Prevozna sredstva
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 35 glasov Ocenite to novico!
Stevardese so povedale, kaj jih pri potnikih najbolj zmoti. Foto: Reuters
Sploh kdo spremlja prikaz ravnanj v primeru nevarnosti na letalu? Foto: Reuters
Stevardese močno zmotijo nevljudni potniki. Foto: Reuters

Dodaj v

Štiri stvari, ki gredo stevardesam pri potnikih najbolj na živce

Ignoranca, slabe manire, nespoštljivost
14. oktober 2011 ob 11:23
New York - MMC RTV SLO

Morda so res videti prijazne in navajene vsega hudega, ampak ste se kdaj vprašali, kaj gre stevardesam najbolj na živce, ko imajo opravka s potniki.

Kar nekaj stvari, izstopajo pa spodnje štiri, ki so jih skupaj zbrali na spletni strani Airfarewatchdog.com, potem ko so med stevardesami opravili anketo.

1. Prosim, upoštevajte me, če se že trudim, da bi vam rešila življenje: "Ko nas potniki ignorirarjo med prikazom varnostnih postopkov, je obenem nadležno in žaljivo. Ni nam prijetno stati tam pred občinstvom in izvajati čudne gibe. Najmanj, kar lahko potniki storijo, je, da nam za trenutek naklonijo svojo pozornost. Vsaj pretvarjajte se, da poslušate. Vemo, da ljudje letijo veliko, a letala so različna. Ko pred našim obrazom berete časopis, je to skrajno nespoštljivo in kaže, da ne mislite, da je to, kar delamo, pomembno."

2. Nič čudnega, da me ne slišite: "Slušalke, medtem ko vam skušamo postreči. Seveda me ne slišite, kaj vam govorim, če imate slušalke! Res bi bilo lepo, če bi jih lahko sneli za nekaj sekund, medtem ko vam nosimo hrano in pijačo. Najmanj to, gre za neke vrste priznanje, da vam streže človek, ne pa robot. Če imate na sebi slušalke, na koncu kričite na nas, ne da bi se tega sploh zavedali!"

3. Manire, manire, manire: "Brez manir. Šokirani bi bili, koliko ljudi nas komaj pogleda, ko jim strežemo. Mar jih starši niso učili "prosim" in "hvala"? In nikdar me ne neha čuditi število potnikov, ki dajo svoje noge na sedež pred sabo, kot da bi bil njihov domači naslonjač. Vaši odtisi čevljev in umazanija ostanejo na letalu tudi po vašem izkrcanju. In zakaj ljudje mislijo, da je okej, če si strižejo nohte v letalu?! Ja, to nenehno videvamo!"

4. Prosim, poslušajte obvestila: "Ko potniki mirno prezrejo naša obvestila. Mi rečemo, recimo, prosim, uporabite stranišča v svojem razredu, in dobesedno nekaj sekund pozneje bodo potniki iz ekonomskega razreda stali v vrsti za stranišče v prvem razredu. Ja, vemo, včasih je gneča na prehodu, ampak razen če je res nuja, pomaga, če upoštevate, da skušamo streči vam in še 100 drugim ljudem v utesnjeni, leteči cevi iz aluminija. Na dolgi poletih vam skoraj vedno damo možnost, da uporabite stranišče, preden v prehod pripeljemo vozičke, tako da ne bi zmotili strežbe za vse druge. Da, so nujni primeri, a če niso, skušajte počakati, da končamo, preden si greste pretegnit noge."

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
mooodeeel
# 23.10.2011 ob 23:45
Zihr je kriv Janša!
starababa
# 18.10.2011 ob 15:45
keri ste vi vsi patroni..

s sodelavcem sva med sabo stavla za picco, kdo bo dobil več minusov. včeraj sem jo popapcal z takšnim užitkom in mislijo o vas patronih:)
kok ste naivni, glava peče:)
icedearth
# 18.10.2011 ob 11:42
Kdo lahko nakleplje take izrodke kot je ta mona od starebabe? Južna brača bi rekla ;PAMETNIJI SI KAD ŠUTIŠ !!!
zemljemerec
# 16.10.2011 ob 07:01
Velikokrat sem se že vprašal...zakaj potniki ne gredo lulat v letališki zgradbi pred poletom ? Mene je mama vedno opozorila na to malenkost, pred vsakim odhodom z avtom, vlakom, letalom..
roxdegabba
# 16.10.2011 ob 01:23
ne kažejo svoje družbene večvrednosti, ampak predvsem svojo ozkosrčnost in odsotnost najosnovnejših elementov kulture. Ko vidim tako osebo, jo prav pomilujem in če sem v vrsti za kom takim, se še posebej potrudim, da sem do blagajničarke ali trafikantke prijazen.
roxdegabba
# 16.10.2011 ob 01:18
Ne samo stewardese, tudi ostali delavci, ki imajo stik z ljudmi so deležni enakega tretmaja. Ko so ljudje v položaju stranke se čutijo neskončno vzvišeni in tretirajo razne blagajničarke, vratarje in natakarje, kot da so smeti, ki niso vredne prav nobene človeške vljudnosti. Besede, kot so dober dan, prosim, hvala in na svidenje ne stanejo prav nič in ljudje, ki jih ne uporabljajo s tem
drmr99
# 15.10.2011 ob 10:59
Tisti, ki letite - res malo več spoštovanja do teh lepih in mičnih "punc", ki vam strežejo nad oblaki. Sam imam z njimi samo dobre izkušnje, seveda je pa nemogoče, da bi se kreteni nad oblaki obnašali drugače kot na zemlji. Kreten je kreten in ostane kreten pa pika.
mooodeeel
# 15.10.2011 ob 01:56
Identični članek smo imeli čast brati že pred letom ali dvema....bravo MMC. Naslednji teden pa pričakujem spet enega o najboljših popotovanjih z vlakom in 10 naj manj znanih svetovnih mest po vodiču Lonely Planet.

Kaj ko bi za denar, ki vam ga preko prispevkov plačujemo, kakšno raziskavo opravili sami??? Mogoče vprašali stevardese Adrie Airways preden jih zamenjajo Ahmeti in Fikreti?
fafaron
# 14.10.2011 ob 22:01
Jaz bi si takega, ki si nohte striže na letalu, odvrgel s padalom, pa četudi nad Atlantikom. Ga bodo že delfini odšlepali do najbljižjega otoka.
ma(r)kovec
# 14.10.2011 ob 21:46
obstajajo pa tudi letala (že!), kjer ni več nobenga mahanja, temveč je vse lepo prikazano na zaslonih pred potniki. ko bodo stevardese postale odvečne, bo spet jok!
naj se vsak, prav vsak, zamisli, da ni svet tu zaradi njega, temveč on zaradi sveta, in da se ne vrti sonce okrog raznoraznih osebkov, temvečse zemlja vrti okrog sonca... mal se preštejmo, pa bo vsem bolje!
Sandie
# 14.10.2011 ob 21:17
Pajkc@ amen
Če kdo gleda Air Crash Investigation serijo, je lahko slišal komentarje preživelih stevk in potnikov, kako neracionalno se lahko obnašajo ljudje, ko jim gre za golo kožo. Nekateri v strahu in paniki zmrznejo, blodijo po zadimljeni cevi in jih morejo dobesedno poriniti ven iz aviona. Stevka je tista, ki odpre izhode, ki ve kje so gasilni aparati, prva pomoč in podobne zadeve. In zadnja mora zapustiti letalo, čeprav ji morda gori pod nogami. Spomnim se primera iz Tenerifov, ko sta na stezi trčila dva Boeinga - ameriška stevardesa je rešila ducate potnikov iz gorečega letala, kot zadnja je zapustila razbitino, pa jo je obglavil kos pleha iz še delujočega motorja. Ne konča se vsaka letalska nesreča z 100% smrtnim davkom. Ok, če pade avion v Atlantik, je tak vseeno. V neki meri je odvisno od sreče, v drugi pa od usposobljenega kadra na avionu. Težko je pametovat kako bi odreagiral v kritični situaciji ko je tvoj vrat na tnalu. V paniki in gužvi v utesnjenem avionu odpove razum, sploh če rešuješ še svojce ali prijatelje.
Pajkc_
# 14.10.2011 ob 17:43
Sam nisem ravno pogost gost na letalih... za seboj imam kakih 60 letov, in moram reči, da se s puncami strinjam. Vsak potnik, bi si lahko vzel minuto in pol časa, in poslušal tisto kar punce MORAJO povedati pred vsakim vzletom! In kisikove maske NISO namenjene temu, da vas bodo rešile, če bo avion padel, ampak zato, ker se lahko zgodi, da v kabini pade nivo kisika, in takrat vas bo to, da so vas punce naučile oz. vam pokazale, kako si jo nadeti, in kje sploh je lahko rešilo pred zadušitvijo! Že sem naletel na primer, ko je pilot javil, da smo v turbolenci, in naj se potniki pripnemo. Stevardese so to preverjale, in možakarja opozorile naj se priveže. Se je privezal, in tako ko je stevardesa odšla, se je takoj odpel! Ker nas je res brutalno razmetalo, je modela vrglo iz stola, da si je prebil arkado.... Težko vam opišem, kako zelo nerodno mu je bilo, ko mu je ta ista stevardesa oskbela rano, da ni izkrvavel do Istanbula!
Skratka, punce niso samo leteče kelanrce, ampak so tudi leteče medicinske sestre! Imam znanko, ki dela kot stevardesa, in slučajno vem, koliko treningov, priprav in kakšen dril je potreben, da lahko postane stevardesa. Ni to prvi kafič za vogalom, punce so 12km nad zemljo, in morajo znati pomagati velikokrat (pre)zahtevnim gostom, ki mislijo, da morajo za ceno letalskega prevoza biti pedenani od spredaj in zadaj.... Za buisiness class ne rečem, ostalo pa..... no comment, kakšni idioti so včasih v avionu!
Gaius Julius
# 14.10.2011 ob 17:41
haha, izjave nekaterih, v stilu "gost je kralj"...ja, je, če se tudi obnaša kot gost. Primitivec pa je pač primitivec (starababa).

Enkrat sem na Dunaju doživel, da je nek neotesan gost v kavarni kelnarju povedal, da še ni videl tak debelega natakarja. Skoraj me je sezulo, človek pač ne pričakuje takih izjav sredi Dunaja. Še bolj pa me je presenetil natakar, ki ni kaj dosti upošteval klasične "dunajske šole strežbe", čisto mirno mu je odgovoril: jaz lahko svoj trebuh not potegnem, ti pa tvojega grdega ksihta ne moreš. :D Gost pa je v sramu samo glavo povesil in potem v 2 minutah zeksal kavo, natakarju pa pustil 5€ trinkgelda.

Ljudje, kot sem povedal, gost je kralj, dokler se obnaša kot gost... in isto velja za potnike, ki se imajo za kralje, v resnici pa se obnašajo kot primitivci. Zakaj že bi moral do takega bedaka kdorkoli kazati spoštovanje? Ker si je kupil letalsko karto? Dajte no...
manemebasat
# 14.10.2011 ob 15:20
ja ja, attention freaks, ko te pa strezejo, so pa osabne kot princeske.
diazepam
# 14.10.2011 ob 15:13
Kriv
Nisem kriv
Nisem kriv
Nisem kriv
ezat_anim
# 14.10.2011 ob 14:45
take rabimo !

http://www.myvideo.de/watch/3352588/Cock
pit_Airhostess_Strip_Stewardess_stript_i
m_Flugzeug
McEnzie
# 14.10.2011 ob 14:12
Moram pa omeniti tudi to, da stevardesa ni lahko postati. Baje imajo zelo zahtevne teste ter priprave. Tudi konkurenca je huda, vsaj v Sloveniji je bila. Ampak očitno jih ne naučijo, da so vendarle le leteče kelnarce v službi gostov. Na HBO-ju je večkrat oddaja, kako stevardese zabavajo publiko s tem, da se norčujejo iz potnikov. Toliko o tem.
dostvasmam
# 14.10.2011 ob 14:08
@starababa: "stuardesam gre na živce to, ker jih vsi moški gledajo samo v joške in nič drugega"

TEGA PA NE BOŠ GOVORILA!
jaz jih vedno gledam v noge! :)
McEnzie
# 14.10.2011 ob 14:07
Navajene so še časov, ko so se vozili samo poslovneži ter višji sloji, ki so bili pač bolj uglajeni. Ni jim kapnilo, da se sedaj prevažajo že praktično vsi, tudi manj kulturni in civilizirani. Ja in? Samo miselni preskok potrebujejo in se ne bodo več zgražale. Ja in revce imajo nižje plače kot takrat. Ja in vesele so lahko, da ne gre firma v stečaj. Ja in ni več takih gostov, ki bi zadovoljevale njihovih potreb po pomembnosti. In za konec... Vesel sem, da se te leteče hostese nekoliko prizemljijo. Vse ostale so gledale z viška, pozdravljanje jim je bilo zelo težko in bog ne daj, da bi se pogovarjale s kakšnimi, ki je bil nižji po njihovih merilih kot npr. pilot.
ateistek
# 14.10.2011 ob 13:58
Meni gredo pa njihova prividna prijaznost in prisiljeni nasmehi pošteno na živce. Veliko poklicev je podobnih pa redko kje je toliko igranja nekakšne vljudnosti kot pri stevardesah. Konec koncev, saj so navadne natakarice.

Je pa seveda tudi res, da so določeni potniki kreteni. Ampak teh je tako ali tako dovolj povsod.
MULim00n
# 14.10.2011 ob 13:43
Mah daj, mene pa moti da si te natakarice mislijo da je karkoli na avionu odvisno od njih, razen seveda tega da prinesejo hrano in pijačo nimajo kaj počet. Tud nobene krize ne bojo rešile, če začne avion padat se bojo ziher drle vsaj tolk naglas kot vsi ostali.
jodlzi
# 14.10.2011 ob 13:39
komentiral bom samo številko 1 - z ostalimi se strinjam, sploh glede striženja nohtov (kjerkoli v javnosti), na srečo tega še nisem doživel...glede št. 1 - itak, da vas ne upoštevamo, ker ČE BO AVION DOL PADEL, JE VSEENO, ČE SI DAM MASKO NA GLAVO...zaradi tega ne bom preživel (če bom) ampak predvsem zaradi sreče...
McEnzie
# 14.10.2011 ob 13:18
Katera tako razmišlja, nima osnovnega pojma o komerciali ter o tem, kako je kupec kralj ter gost, ki ga je treba tako tudi obravnavati.
McEnzie
# 14.10.2011 ob 13:14
Že to ne razumem, da one ne razumejo, da če je nekdo stalno v zraku, da mu je odveč poslušati vedno iste stvari, ko one smešno mahajo po zraku. Al pa ta o tem, da one rešujejo življenja. Ja, res so ultra pomembne.
McEnzie
# 14.10.2011 ob 13:11
Dokaz več, da leteče kelnarce mislijo, da so nekaj več. To je bilo vedno. Mislim no, ne zagovarjam nekulturnosti, vendar one so zaradi potnikov, ne potniki zaradi nje. Saj so plačane in to ne enkrat. Da ne omenjam raznoraznih dodatnih učinkov že zavoljo tega, da je stevardesa. Halooooo.
jemaad
# 14.10.2011 ob 13:09
Prosim, upoštevajte me, če se že trudim, da bi vam rešila življenje

Malo manj domišljavosti tudi stevardesam ne bi škodilo. Če kdo preživi strmoglavljenje letala, je to zaradi neverjetnega naključja in izjemne sreče, ne pa zato, ker je po nasvetu stevardese dal glavo med noge ali uporabil kisikovo masko. Poleg tega je večina potnikov že stokrat videla te nasvete in je normalno, da se dolgočasijo.
starababa
# 14.10.2011 ob 13:03
"les yeux ouverts"

žal, iz tvoje široke ritke:)
les yeux ouverts
# 14.10.2011 ob 12:55
Pa od kod prilezejo taki, kot je starababa?
Sandie
# 14.10.2011 ob 12:52
Vedno znova sem presenečen, kako ljudje smatrajo stevardese za 'kelnarce v zraku'. Verjetno so zraven še zabite in ohole. Potnikom bi se razpočile obrazne mišice zaradi besed 'hvala' in 'prosim'. Odvisno seveda od letalskega prevoznika koliko vlaga v trening kadra, toda visoko kvalificirane stevke potnikom lahko rešijo življenje. Lani na Kosu je letalu nizkocenovne italijanske družbe zagorel eden od motorjev tik pred pristankom. Evakuacija takoj na stezi, no panične stevke so se prve spustile po toboganu heh. Žrtev ni bilo, ob mičkenu slabšem razpletu pa bi se ravnanje stevk lahko katastrofalno končalo. V Torontu je pred leti airbus družbe Air France zdrsnil z steze v slabem vremenu. Stevke so v dimu in ognju ohranile hladno kri in tako rešile vseh 300 potnikov v minuti in pol :))
Rotty
# 14.10.2011 ob 12:50
ad1 Kriv
ad2 Kriv
ad3 Nisem kriv
ad4 Nisem kriv
ciracara
# 14.10.2011 ob 12:49
iluvatar

ja in?
generacija56
# 14.10.2011 ob 12:49
Joj, koliko kretenov leti z letali!
Ko jim je prvi velik biznis uspel, mislijo, da lahko kupijo kar celo letalo in položijo vse stevardese gor!
So čist simpl pripombe gor. In resnične.
Če nekomu ni uspelo prave kurbe položit v Bangkoku, ni stvardesa kriva ( starababa ).
Nekateri pač mislijo, da če so plačali karto, da lahko serjejo vsem po glavi.
starababa
# 14.10.2011 ob 12:22
ahhh, nehi te no....

stuardesam gre na živce to, ker jih vsi moški gledajo samo v joške in nič drugega. One bi rade več! brez ovinkarjenja! v wc na avijon in v akcijo.

vse ostalo je bulšit....

1. Prosim, upoštevajte me, če se že trudim, da bi vam rešila življenje:

a mislijo si: prosim vas ne glejte me samo v joške, jas sem samo najlepša med stuardesami!

2. Nič čudnega, da me ne slišite:

ker samo na seks mislite!

3. Manire, manire, manire:

svinganje, svinganje, svinganje!

4. Prosim, poslušajte obvestila:

Prosim, pof...jte me!
pop-drakula
# 14.10.2011 ob 12:09
ja, ja. huda štala ta poklic....
Coen
# 14.10.2011 ob 12:07
Nič novega, drugače pa zanimivo branje. Sem tudi sam že doživel na letalu, ko so si ljudje strigli nohte na nogah... fuj.

Edino avtorju, ena manjša opomba. Zavedam se, da je članek prevod, in s tem ni nič narobe. Vendar glede na to, da imamo slovenci in angleško govoreči narodi kulturne razlike, bi prevod lahko malenkost priredil/a, tako da ne bi šlo za direkten prevod. Nekateri stavki v angleščini so recimo za crknit smešni, a ko jih prevedemo v slovenščino dobesedno, se slišijo... čudni. Primer: "[...] v utesnjeni, leteči cevi iz aluminija", sigurno prevod "crowded, flying aluminum tube". Tukaj bi recimo predlagal nekaj v smislu "natrpanem aluminijastem zrakoplovu" ali kaj podobnega.

Drugi primer: "[...] oh, in zakaj ljudje mislijo, da je okej, da si strižejo nohte v letalu?!" - prevečkrat se omenja 'da' in tisti začetni 'oh' se v slovenščini nikoli ne uporablja. Bolje bi bilo nekaj v smislu "in zakaj si ljudje mislijo, da je striženje nohtov v letalu nekaj normalnega?!"

Ne kritiziram, dajem predloge. :)
iluvatar
# 14.10.2011 ob 12:00
mene moti da je Adria ukinila lete v Pariz in London.
Kazalo