Podobe Slovenije
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 25 glasov Ocenite to novico!
Predjamski grad, Postojnska jama
Milijontemu srečnežu bo Postojnska jama podarila dosmrtno vstopnico za vse svoje znamenitosti - poleg Postojnske jame tudi za vse oglede, avanture in trekinge, Expo, Vivarij in Predjamski grad. Foto: BoBo

Dodaj v

Postojnska jama išče "milijončka", prvega po letu 1985

Kdo je posebni turist?
2. november 2016 ob 14:12
Postojna - MMC RTV SLO

Postojnsko jamo je obiskal že milijonti obiskovalec letos, a je dogodek upravljavce tako presenetil, da jim ga ni uspelo pričakati, kot bi se spodobilo. Srečneža tako še vedno iščejo.

"Krompirjeve počitnice, podaljšan konec tedna, čudovito vreme in zmajčki so očitno popolna kombinacija za nove, celo nekoliko nepričakovane dogodke, rekorde," so sporočili iz Postojnske jame.

1. novembra je tako Park Postojnska jama obiskal milijonti obiskovalec letos. "Pričakovali smo ga nekje sredi novembra," so pojasnili v podjetju. Presenečenje je bilo popolno celo za upravljavca Postojnske jame, ki svojega "milijončka" tako še vedno išče.

Kdo je srečnež?
Če ste torej v torek okoli 14.13 obiskali Postojnsko jamo in doma ali kje v avtu še vedno hranite svojo vstopnico, vas pozivajo, da preverite številko. "Zmagovalna" je 16-PJ-3-037794 001 in imetnika te vstopnice vabijo, da se jim javi po elektronski ali navadni pošti.

Srečnežu bo Postojnska jama podarila dosmrtno vstopnico za vse svoje znamenitosti - poleg Postojnske jame tudi za vse oglede, avanture in trekinge, Expo, Vivarij in Predjamski grad, so obljubili.

Mejnik zadnjič pred tremi desetletji
Prav letošnji milijonti obiskovalec je za družbo morda najpomembnejši, saj z njim postavljajo nov mejnik v svojem poslovanju. Predvsem zato, ker so v Parku Postojnska jama več kot milijon obiskovalcev v enem samem letu nazadnje našteli pred 31 leti.

"Vmesni čas so več ali manj zaznamovali padci in skromne številke. A gibanje smo v zadnjih šestih letih obrnili v pozitivno smer in v svetovno prepoznavnost," so ponosni.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
heros
# 02.11.2016 ob 15:20
Treba priznat postojnski jami, marketing majo odličen. Zdaj vsi mediji iščejo tega obiskovalca in zastonj delajo reklamo.
vremenko
# 02.11.2016 ob 15:35
Če komu ni jasno, zakaj folk z vsega sveta tako množično obiskuje Postojensko jamo, naj si ogleda teh 15 čudovitih fotografij iz jame
TineB
# 02.11.2016 ob 20:44
Batagelju bi lahko zaupali tudi upravljanje Lipice in še česa. Tip pač ZNA. Pika.
semaino
# 02.11.2016 ob 23:09
Zakaj politicno nastavljenim direktorjem ni uspelo in zakaj je Bagatelju uspelo?

Ker slednji ne krade in dela kot dela odgovoren lastnik.

V Sloveniji potrebujemo odgovorne privatne lastnike .
FancyBoy
# 02.11.2016 ob 18:34
"Postojnsko jamo še nikoli ni obiskalo milijon obiskovalcev v enem letu, še najmanj pa letos.
Verjetno je tu mišljena milijonta vstopnica, prodajajo pa jih za Postojnsko jamo, Predjamski grad, Vivarij, muzej krasa ..."

Zna bit ja.

Ce clovek napise komentar se ne pomeni, da je nevoscljiv. Jst mu prvoscim vsak zasluzen €.
anny22
# 02.11.2016 ob 21:37
Zmajčki delajo najboljšo reklamo.
Belphegor
# 02.11.2016 ob 21:19
meni osebno ni postojnska jama nič posebnega, škocjanske so mi veliko lepše. jim pa priznam fantastičen marketing - delajo vse tako, kot veliko in uspešno podjetje mora. tu pa samo kapo dol.
FancyBoy
# 02.11.2016 ob 15:43
Batagelj je bil miljonti obiskovalec tako, da bodo njemu podarili dosmrtno vstopnico :)
FancyBoy
# 03.11.2016 ob 11:12
"V Sloveniji potrebujemo odgovorne privatne lastnike ."

tako je, tam kjer je drzava upravljalec je bog pomagaj!
Gepard007
# 04.11.2016 ob 21:39
Bravo! VSA ČAST!!
mojir
# 04.11.2016 ob 12:56
Kot da je važno kako štejejo, važno, da najdete neki za pljuvat, hejtarji smotani!
brehme
# 04.11.2016 ob 12:23
Marjan Batagelj, čestitam vam.
Rolf
# 04.11.2016 ob 08:31
@Verjetno je tu mišljena milijonta vstopnica, prodajajo pa jih za Postojnsko jamo, Predjamski grad, Vivarij, muzej krasa ...@

Seveda. Saj bi v nasprotnem primeru bil porast 2016/2015 nad 60%-ten (?).
Jajaja
# 07.11.2016 ob 19:32
In še vpogled v enostavno statistiko turizma v Sloveniji.
Predvsem zato da vidimo ali je zgornji članek samo reklama samohvale g. Batagelja ali kaj bolj resnega

Podatki so vzeti iz diplomske naloge gdč Romane Valentini o razvoju turizma v Jugoslaviji , Sloveniji na primeru Postonjske jame
link
http://geo.ff.uni-lj.si/pisnadela/pdfs/dipl_200601_romana_
valentini.pdf

Postonjsako jamo leta 1868 znano Britansko podjetje Tomas Cook( deluje še danes) prvič uvrsti na turistično popotovanje po evropi med Dunajom in Benetkami. Torej ima neverjetno turistično zgodovino 160 let.

Leta 1969 ima Postonjska jama 700.000 obiskovalcev. To je v času ko je Slovenija imela skupaj vsega 1,5 M obiskovalcev. Kar pomeni da so uspeli konunistični direktorji v najhujših železnih časih vsakemu drugemu turistu prodati karto v Pistonjsko jamo. To je izjemen dosežek.

Leta 1978 prodajo 900.000 kart kar je samo 100.000 manj kot se danes hvali g. Batagel . Časovno pa v najhujšem konunizmu in 35 let nazaj.

Leta 1990 prodajo 900.000 kart skupno je to leto v Sloveniji 3 miljone obiskovalcev. Kar pomeni da so vsakemu tretjemu prodali karto v Postonjsko jamo.

Leta 1994 v svobodni Sloveniji brez komunizma neverjeten upad prodajo samo 261.000 kart.
Za to bi statistično lahko krivili demokratično oblast ali pa kapitalizem. Ampak z dodatnim podatkom da je takrat Slovenijo obiskalo vsega 600.000 obiskovalcev vidimo da so ibli novodobni kapitalistični direktorji zelo uspešni saj so karto kot leta 1969 prodali vsakemu drugemu obiskoval u Slovenije.

Leta 2000 že 10 let v svobodi prodajo 400.000 kart. Torej bistveno manj kot v svinčenem komunizmu. Ampak z podatki vseh obiskovalcev Slovenije v višini 1,5 M je to dober dosežek saj so karto prodali vsakemu tretjemu obiskovalcu Slovenije.

Če to sedaj primerjamo s podatki s katerimi se hvali g. Batagelj :

Leto 2016 je Postonjaku jami 1 miljon obiskovalcev in leta 2015 3,9 miljona v celi sloveniji. Ker gre za rast jih bo verjetno letos več kot 4M . Kar pomeni da g. Batagelj proda karto v Postonjsko jamo vsakemu četrtemu obiskovalcu v Sloveniji.

To torej pomeni da g. Batagelu še veliko manjka da bi ujel stare komunistične direktorje ki so jo leta 1990 prodali vsakemu tretjemu obiskovalcu in leta 1969 kar vsakemu drugemu.
Poleg tega g. Batagelju tudi veliko manjka da bi ujel svoje predhodnike kapitalistične direktorje Svobodne Slovenije ki so leta 1994 karto v Postonjsko jamo prodali vsakemu drugemu obiskovalcu Slovenije in leta 2000 vsakemu tretjemu.

Iz te statistike torej jasno sledi da opevano privatno lastništvo ni nujno boljše od družbene lastnine.

V primeru Postonjske jame je jasno da je g. Batagelj slabši gospodar od predhodnih direktorjev, ki so bili boljši in za družbo s tem koristnejši. Vprašljivo je samo zakaj tega novinarji ne vidijo oziroma ne želijo in niso sposobni oceniti ampak g. Batagelja nonstop opevajo kot odrešitelja Pistonjske jame ki bi po njihovo brez njega očitno propadla.

Malo več sem napisal da bomo poleg govorjenja na pamet poskušali vsi skupaj dvigniti raven razprave . Seveda pa to najbolj želim novinarjem za katere imam občutek da so predvsem pisci reklam za vplivne posameznike in podjetja.

Meni osebno se kolca po časih ko smo imeli privilegij poslušati izredne novinarske komentarje g. Jurija Gustinčiča
Jajaja
# 06.11.2016 ob 20:29
#Tineb#
Saj Batagelj bi lahko vzel v upravljanje Lipico ko so jo ponujali v upravljanje privatnim lastnikom.
Pa se očitno ni upal verjamem da je bistveno težje Lipici spraviti na zeleno vejo kot prodajati karte v Postonjski jami :)
Jajaja
# 06.11.2016 ob 20:27
#Tinep#
Sej Bategel bi lahko mirno prevzel Lipico v upravljanje lansko leto ko je bila ponujena v upravljanje privatnim lastnikom. Pa se čudeźno ni javil .... mogoče pa je za Upravljanje Lipice res potrebno nekaj znati da si uspešen za razliko od prodaje kart v Postonjaki jami :)
Jajaja
# 05.11.2016 ob 18:28
Tako je posto jske jame in solin nedamo..... vmes sicer vplačamo 4 miljarde za banke in potem smo čist srečni in navdušeni ker uspe nekdo prodajati karte za Postonjsko jamo ki so jih sicer že tudi komunistični direktorji zelo uspešno prodajali
Robiland
# 02.11.2016 ob 21:57
nisem se bil
Jajaja
# 05.11.2016 ob 18:33
A zna kdo razen Postonjske Jame Bleda in Portoroža še kaj naštet turistu ki pride v Slovenijo..... dejte se zbuditi pustili so nam drobtinice in mi smo čist srečni ker Postonjska jama je pa naša...... sicer je pa turizem v Ljubljani porastel za storine procentov v zadnjih desetih letih in noben ne hvali Jankoviča ki jasno ni sam tega naredil. Postonjska jama je že v komunizmu prodala 500.000 kart letno in zdaj jih mogoče 600.000 to pomeni da gre za 20% porast.....to da se Batagel rad hvalivs tujim perjem je pač druga zgodba
sejnik
# 02.11.2016 ob 20:59
Pol bo pa to en Korejc, ki pojma nima, da ga iščejo. A nimajo kamer na vhodu?
kamnosek
# 02.11.2016 ob 17:53
Jaz nimam prav nič proti Bategelju. Samo obregnil sem se v neresnico, ki je zapisana na začetku članka; "Postojnsko jamo je obiskal že milijonti obiskovalec letos." To seveda ni res. Si pa tudi sam želim, da bi jim ta podvig čimprej uspel.
kamnosek
# 02.11.2016 ob 17:09
Zanimivo. V prejšnji objavi sem napisal resnična dejstva in dobil šest minusov. Očitno imajo nekateri raje laži in zmanipulirane informacije.
kamnosek
# 02.11.2016 ob 16:07
Postojnsko jamo še nikoli ni obiskalo milijon obiskovalcev v enem letu, še najmanj pa letos.
Verjetno je tu mišljena milijonta vstopnica, prodajajo pa jih za Postojnsko jamo, Predjamski grad, Vivarij, muzej krasa ...
Kazalo