Prevozna sredstva
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 14 glasov Ocenite to novico!
Letalo bo od ponedeljka do petka ob 10.10 poletelo iz Antwerpna, z vmesnim postankom v Münchnu, od koder bo poletelo ob 12.45, v Maribor pa bo prispelo ob 14.20. Pol ure pozneje bo letalo spet poletelo proti bavarski prestolnici in se ob 19.10 vrnilo v Belgijo. Foto: BoBo

Dodaj v

Iz Maribora kmalu nad oblaki do Münchna in Antwerpna

Obetajo se redni poleti do Nemčije in Belgije
8. januar 2018 ob 18:24
Maribor - MMC RTV SLO, STA

Belgijsko-slovenska letalska družba VLM Airlines bo z 12. februarjem vzpostavila letalsko povezavo Maribora z Münchnom in Antwerpnom.

Vozovnice bodo od 10. januarja na voljo na spletni strani družbe, so danes sporočili iz VLM Airlines.

Na voljo bodo enosmerne vozovnice za dnevne linije med delavnim tednom, ki jih bodo izvajali s 50-sedežnim letalom Fokker, in sicer od 59 evrov z vključeno potniško takso. Letalo bo od ponedeljka do petka ob 10.10 poletelo iz Antwerpna, z vmesnim postankom v Münchnu, od koder bo poletelo ob 12.45, v Maribor pa bo prispelo ob 14.20. Pol ure pozneje bo letalo spet poletelo proti bavarski prestolnici in se ob 19.10 vrnilo v Belgijo.

Kot so ob tem dodali, bodo isti dan kot iz Maribora začeli leteti tudi med Antwerpnom in Birminghamom, novi poleti pa bodo dodani že obstoječi liniji med Antwerpnom in letališčem London City ter na liniji med Antwerpnom in Zürichom, ki jih bodo vzpostavili 22. januarja.

Za poslovneže in popotnike
Kot je povedal glavni direktor letalske družbe Karl Rickard, nova povezava z Münchnom ne bo koristila le številnim podjetjem v Mariboru in njegovi okolici, temveč je prav tako popolna za popotnike, ki iščejo oddih v mestu.

"Popotniki iz Slovenije bodo tako lahko z lahkoto odpotovali v Antwerpen, eno največjih evropskih pristanišč, prestolnico trgovine z diamanti in drugo največje središče petrokemije na svetu. Mesto je prav tako znano po umetnosti, modi in kulinariki, že kratka vožnja pa pripelje do mnogih drugih priljubljenih belgijskih in nizozemskih mest," je dejal Rickard.

Sicer le nekaj poletov v Dalmacijo
VLM Airlines trenutno zdaj redne polete izvaja na poslovni povezavi med Antwerpnom in letališčem London City, njihova letala pa izvajajo tudi različne čarterske in zasebne komercialne lete iz Antwerpna, Bruslja in drugih evropskih letališč.

Omenjena letalska družba zaposluje več kot 100 ljudi in ima licenci za letenje s šestimi turbopropelerskimi letali Fokker 50 v Belgiji in Sloveniji. V svoji floti ima že nekaj časa tudi dve letali A320 z belgijsko licenco.

Podjetje SHS Aviation je v 60-odstotni lasti nizozemskih in 40-odstotni lasti kitajskih vlagateljev, njuni družbi SHS Antwerp Aviation in slovensko podjetje VLM Airlines pa letalsko dejavnost razvijata pod skupnim imenom VLM Airlines. Hkrati je SHS Aviation tudi lastnik Aerodroma Maribor, ki ima že nekaj časa v dolgoročnem najemu mariborsko letališče, a to z izjemo nekaj poletnih poletov v Split in Dubrovnik do zdaj ni imelo njihove redne linije.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
slovenkaaaa
# 08.01.2018 ob 19:19
Tri tedne bodo leteli, potem pa ukinili...
Peacemaker
# 08.01.2018 ob 22:21
No...za 50 evrov se splaca tud do minhna letet. Cenene kot z avtom in skoraj ceneje kot z vlakom.
Fuk-U
# 08.01.2018 ob 23:50
Belgijsko-slovenska letalska družba VLM Airlines
lastniki pa 60-odstotni lasti nizozemskih in 40-odstotni lasti kitajskih vlagateljev.

Kako je to Slovenska druzba, ce pa napisete da ni ?

Kaj ko bi na MMC kakega novinarja zaposlili ?
elektrupunk
# 08.01.2018 ob 20:50
Antwerpen ...ja ja....slovenci smo znani da preprodajamo diamante.. srečno VLM ..ampak jst ne vem no ...še rojevate se težko, kaj da bi šele resno zaštartal...
Banban
# 09.01.2018 ob 11:26
Kaj pa MB-LJ? Se obeta? Za izogib štajerski avtocesti....
semaino
# 09.01.2018 ob 00:07
Ni bilo na Dnevniku niti na Odmevih.

Nabijajo pa vse druge nepomembne tematike.

Da bi pomagali oziviti Slovenijo. To nase javne TV ne zanima prevec.
Yeru
# 09.01.2018 ob 00:04
A te komedije se ni konec...? To ze presega meje bizarnosti in nategov.
aaa
# 10.01.2018 ob 06:45
@Peacemaker
Ja, navade ljudi pač so kakršne so. In v dotičnem primeru težko rečeš, da so slabe. Ne glede na to, da niso po tvojem okusu. Sploh pa se ne more nihče pri napačni poslovni odločitvi sklicevat na "čudne" navade ljudi.

Kar se pa tiče piva in aviona.... Saj ne, da se branim:) Ampak, meni je let, let. Ne glede na to ali letiš čez Iran, Indijo, Avstralijo, Avstrijo, Atlantik... Podobni so si kot jajce jajcu. Medtem, ko mi vožnja čez Avstrijo niti približno ni enaka vožnji čez Slavonijo. 100 in ena vožnja čez Avstrijo, je meni 100 in enkrat fascinantna. Bistveno bolj kot pivo in avion;) In verjemi, da kot zaprisežen vikend smučar v Avstriji vem kaj pomeni 100 in ena vožnja čez Avstrijo;)
Peacemaker
# 09.01.2018 ob 17:30
@aaa
Za izlete take linije sicer res niso namenjene kaksni poslovnezem in zdomcem se pa sigurno splaca... Seveda ob normalnih urah in ob zanesljivemu prevozniku ;)

Jaz grem sicer naslednji vikend iz minhna domov z vlakom in me stane 45 eur (s popustom vred). Na avto pa niti pomislim ne saj dam samo za cestnine in predore 40 eur.

Ce bi bil doma blizu mb bi sei sigurno splacalo letet in preprican sem da je v zaledju mb (tudi celotno medzimure) dovolj zdomcev da bi se jim splacalo na avion.

Drugace sicer tudi sam dvomim da bo linija obstala... Ampak predvsem zaradi imidza prevoznike in ne zaradi pomanjkanja potreb.

Je pa res da je slovenski clovek bolano navezan na avto... Kaj zelis lepsega kpt da se vsedes na vlak ali avion...odpres pivo in uzivas\spis\beres... ;) ampak to je ze druga zgodba.
Peacemaker
# 10.01.2018 ob 10:55
Ja, navade ljudi pač so kakršne so. In v dotičnem primeru težko rečeš, da so slabe.

Imas prav - sploh glede Minhna... Bolj je komentar letel na to, da nekateri niso niti pripravljeni razmisliti o alternativi avtu. Ceprav so te cenejse/udobnejse in casovno primerljiva.

Medtem, ko mi vožnja čez Avstrijo niti približno ni enaka vožnji čez Slavonijo. 100 in ena vožnja čez Avstrijo, je meni 100 in enkrat fascinantna.

Meni je pa vsaka avtocesta enaka (do Slavonije ali pa cez Visoke Ture)... sploh ko vozim. Odstevam kilometre... se ustavim na pocivaliscu in komaj cakam da pridem do cilja.
wisan
# 09.01.2018 ob 15:42
Država ( Cerar in Pahor ) bi morala vsakemu Slovencu za potovanja vsaj po Evropi, brezplačno zagotoviti PIPISTREL s pilot-om ali -ko, kakor je pač kdo usmerjen. Estonci so bili, ali so še, prvi po internetu v vsak dom. Slovenija pa bi lahko bila prva po brezplačnem javnem letalskem prevozništvu. Saj so konec koncev Pipistrel tudi non-stop reklamirali. Drugače pa ne vem zakaj moram vsak dan gledati te face po TV ?!
aaa
# 09.01.2018 ob 12:51

Peacemaker

No...za 50 evrov se splaca tud do minhna letet. Cenene kot z avtom in skoraj ceneje kot z vlakom.


Splača ali ne splača. Gre za destinacijo pri kateri velika večina sploh ne pomisli na kaj drugega kot avto. In tudi komu se splača? Posamezniku, ki gre na izlet? Koliko pa je takih v MB, ki grejo sami na izlet v MN? Že za 2 se bistveno bolj splača z avtom. Tudi za kak enodnevni poslovni izlet kjer bi eventuelno lahko malo prišparal na času, je ura takšna, da zabušiš pol delovnega dneva doma in še nočitev v MN rabiš. Ker je spet popolnoma nesprejemljivo. Za več dni pa je bistveno bolj komot z avtom. Če bo ta linija obstala sem jaz....
Dr. Kumrovec
# 09.01.2018 ob 09:05
Končno vzpodbudne novice. Eni so hoteli da letališče propade. Očitno se je splačalo vlagati v razvoj letališča, ki bi po mnenju strokovnjakov lahko postal eno najpomembnejših v regiji, še navaja isti vir.
galoper
# 09.01.2018 ob 07:56
Cela Slovenija je pičel potencial za eno letališče, kaj šele za več.
prizemljen
# 08.01.2018 ob 20:44
V času ko se čekiraš in vkrcaš za let v München, se ravno pripelješ do Isartor.
elektrupunk
# 08.01.2018 ob 22:58
59 eur v eno smer in še to je najnižja cena.. min 120 povratna...si pa tam tam s stroški če imaš varčn avto :) časovno pa tud nič ne pridobiš, urco prej v mb na letališču, dve urci prej v muc itd itd. vidim pa še večji problem v tem k VLM nima nobenih povezovalnih kart iz mucdalje v svet (codeshare) k to je edin razlog da adriji laufa linija lju-muc in lju-vie ..verjetno je večina potnikov na teh dveh linijah namenjenih dalje ..in tud polovica potnikov na lju-fra. Kapo dol če bo linija zdržala 1 leto. za pot iz antwepna do mb 4 ure..uf tud to je mal ..khm nelogično v današnjih časih..
21.12.2012
# 08.01.2018 ob 18:40
No, do Münchna pa res ni treba leteti.
Kazalo