljne skupine
Posebej v ta namen so pripravili posebne nalepke – in sicer značilne zelene srčke, s katerimi želijo širiti sporočilo zelene butične Slovenije. Srčki so namenjeni gostom turistično-informacijskih centrov in hotelov za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, v kateri dejavno deluje tudi slovensko turistično gospodarstvo.

Za začetek kampanje so k delitvi posebnega ključnika povabili tri glavne ciljne skupine. Prva ciljna skupina zajema slovensko turistično gospodarstvo in druge poslovne deležnike slovenskega turizma, lokalne turistične organizacije in turistične informacijske centre. Ti bi tako domače kot tuje goste spodbudili k delitvi s tem, da za namen promocije svoje ponudbe ali destinacije dodajo še lasten značilni ključnik oziroma značko.

Drugo ciljno skupino predstavljajo zaposleni v slovenski turistični panogi, tretjo pa prebivalci Slovenije, ki bodo kot lokalni ambasadorji na družbenih omrežjih delili svoj najljubši skriti kotiček Slovenije.

Vse tri ciljne skupine bodo tako skupaj poskrbele za številne delitve ključne besede in s tem širile sporočilo o zeleni, aktivni in zdravi Sloveniji kot edinstveni destinaciji za petzvezdična doživetja. Glavni cilj je pridobiti dva milijona posnetkov pristnih in izvirnih doživetij.

Pakova dodaja, da s kampanjo odgovarjajo tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v visoki sezoni, saj bodo turiste lahko preusmerjali tudi na manj znane, pogosto pa še privlačnejše destinacije.

Slovenska turistična organizacija bo vsak teden izbrala tri najboljše objave in jih nagradila, po koncu – na začetku septembra – pa bo avtor najboljše za nagrado prejel petdnevni paket za par ali družino v Glamping Olimia Adria Village.

P. B.
Prijavi napako
Komentarji
PikiMiki
# 06.06.2018 ob 18:14
Ne vem cel kup enih strategij pa to, da bi pa turistična organizacija in RTV združila moči in prevedla v angleščino oddajo Na lepše in jo objavila na Youtubu, bi bilo pa verjetno preveč. Roko na srce katero koli promocijo Slovenije pogledaš vidiš Bled, Ljubljano, Piran in Postojno, ostalo pa kot da ne obstaja.Z prevodom te oddaje bi tujcem vsaj delno ponudili vpogled v še kaj drugega.
sas
# 07.06.2018 ob 07:08
Turistov je že tako preveč.

bolje preveč, kot premalo ...
SF0100
# 07.06.2018 ob 18:48
STO a že spoštujete Zakon o javnem naročanju?

A vaši zaposleni še vedno delajo vse po domače? Že vodite evidenco prisotnosti? Koliko zaposlenim plačujete dodatne storitve preko s.p.?

Kdaj se bo pustilo, da Računsko sodišče in Urad za nadzor proračuna prideta naredit revizijo na STO draga @vlada.si?
Joker
# 07.06.2018 ob 10:47
Moj najljubši skriti kotiček ni na prodaj, ker če ga izdam, ne bo več to.
Highland
# 06.06.2018 ob 18:14
5tane, najboljse da kar meje zapremo. Boste nekateri imeli mir... Lahko noc!
5tane
# 06.06.2018 ob 17:55
Raje naj dvignejo cene. Turistov je že tako preveč.
machinethebigguy
# 07.06.2018 ob 07:32
SAS Boljs prevec kot premalo
Ne vem kaj si hotel povedat, Blede od Junija do Septembra plus vsi vikendi od Velike noci pa tja do soncnih zimskih dni ni vec sposoben vzdrzevati HORDE turistov, avtobusov, kamp prikolic,pijanih 18 letnikov, nezapravljivih Azijcev....
Kot domacin Bleda vam povem, da je vrag vzel hudica.
Strategija Bleda pa naj bi bila BUTICNI turizem haha BUTALSKI mogoce....
thethepaskec
# 06.06.2018 ob 18:24
STO se torej naslanja na prebivalce, da sami spromovirajo nek "neodkrit" delcek.
Kaj ko bi ze od zacetka poslusali kaksne predloge in se osredotocili na iskanje resitev za promocijo vzhodnega dela Slovenije.
Se ko se je par dni nazaj odbjavilo novico o zvisanju takse, predstavljeni podatki niso vsebovali Maribora, Ptuja, Lendave, ... Ker itak se ni dovolj turistov na Bledu in obali.
Enkrat bo prepozno...
vranek
# 07.06.2018 ob 07:25
Ko berem te vase komentarje, si samo zelim, da res nihce ne bere vasih pritlehnosti. Ne boste fotkali, prav, ampak da ste .......fej in bljak.
offgrid
# 08.06.2018 ob 15:34
moja glavna ideja je,
da bom v množici iskal ideje.
Bivši uporabnik
# 07.06.2018 ob 17:32
Dolgoletni napori stroke na tem področju so začeli rojevati sadove. Bravo Slovenija, samo tako naprej. Država bi morala čimprej oblikovati celovito razvojno strategijo na tem področju za bolj učinkovito črpanje sredstev za projekte.
čik
# 06.06.2018 ob 22:14
a 2mil € je to stal?
:)))
bruhnmici
# 07.06.2018 ob 03:24
ISIS jim je naredu še največ prometa. Všečki in samozaverovanost vase, da smo pa kr naenkrat "odkriti", je larifari. Ko bo folk množično začel spet rint v Turčijo, Bolgarijo, Grčijo, Tunizijo in Egipt zaradi nizkih cen, bomo spet takoj v funkciji tranzitne države. Ah ja.
Kazalo