Prevozna sredstva
Adria Airways
Adria Airways je letos prepeljala več potnikov kot lani. Foto: BoBo

Dodaj v

Adria Airways z Brnika v Ženevo samo še ta teden

Nove povezave z nemškega letališča Paderborn-Lippstadt
13. september 2018 ob 10:44
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Z Adrio Airways bo iz Ljubljane mogoče samo še do nedelje leteti v Ženevo, nato pa bodo povezavo ukinili.

Kot so pojasnili, so neposredne polete v drugo največje švicarsko mesto uvedli kot sezonsko povezavo, pozimi pa je ne bodo obdržali. V Adrii so še zapisali, da njihov dolgoročni cilj ostaja vzdržna rast tako na področju rednega prometa kot tudi čarterskih poletov in na področju zakupa letala s posadko.

Adria je pred časom napovedala, da bo z začetkom letošnjega zimskega voznega reda omogočila polete z nemškega letališča. Neposredne povezave bodo vzpostavili s Zürichom, Dunajem in londonskim Southendom.

Letališče v pokrajini Ostwestphalen Lippe zvezne dežele Severno Porenje - Vestfalija bo Adria Airways s Zürichom povezala enajstkrat tedensko, z Dunajem štirikrat tedensko, z Londonom pa trikrat tedensko.

Adria Airways se sicer še naprej lahko pohvali z rastjo števila potnikov. V prvem letošnjem polletju jih je prepeljala 577.233, kar je 8,6 odstotka več kot v istem obdobju lani. Družba je povečala število lastnih poletov in poletov v okviru storitve najema letala s posadko.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
slo.venec
# 13.09.2018 ob 23:05
Naša letalska družba bi sedaj bila že mrtva, če ne bi vlada z njo delala kot z NLB - z dokapitaliziranjem brisala dolgove.
kiliboy
# 14.09.2018 ob 02:57
Ljudje in zaposleni so že cool, firma žal ne. Ko razmišljam o letu z avionom, je Adria žal zadnja izbira.
mikkeni
# 13.09.2018 ob 21:43
Ljubljana - Helsinki...260 eur FinnAir, nasa ljuba Adria pa 450 eur, dodaten komentar ni potreben :)
Fleaa
# 14.09.2018 ob 09:12
mah, če firma/ država plača pol ni panike, kdor pa leti na svoje stroške si pa pač izbere druga letališča...
Majestic12
# 14.09.2018 ob 17:56
Na koncu bo ostala samo še linija Priština-Ljubljana
tele_od_krave
# 14.09.2018 ob 08:56
Stevardesa me nagovori slovensko = +100% cena karte, po logiki nekaterih
BlKl
# 13.09.2018 ob 14:48
Kaj ti pomaga 8,6% več potnikov ob 5 mio izgube... žal se bojim, da so Adrii šteti dnevi.
whiteswan
# 15.09.2018 ob 05:38
Adria ni vec slovensko podjetje. Je v prakticno 100% tuji lasti. Nevem kaj sploh ljudje komentirajo tukaj.

Zato pa so jim tudi bolj pomembne linje med nemskimi vukojebinami kot povezave maticne drzave v svet.
weylakuc
# 14.09.2018 ob 08:42
Pac je Adria cenovno popolnoma nekonkurencna. Res se mi zdi skoda da gre Brnik kot letalisce tudi po tej poti. Od zadnjih 10 letov sem samo 1x letel iz Brnika in namesto tega se moram iz Ljubljane vozit v Benetke / Trst / Graz / Zagreb... celo na Rijeko / Krk enkrat.
webman
# 13.09.2018 ob 17:15
Ja, samo vprašanje časa.
naš človek
# 15.09.2018 ob 07:16
Skippy Adria je že prodana.
DamonDash
# 14.09.2018 ob 10:40
Adria, hvala ne. Predragi. Slovenci imamo nizke place. Druga letalisca so cenejsa.
pazi_mina
# 13.09.2018 ob 13:14
Turkish airlines: kupili smo karte - povratne za istambul iz Graz-a za dva odrasla in enga otroka = 550 eur, imel sem ponudbo iz Brnika tudi Turhish Airlines 1150 eur !
tele_od_krave
# 14.09.2018 ob 12:36
Brnik ni Adria. pa saj se da tudi z Brnika letet ugodno :)
Kunguruj
# 13.09.2018 ob 19:05
Prvič slišim da je direktni let v Ženevo. Vedno so leteli do Zuricha naprej do Ženeve pa s Swissair. Tudi če grem na Adria internet stran mi vrže ven vse preko Zuricha, tudi do nedelje, ko naj bi še leteli direkt do Ženeve.
Popotnik92
# 14.09.2018 ob 18:19
Letim veliko, z Adrio skoraj nikoli.
Greg
# 14.09.2018 ob 01:51
Vseeno pa je pptrebno priznati, da je vsaj po mojih izkušnjah kabinsko osebje Adrie govorio odlično in razumljivio tako slovenščino kot angleščino, medtem ko je to pri Turkish Airlines včasih to boga mati, in nimaš pojma , zlasti pri objavah po zvočnku, kja ti hočejo povedati.
avin
# 13.09.2018 ob 12:51
Kar naj leti kamor hoče...se raje zapeljem do Italije in z nizkoceovci letim z 80% cenejšo karto.
kreden2
# 16.09.2018 ob 09:20
Ajde da vidmo zdaj tale ameriški sklad kako bo plačal teh 5mio izgube. Letal ni več v lasti, poslovalnic ni več, uniforme so najete, še blagovno znamko so baje prodal in jo najemajo. Parcela na Brniku, cegli, šipe in pohištvo je baje še njihovo, parkplac mogoče. Ni kaj, taka je pač usoda prevoznika, ne preveč bogatega dvomilijonskega potniškega bazena. Če ne bi imel take zakonodaje, bi tričetrt ljudi bilo že na cesti, piloti in stevardese pa na sp jih. Drugač so pa tudi teli vele poslovneži naredil velik bedarij. Estonci so jih orenk nategnil.
Skippy
# 15.09.2018 ob 01:52
uf hvala bogu, sem takoj ugotovil, da sem mal slabo prebral.... v Ženevo pa lahko takoj ukinete... kdo pa sploh še hod tja ....

Državljani države z nizko dodano vrednostjo očitno ne ...
knesigail
# 14.09.2018 ob 12:38
So bili časi, ko sem Adriji zaupal, glede na to da je v državnem kriminalno-korupcijskem kotlu, jim ne zaupam več.
stari59
# 14.09.2018 ob 11:20
Če je Brnik tako drag in gre vse navzdol, kako to , da je na parkirišču na desetine avtomobilov z avstrijsko, italijansko, hrvaško pa tudi rusko registerko tablico?
zjolarazvah
# 13.09.2018 ob 20:03
Najbolse,där Austrici prevamejo Adra Airways par bo šlo. Par tudi mariborsko letalisce Sama zalost.
Skippy
# 15.09.2018 ob 01:54
Torej Adrie ne pustite, da bi jo prodali; pa z njo nočete leteti. Kaj sploh hočete?
Fleaa
# 13.09.2018 ob 12:46
uf hvala bogu, sem takoj ugotovil, da sem mal slabo prebral.... v Ženevo pa lahko takoj ukinete... kdo pa sploh še hod tja ....
Fleaa
# 13.09.2018 ob 12:44
mislim kako si upate kaj takega narest vsem tistim strokovnjakom, ki tedensko gor na tlako hodijo? se mi zdi, da je tole začetek konca EUja, ker brez naših ne bo švo!!!

prosim še enkrat razmislte kaj devate... ni to enako, kot da bi bus za šihtarje ob 5ih zjutraj iz vasi na Jesenice u fabrko ukinili...
Kazalo