Elena Pečarič: Neenakopravna obravnava neparlamentarnih strank

Volitve 2011

Poudarki

  • "Izhod iz krize v Moči svobode"
  • "Sem - Si ni stranka invalidov"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,7 od 19 glasov Ocenite to novico!
Elena Pečarič
Elena Pečarič: "Politična zakonodaja je diskriminatorna, saj neparlamentarnim strankam ne omogoča enakopravne obravnave." Foto: BoBo

Dodaj v

Elena Pečarič: Neenakopravna obravnava neparlamentarnih strank

Sem - Si poslali prijavo na OVSE
10. november 2011 ob 17:03
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Politična zakonodaja je diskriminatorna, saj neparlamentarnim strankam ne omogoča enakopravne obravnave," je prepričana predsednica Stranke enakih možnosti (Sem - Si) Elena Pečarič.

Pečaričeva je novinarjem povedala, da meni, da se pred predčasnimi volitvami izvaja nezakonita in neustavna diskriminacija med neparlamentarnimi strankami. Poudarila je, da na RTV Slovenija favorizirajo nove stranke Zorana Jankovića (Pozitivna Slovenija), Gregorja Viranta (Lista Virant) in Matjaža Hanžka (Stranka za trajnostni razvoj Slovenije). Preostale neparlamentarne stranke in liste pa so po njenem prepričanju postavljene v slabši položaj, "čeprav je v zakonodaji zapovedano enako obravnavanje vseh neparlamentarnih strank".

Stranka enakih možnosti (Sem - Si) je zato vložila prijavo na Organizacijo za varnost in sodelovanje v Evropi (OVSE) zaradi kršenja volilne medijske zakonodaje in diskriminacije med parlamentarnimi in neparlamentarnimi strankami.

Poudarila je, da je politična zakonodaja diskriminatorna, saj neparlamentarnim strankam ne omogoča enakopravne obravnave, zato upa, da bo OVSE upošteval pritožbo, ker je RTV kot edini javni medij edina možnost za stranke brez denarja iz proračuna, da predstavijo svoje programe.

"Izhod iz krize v Moči svobode"
Novinarjem so predstavili tudi program stranke za "izhod iz obče krize slovenske družbe". Kandidat stranke Sem - Si Gojko Stanič je ob tem povedal, da je program, s katerim gredo na volitve, presek programskih izhodišč iz njegove knjige Moč svobode.

"Kooperativna skupnost"
Jurij Bavdaš, ki bo prav tako zastopal stranko na prihajajočih volitvah, pa je predstavil zamisel "alternative klasičnemu podjetju, t. i. kooperativo oz. produkcijsko skupnost, ki temelji na sodelovanju in solidarnosti njenih članov, izrinjenih na družbeni rob". Za tako kooperativo bi po njegovih besedah morale veljati posebne davčne olajšave, dokler ne bi člani dosegli vsaj povprečnega mesečnega dohodka. Nov družbeni dogovor in zaupanje med ljudstvom in njegovimi izbranimi predstavniki potrebujemo tudi po mnenju kandidata Rastka Plohla.

Pečaričeva je med drugim poudarila, da Stranka enakih možnosti Sem - Si ni stranka invalidov, ker prihajajo člani iz vseh segmentov družbe, gospodarska vizija stranke pa je po njenih besedah prepletena tudi z ekologijo, socialo in etiko.

G. P.
Prijavi napako
Komentarji
Rodoljub
# 11.11.2011 ob 10:53
Najbolje bi bilo da imajo invalidi še dva poslanska sedeža že po defaultu, tako ko za manjšine.
Malo morgen, samo še to nam fali.
7up
# 11.11.2011 ob 08:52
RTV Zakonodaja govori samo o času, ki ga imajo za volilna soočenjia, predstavitve,... koga pa vabijo v običajne oddaje, je pa stvar urednikov, ki načeloma sledijo željam gledalcev. Za ekstremistične ideje h sreči še ni velikega zanimanja.
zemljemerec
# 11.11.2011 ob 07:54
Vsekakor menim, da je slovenska politika preveč tolerantna do vseh nevladnih org. in posebnežev v naši družbi, ki samo jemljejo in zahtevajo, ne poskrbijo pa za dodano vrednost.
AlFe
# 11.11.2011 ob 06:33
Torej, kam se lahko pritožimo? Na policijo ?? Resnično bi bilo dobro, da vzamemo demokracijo zares!
gula
# 11.11.2011 ob 05:38
Saj nimam nič proti tebi ampak mislim da ni primerno da poskušaš državo urediti po svojih potrebah. Pusti politiko drugim ti pa delaj v miru na svojih področjih.
ZAKAJ?
Ker imam prijatelja invalida in ker se je prigrebel dovolj visoko v strukturo po pravici pove da v invalidski organizaciji denar je , je pa za tiste kateri ga znajo porabit, zato ga pa ni za vse. In ti si ena tistih kateri denar uspešno porabljajo , je pa dejstvo da ga želite še več.......
JurijBavdaz
# 10.11.2011 ob 23:21
140.000 delavcev je brez dela ... Lahko jih je zaposliti (izolacija stavb, samopreskrba, industrijska konoplja, kolesarsk mreža,... ) a prihaja novih 140.000. Potrebna bo velika solidarnost, da se jih zaposli ali pa da se jim olajša samozaposlitev. Če nočeš viseti na sociali in se samozaposliš, ti rubijo davke in prispevke 370 EUR/mesec, pa tudi če si zaslužil samo 100EUR. Tudi če nimaš ne obleke, ne strojev, ne delavnice, ne avta, ne strehe nad glavo....
Shoopack
# 10.11.2011 ob 21:40
Joj ta ženska, celo življenje je diskriminirana....
b.e.s.
# 10.11.2011 ob 19:35
če imamo 21 strank ali gibanj,list.. ki se potegujejo za vstop v parlament bi bilo čisto enostavno omogočiti da se vsaj dve če ne samo ena predstavi vsak večer pred ali po dnevniku za recimo pol ure.
pa saj to ni teško,a ne?
perko84
# 10.11.2011 ob 19:23
@avra
Zato jst ne kandiiram :)
perko84
# 10.11.2011 ob 19:17
@ walter50
Saj razumem kaj hocete povedati. Ampak razlozi mi nekaj:
V predvolilni boj gres z namenom zmagati, tudi ce ves da nimas moznosti. Res?! Mislim da.
Torej, ce se je Pecariceva v boj podala z namenom promocije sebe in invalidov (predvsem sebe), je to ze v osnovi zgreseno. In ce odmislim njeno "omejenost", kako naj volim nekoga ki ocitno kandidira za lastno promocijo in je tako ozko usmerjen v svojem programu. A tak nam bo "pomagal"?

p.s.: saj vecinoma jih gre v kandidaturo z namenom skrbet za svojo rit, ampak vsaj to ni tako ocitno.
marko5555
# 10.11.2011 ob 19:14
Z vsem dolžnim spoštovanjem, vendar se je potrebno zavedati, da ima dan samo 24 ur in na televiziji so tudi druge oddaje ne samo politika. Zato mora tako nacionalka kot komercialka nekako programski čas razdeliti. Volitve so tako kot šport. Smučarji morajo z visokimi številkami dokazati, da sodijo v prvo jakostno. Tudi stranke morajo najprej pokazat na javnomnenjskih meritvah, kam sodijo. SEM-SI ni niti na eni od javno mnenjskih raziskavah na lestvici. Žal je taka volja volilcev. Bo treba prikazat kaj konkretnega, pa bodo rezultati. Sicer pa, predvolilni boj ni samo jamranje in tarnanje.
walter50
# 10.11.2011 ob 19:05
PERKO84-ne gre se tukaj kdo lahko in kdo ne ,ampak za enakovredno možnost predstavitve,čeravno ni možnosti za uspeh.Ti nas ne stanejo nič proračunskega denarja,demokratično pa je,da se jim prisluhne,mogoče pa imajo kako uporabno idejo in jo"veliki" lahko udejanijo,kot je takrat veliki nedotakljiviThomas Edinson zagovarjal kot takrat edino opcijo enosmerni tok,a je po veljavi napram njemu mali Nikola Tesla s revolucionarno idejo izmeničnega toka spremenil svet.
Dragoon
# 10.11.2011 ob 19:03
zen
Treba je biti natančen. Še huje je. 2 izvenparlamentarni stranki (ZJ in Virant) sta dobila bistveno več podpore medijev , kot vse druge neparlamentarne stranke.


Ti dve sta dobili celo več prostora kot vse parlamentarne ...
(
kravakonj
# 10.11.2011 ob 19:00
@perko84
Če je ona najboljša rešitev ne vem, najbrž je tudi volil ne bi, moti pa me zaplankanost ljudi - Zoki je pokradel milijone evrov, volilo bi ga cca 17 % ljudi, Janša je v času vlade delal enako kot predhodniki (beri. nič): cca 24 %. O Eleni Pečarič ne beremo tako rekoč nič, vsak pa ima mnenje, zakaj si ne zasluži enake publicitete kot ostali.
b.e.s.
# 10.11.2011 ob 18:57
mihamiha
10. november 2011 ob 17:20

Podpiram njeno idejo kooperatine.
- 4 glasovi

- 4 glasovi??????

a mi lahko kdo prosim pojasni te minuse!

povejte mi "minusarji" kaj je boljše; da država ne pobere davke(celotne) v takih kooperativah ki ustvarjajo minimalne dohodke-a jih vseeno ustvarijo in se poskušajo z pomočjo lasnega dela in po svojih sposobnostih sami preživljati ali
da se takim onemogoči delovanje in se jih enostavno da na zavod in na socijalo?
dajte malo premislit,no!
resno me zanima vaše mnenje,prosim!
roxdegabba
# 10.11.2011 ob 18:50
Pri pečaričevi me moti v nebo vpijoča nekonsistenca v njenih zahtevah. Najprej zahteva privilegije zase in za sebi podobne (hotela je, da vsem z njeno vrsto invalidnosti država plačuje osebne asistente - bizarno do skrajnosti), potem pa se pritožuje, ko imajo bolj uspešne (parlamentarne) politične stranke rahlo prednost pred manj uspešnimi (neparlamentarnimi) strankami.

Čakaj malo, Elena, kaj bi sedaj rada, enakost ali privilegije?
perko84
# 10.11.2011 ob 18:45
@kravakonj

ce mislis da je ona resitev za to, in da so invalidi najvecji problem v sloveniji (zanje je sicer super poskrbljeno) izvoli.

LP :)
kravakonj
# 10.11.2011 ob 18:43
"Meni" ne dela nobene škode, ker nisem invalid, mi pa ni vseeno, da cca. 150.000 ljudi ne more iti v kino, ker se nekemu kretenu zdi škoda "zapraviti" par tisočakov za dvigalo.
Tudi Janša, Zoki in Virant niso rešitev, pa jih gledamo 24/7. Poanta je, da vedno lahko izbiramo samo med tistimi kandidati, ki so v medijih, drugi ne obstajajo.
perko84
# 10.11.2011 ob 18:34
@kravakonj

pac ne more. thats it.
oprosti. ce te kje srecam in kam ne mores stopiti mi povej ti bom z najvecjim veseljem pomagal prestopiti ovito. Imam kar nekaj prijateljev ki so tako ali drugace prizadeti, verjemi, ampak Elena ni resitev in ne bo, sprijazni se. Seveda pa naredi po svoji vesti, nobenega ne prepricujem, samo govorim dejstva. Skoraj bi si drznil da "vam" dela celo skodo,

SE OPRAVICUJEM CE SEM KOGA PRIZADEL, VEM DA JE TO DELIKATNA TEMA.
Cliffhanger
# 10.11.2011 ob 18:31
Seveda, bognedaj, lahko bi celo kaj naredila za invalide, ki morajo po Sloveniji s seboj nositi plezalno opremo, če želijo vstopiti v večino državnih inštitucij, v kino, v nakupovalne centre

No no ne pretiravaj, sej kar se invalidov tiče ni tako slabo poskrbljeno za njih, v naši občinski stavbi trenutno ravno gradijo dvigalo za njih, parkirna mesta za njih so tudi označena in blizu institucij :) Pa v Lj se mi tudi zdi da lahko pridejo skoraj kamorkoli, kinoti in nakupovalni centri imajo invalidske rampe, štud. domovi prav tako, itd. Burna reakcija z njihove strani je, ko v redkih primerih tega nimajo na voljo, kar je povsem razumljivo glede na to v kakšni življenski situaciji so se kar naenkrat znašli. Vseeno mislim, da je za njih dokaj dobro poskrbljeno.
Malo sem zašel, ma dobro.
walter50
# 10.11.2011 ob 18:23
Se popolnoma strinjam RTV bi moral nudit možnost enekovredne predstavitve vsem strankam četudi imajo malo možnosti za kakeršenkoli uspeh.Če smo demokratična družba upoštevajmo in sprovedimo ta načela enakosti za vse a ne da nam vsiljujejo določene stranke kot edino alternativo situaciji v Slo,katero so jo ravno ti povzročili bilo v teh sestavah ali po(prestopih).
kravakonj
# 10.11.2011 ob 18:20
@perko84
In zakaj hudiča Elena Pečarič ne more predstavljati mojih inetersov? Ključavničar jih lahko, Armani bitch s private jetom tudi, Jerovšek z IQ-jem banane pravtako, Elena Pečarič je pa no go. Seveda, bognedaj, lahko bi celo kaj naredila za invalide, ki morajo po Sloveniji s seboj nositi plezalno opremo, če želijo vstopiti v večino državnih inštitucij, v kino, v nakupovalne centre ... In le kdo od nas si želi gledati hordo invalidov, medtem ko grizljamo popkorn ali čakamo v vrsti - lahko bi nas celo zapekla vest, hudiča!
zapatist
# 10.11.2011 ob 18:14
@kravakonj
S tvojo poanto se seveda popolnoma strinjam, enako s Cliffhangerjem.
Bi te pa rahlo popravil glede Plemenitega. Res je bil faliran študent, je pa pred dvema letoma le naredil diplomo in to v Skopju;)
rdeči baron
# 10.11.2011 ob 18:14
Spoštujem invalide, sam ta elena samo drek meša in nič druzga...
perko84
# 10.11.2011 ob 18:13
@eračka

dobro alternativa, vredu, dopuscam to...

ampak kako si predstavljas da bi ona zastopala nase interese zelj, zahteve. NEMOGOCE!

think, people think!!!
Cliffhanger
# 10.11.2011 ob 18:02
@ pozitiva

Tako pa lobiji (Murgeljski, Homoseksualni ...) določajo kdo in kdaj in za kakšno ceno bo zasedal medijski prostor. To je pač Slovenija.

Na en lobi si pozabil (tistega za katerega navijaš sam). Nekateri določajo kdo in kdaj, drugi pa tudi KAKO boš zasedal medijski prostor. To je lepo prikazala Rosvita Pesek v Odmevih, kjer je gostila Janeza Janšo.
Načeloma se strinjam s Pečaričevo.
Lp
eračka
# 10.11.2011 ob 18:00
Bom volila za vas. ste zelo pogumni in edina prava alternativa!
kravakonj
# 10.11.2011 ob 17:58
@perko84
Se strinjam: v parlamentu lahko sediš, če si po profesiji cvetličar (Jože Tanko), ključavničar (Anton Anderlič), gim. maturant (Plemeniti) itd. Če pa si predavatelj na Fakulteti za socialno delo, tako kot je Pečaričeva, potem se pa absolutno strinjam, da nimaš kaj iskati v parlamentu.
3rac
# 10.11.2011 ob 17:52
@PONOS
Nisem Elenin fan, a vseeno.... bodimo natančni.
V zakonodaji nikjer ni opredeljeno, da se neparlamentarne stranke obravnavajo po zanimivosti, temveč enakopravno.
Če smo pošteni slišimo, beremo, govorijo o Virantu in Jankoviću nonstop, o ostalih pa bore malo; za nepovabljene je to kakopak diskriminatorno.
Je pa res, da se na RTV kampanja uradno še ni začela in da so vsi ti majhni "statisti", ki bodo pobrali vsi skupaj le kak par procentov dramaturško nezanimivi.
perko84
# 10.11.2011 ob 17:51
Z vsem spostovanjem do tako ali drugace prizadetih. Gospa Pecariceva saj verjamem da mislite dobro in glavca vam dela, ampak ne more biti vsak premier, minister ali predcednik . Tko pac je! Dons se res lahko vsak kandidira ze...
PONOS
# 10.11.2011 ob 17:44
Hmmh dejmo povedat bobu bob če bi imela Pečaričeva tak % v raznih anketah in raziskavah bi bila tudi ona zanimiva tako pač ni.
Tako ima promile in temu primerno minutažo-na javnih soočenjih bo pa sigurno povabljena.
3rac
# 10.11.2011 ob 17:41
Tukaj se pa strinjam z Eleno; a dejstvo je, da sta tako Virant kot Janković bistveno bolj zanimiva ne samo za lobije, temveč tudi za urednike, da dobijo zanimivo oddajo. Takoj so ju pač vzeli med glavne igralce, dočim so ostali zgolj "nezanimivi nebodigatreba" statisti.

Komentar od pozitiva je zadel žebljico na glavico!
Freestailo
# 10.11.2011 ob 17:40
Če pa realno pogledamo nebi nihče volil Pečaričeve pa čeprav bi vsak dan bila po TV....
arijaigor
# 10.11.2011 ob 17:40
http://www.rtvslo.si/blog/arijaigor/kdo-skrbi-za-reveze/64557
zen
# 10.11.2011 ob 17:21
Treba je biti natančen. Še huje je. 2 izvenparlamentarni stranki (ZJ in Virant) sta dobila bistveno več podpore medijev , kot vse druge neparlamentarne stranke.
pozitiva
# 10.11.2011 ob 17:20
Ne bi rekel, da je politična zakonodaja diskriminatorna ampak, da stranke diskriminira denar in razni lobiji! Če bi se zgledovali samo po zakonodaji potem Jankoviča in Viranta ne bi smelo biti v medijih nič več kot pa Pečaričeve, Ljudmile Novak, Liste za čisto pitno vodo itd. Tako pa lobiji (Murgeljski, Homoseksualni ...) določajo kdo in kdaj in za kakšno ceno bo zasedal medijski prostor. To je pač Slovenija.
mihamiha
# 10.11.2011 ob 17:20
Podpiram njeno idejo kooperatine.
.cis
# 10.11.2011 ob 17:16
Nočem bit žaljiv al kaj podobnega, vendar se mi tole njihovo geslo (Vzemimo demokracijo v svoje roke) zdi vse prej kot demokratično in primerno za trenutno stanje.
lo_pa__ta
# 10.11.2011 ob 17:13
to je pac ta sodobna demokracija

vredno (objave) je le tiso kar se prodaja
Sestava Državnega zbora
Videonovice
SLS ne bo šel v koalicijo 00:02:22, 12. december 2011
Po volitvah odhajajo 00:02:24, 11. december 2011
Odzivi na zapis negativni 00:02:16, 11. december 2011
Pahor se seli iz svojega kabineta 00:02:00, 11. december 2011
Kdo so Jankovićevi volivci? 00:02:35, 11. december 2011
Bo Janković sestavil koalicijo? 00:06:27, 7. december 2011
Večina v SD-ju podpira vstop v koalicijo 00:02:18, 7. december 2011
V parlamentu prvič ne bo več županov 00:12:04, 6. december 2011
Türk hladi povolilno vročico 00:00:45, 6. december 2011
Boj za sedeže: Pivec ali Frangež 00:02:01, 6. december 2011
Kdo bo vodil Ljubljano? 00:01:49, 6. december 2011
LDS pred razpotjem 00:00:43, 6. december 2011
SDS vztraja z Janšo 00:02:20, 6. december 2011
Janković išče koalicijske partnerje 00:04:42, 6. december 2011