Janković se za svojo laž ne namerava opravičiti javnosti

Volitve 2011

Poudarki

  • Janković: Hišo smo sinu podarili, a ni bila formalno prepisana
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 144 glasov Ocenite to novico!
Zoran Janković
Zoran Janković javnosti ni razkril vsega svojega premoženja. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Janković se za svojo laž ne namerava opravičiti javnosti

Janković po stopinjah Gregorja Golobiča
19. november 2011 ob 21:23
Ljubljana - MMC RTV SLO

Po razkritju, da se je Janković javnosti zlagal, ko je trdil, da je le solastnik družinske hiše, pri čemer je zamolčal lastništvo hiše, v kateri živi sin Jure, je danes poudaril, da se javnosti za to dejanje ne namerava opravičiti.

Za časopis Delo je namreč pred tremi tedni predsednik Pozitivne Slovenije Zoran Janković sporočil, da je le solastnik hiše v Ljubljani in travnika v Bovcu. Nasprotno pa je protikorupcijski komisiji že leta 2006 prijavil celotno svoje premoženje, torej tudi hišo, v kateri sicer živi njegov sin Jure Janković z družino.

Javnost je za Jankovićevo lastništvo te hiše izvedela v petek, ko je župan pojasnjeval, zakaj je sinu Juretu nakazal 129.000 evrov. Kot je dejal, je sinu ta denar nakazal za ureditev okolice hiše, v kateri živi. Toda ob tem je poudaril, da je hiša pravzaprav njegova last.

Jankovićevo prikrivanje lastništva hiše je na las podobno laži predsednika Zaresa Gregorja Golobiča, ki je pred volitvami leta 2008 časniku Finance poslal podatke le o delu svojega premoženja, zamolčal pa solastništvo podjetja Ultra, ki ga je sicer prijavil protikorupcijski komisiji.


Preberite še: Golobič priznal laž, za razmislek ima dober teden


"Ne gre za prikrivanje premoženja. Namreč, treba je povedati, da smo se doma odločili leta 2004, ko se je sin oženil in dobil otroka, da mu damo to hišo v Grosupljem. Od takrat je ta hiša njegova. Formalno je nismo prepisali, zato je hiša po podatkih moja, vendar je to stvar družine. Mi trije, žena in starejši sin, smo hišo dali Juretu, njegovi ženi, vnuku in vnukinji,"
je v oddaji 24 ur pojasnil Janković ter dodal, da je to zanj hiša Jureta Jankovića in njegove družine.

Na vprašanje, ali se bo opravičil javnosti, je odgovoril, da ne ve, zakaj bi se. "Ne vem, zakaj, ker sem povedal, kar je dejstvo. Ta hiša je podarjena. Niste me vprašali, ali sem formalno lastnik hiše. Nimam niti ključev te hiše. Gre za odnos očeta in sina. Tega res ne razumem. Do javnosti imam odkrit odnos," je izpostavil. Na novinarsko vprašanje, ali ima še kakšno premoženje, za katerega javnost ne ve, je odgovoril, da ne.

A. Ko.
Prijavi napako
Komentarji
domobrán
# 19.11.2011 ob 21:28
Zdaj bo uletel naš El presidente in povedal: To ni laž, to je napaka. Dajmu mu še eno priložnost.
Vaati
# 19.11.2011 ob 21:29
Hehe, kako se je danes neuspešno izmotaval na 24ur. Ne morem več gledat tega ksihta.
Polymath
# 19.11.2011 ob 21:30
To je najmanjša laž jankoviča ... največja laž je, da bi rad izboljšal slovenijo, če zmaga na volitvah ...
ščepec
# 19.11.2011 ob 21:28
To, da se noče opravičit za to zamolčano hišo je dokaz, da še marikaj kar prikriva. In takega lopova jaz ne želim niti kot poslanca, kaj šele premierja. Bogatin, ki se gre levičarja. Za crknit!
kuajstabo
# 19.11.2011 ob 21:30
Zoki sploh ne ve koliko hiš ima, tudi se ni spomnil kdaj je nakazal 130 kilo Jurčku, to pa zato ker ma tega pranja gnarja vsak dan par kufrov.
veza
# 19.11.2011 ob 21:29
Ja, saj vse je stvar družine in posli in kampanja in nastopanje, od Cipra in Elekte do Stožic in kmetijskia zemljišča oziroma spremembe namembnosti le - teh!
Pozitivna družina!
timslum
# 19.11.2011 ob 21:35
Ko je govora o ciprskih podjetjih Janković pravi, da je to stvar njegovih sinov in da on s tem nima nič ter še, da sta njegova sinova povsem samostojna. Sedaj pri prikriti hiši pa je to družinska stvar.
Torej: Ko Jankoviću ustreza, je to družinska stvar, drugače pa je to stvar njegovih sinov.

Pravzaprav je Gregor Golobič s svojimi lažmi pravi smrkavec proti Zoranu Jankoviću!
sema
# 19.11.2011 ob 21:31
V vseh demokracijah gledajo tiste, ki so vodje strank in kandidirajo za v parlament, skozi mikroskop.
Mr.XXXL
# 19.11.2011 ob 21:35
Ljudje odprite oči! In ta človek, naj bi bil novi premier Slovenije?
sansam
# 19.11.2011 ob 21:32
Potrebno bi bilo biti načelen in se iz tekme umakniti,žal pa nimamo razsodnikov,ki bi to naredili.Prav bi bilo, dabi bil razsodnik volilni izzid.
Mr.XXXL
# 19.11.2011 ob 21:34
Tudi Miloševič nije priznao ovaj sud. In vsi vemo kako je končal. In Gadafi podobno.
amigo
# 19.11.2011 ob 21:38
Pravzaprav je Gregor Golobič s svojimi lažmi pravi smrkavec proti Zoranu Jankoviću!

Bogami, imaš prav!
Jan1983
# 19.11.2011 ob 21:38
Janković je pravi levičar kar se tiče lastne družine, tam je vse lastništvo skupno...
navigator007
# 19.11.2011 ob 21:44
V bistu je precej irelevantno ali to bajto in vsa tista podjetja na Cipru ima v lasti ali ne, dejstvo je, da gre na teh volitvah le za eno - ali bo zmagal Zoki in bo Slovenija tako pozitivna, da bo delala le za lastnike tranzicijskega kapitala (med katerimi je tudi Zoki), ali pa bomo delali za dobro vseh. Samo to je ključna razlika - za mene zelo pomembna, očitno za marsikoga drugega zanemarljiva.
V kolikor pa govorimo o etično spornem ravnanju, pa je za mene brez možnosti opravičila neskončno etično sporno in nesprejemljivo, da za predsednika vlade kandidira nekdo, ki posluje v Sloveniji preko plačevanja davkov na Cipru in si pri tem drzne še celo napovedati dvig davkov.
Mr.XXXL
# 19.11.2011 ob 21:38
Kdor išče dokaz za Božjo previdnost ga tu ima. Bog se je usmilil Ljubljanske pokrajine in se je odločil posredovati. LZJ bo doživela poraz na volitvah, vendar v parlament bodo se prebili, saj saj kjer človeška norost preseže vse meje, kot se to dogaja v LJ mora Bog posredovat, v svoji ljubezni do človeštva.
HC85
# 19.11.2011 ob 21:44
mucek113
# 19. november 2011 ob 21:42
Prijavi neprimerno vsebino Ma kake bolane, človek je milijonar in zdaj je hotel zamolčati eno hiše, ker to bi mu pomagalo kje? Mislim bolano do amena. Pri Golobiču je bila popolnoma druga zgodba. Zanikal je glavnino premoženja, plus da je ta informacija bila zelo pomembna, ker gre za podjetje - gospodarski subjekt, ki je povrh vsega še poslovalo z državo.

Veliko staršev recimo ko kupi nov avto prepusti starega otrokom in pravno formalno ne prepiše avtomobila. Pa vednio vsak reče da je to sinov avto.

če slučajno sin zabluzi, pa bodo hoteli komu kaj rubiti, pa bo ATEK ZORAN spet polnopravni lastnik na papiru in dejansko.....
ctrl+alt
# 19.11.2011 ob 21:49
enkrat pravi da sta sina polnoletna in da nima nič z njimi, drugič pa da je vse v družini in da ni važno na katero ime je napisana hiša.
gatolin
# 19.11.2011 ob 21:47
Zoki, saj tvoja družina ni država. Ti si zemljiškoknjižni lastnik in dokler si to ti je to tvoje, ko boš pa to z darilno pogodbo daroval Jurčku in seveda plačal vse davke ter tako lahko Jurček vpiše nepremičnino kot svojo. Vse do takrat je to tvoje.
To, da ima Jurček ključe še nič ne pomeni. Če jaz dam hčerki ključe od mojega avta, to še ni njen avto - do zavarovalnice imam jaz obveznosti, kajne.

Tako to gleda država, če še ne veš.
Razen, če nimal sindroma Ludvika XIV : Država to sem jaz.Zoki, malce državljanske vzoje bi rabil, med drugim - ne pa vlado fural.
Frapancipi
# 19.11.2011 ob 23:22
Levaki med seboj niso našli bolj poštenega, kot je Jankovič. Sedaj ga pa na vse kriplje branijo. Predlagam še Tošića.
modus83
# 19.11.2011 ob 21:46
KAPITALU ČAST IN OBLAST!
Enkrat so Slovence socialistični-turbokapitalisti že speljeli na led-tudi on in Kučan sta sodelovala pri tem projektu.
Ali jim bo uspelo ponovno?
Janković? NE, HVALA!
Jan1983
# 19.11.2011 ob 21:52
Saj ni hiša tak problem... problem so vsi ostali posli, ki naj bi bili domnevno od Jurčka. Pa so očitno kar od atija tako kot je hiša.
m.z
# 19.11.2011 ob 21:40
Gospod ljubljanski Tito naj ostane v Ljubljani, nauči naj se že enkrat slovenski jezik in naj že enkrat prizna, da je z državnim Drnovškovim denarjem najlažje voditi firmo. Dokler se boš obnašal kot petelin na gnoju mojega glasu ne dobiš, prav tako pa ne od Slovencev, ki hočejo v tej državi svobodno živeti.
aerodynamic
# 19.11.2011 ob 23:35
Jankovići s 55-milijonskim dolgom, upniki jih preganjajo na sodišču - ali bomo to volili?
Jankovićeve družinske družbe v skupini Electa imajo že 55 milijonov evrov dolgov, reši jih lahko najbrž le to, da bi Zoran Janković postal novi premier in znova, kot pri vodenju Mercatorja, »poskrbel« za njihovo dobro poslovanje.
Sodnica Helena Mejač z okrajnega sodišča v Kamniku je na predlog upnikov Mitje, Iztoka in Boruta Stolnika odredila prodajo lokala Electe inženiring v Kamniku. Lastnika Electe, Damijan in Jure Janković, sinova pretendenta na premierski položaj Zorana Jankovića, jim namreč niti po dobljeni tožbi nista hotela plačati za opravljene storitve pri gradnji apartmajskega naselja v Moravskih Toplicah. Stolnikovi imajo namreč družbo za kleparstvo in krovstvo, po besedah Mitje Stolnika so leta 1999 kot podizvajalci Electe gradili omenjeno naselje, vendar jim ta vse do danes ni plačala za njihove storitve in material.
Electa jim po pravnomočni sodbi sodišča dolguje 138 tisoč evrov glavnice in zamudne obresti od leta 2008. Electin lokal v Kamniku so predlagali sodišču za izvršbo, saj je ena izmed redkih nepremičnin v lasti Jankovićev, ki ni obremenjena s hipoteko. Res je sodni cenilec njeno vrednost ocenil na zgolj 80 tisoč evrov, torej bi se tudi ob morebitni prodaji po tej ceni le deloma vrnila njihova terjatev do Electe.
»Jankovići so se delali norca iz nas,« ugotavlja Stolnik, »razlagali so, da so za naša dela plačali nekemu drugemu podjetju, ki z nami ni imelo nobene zveze.« Damijan Janković jim je celo predlagal, da bi jim plačal polovico terjatve, na ostalo pa naj pozabijo. Electo v resnici še vedno vodi Zoran Janković, je prepričan Stolnik, saj je ob srečanju z Damijanom opazil, da ni avtonomen pri svojem odločanju. Po telefonu se je slišal tudi s svojim očetom Zoranom Jankovićem, ki je, podobno kot sin, zgolj obljubljal, denarja pa ni izplačal.
Kleparstvo in krovstvo Stolnik je družinsko podjetje z 18 zaposlenimi, Jožeta, pokojnega očeta Mitje Stolnika, je neplačilo Jankovićev zelo prizadelo, finančno in psihično. Vseskozi so mu obljubljali plačilo, toda iz tega ni bilo nič, na koncu je doživel infarkt. Po njegovi smrti so Stolnikovi vložili tožbo proti Electi na okrožnem sodišču v Ljubljani in jo po dolgih letih 2007 končno tudi dobili.
Ker Damijan Janković vseeno dolga ni hotel poravnati, je okrajno sodišče pred dvema letoma izdalo sklep o izvršbi z rubežem razpoložljivega dobroimetja Electe, ki so ga imeli na računu Hypo-Alpe-Adria Bank. Kljub temu se je terjatev poplačala le do višine okoli 20 tisoč evrov, saj na računu Electe enostavno ni bilo več denarja. Po uradnih bančnih evidencah ima Electa inženiring blokirane transakcijske račune pri štirih bankah: pri NLB od januarja letos, pri Deželni banki Slovenije prav tako od januarja letos, pri Factor banki od maja lani in pri Hypo banki že od avgusta 2009.
Hkrati družba Electa naložbe in krovna družba Electa Holding pri Factor banki nimata blokiranih transakcijskih računov, vendar gre za drugi pravni osebi in se dolg z njunih računov ne sme poplačati. Takšno pravno ureditev nam je sicer potrdil tudi dr. Miha Juhart z ljubljanske pravne fakultete.
Nad Electine nepremičnine
Prav zaradi blokade računov se je Mitja Stolnik odločil za izvršbo nad nepremičninami, po zemljiškoknjižnem izpisku Electin lokal v Kamniku na Ljubljanski cesti, v velikosti 54 kvadratnih metrov, ni obremenjen s hipoteko. Ob iskanju neobremenjene nepremičnine so Stolnikovi opazili, da Electa prodaja stanovanja še pred sodno odredbo o izvršbi, s čimer se tej izogiba.
Izvedeli so, da naj bi bila Electa izredno visoko zadolžena, vendar je zelo malo upnikov, ki so pripravljeni zoper Jankoviće vložiti tožbo, še manj pa je takšnih, ki so pripravljeni o svojih neplačanih terjatvah obvestiti medije. Ve se, da je Zoran Janković izredno maščevalen človek z dobrim spominom. Pri projektu gradnje stadiona in športne dvorane Stožice menda »Jankovićev« izvajalec Grep podizvajalcem še vedno dolguje milijone evrov, vendar pa imajo ti celo v pogodbah klavzulo, da o ničemer ne smejo govoriti v javnosti.
Čeprav se zdi morda Jankovićem 138 tisoč evrov majhen znesek, pa je ta neplačana terjatev po besedah močno ogrozila poslovanje podjetja. Nad vodo so se uspeli obdržati zaradi marljivega dela in zato, ker so držali skupaj kot ena družina.
Electin ekstremni dolg
Nikakor pa ne kaže, da se bodo nad vodo obdržala podjetja Jankovićev Electa Holding, Electa Inženiring in Electa Naložbe, razen če bo Zoran Janković postal premier, in na čelu države, podobno kot nekoč na čelu Mercatorja, poskrbel za dobro poslovanje družinskih podjetij.
Vse tri omenjene imajo namreč prek 55 milijonov evrov dolgov, od tega jih je 38,5 milijona dolgoročnih in 17 milijonov kratkoročnih. Pozor, med dolgoročnimi obveznostmi jih je 8,6 mio evrov odloženih obveznosti za davek! To je Jankovićem lani odobrila davčna uprava in to v času, ko podjetja množično propadajo, ker ne morejo poravnati veliko manjših obveznosti.
Prihodki krovne družbe Electa Holding hitro padajo, v letu 2007 jih je bilo za šest milijonov evrov, leta 2008 je šlo za štiri milijone evrov, leta 2009 pa le še tri mio evrov. Damijan Janković je lani pri poslovanju Electe inženiringa pridelal 400 tisoč evrov izgube. Prihodki hitro padajo tudi Electa naložbam: leta 2008 jih je beležila 1,2 mio evrov, leta 2009 le še 700 tisoč, lani pa so se še prepolovili na 350 tisoč evrov.
Vaati
# 19.11.2011 ob 23:29
Bodimo pošteni in priznajmo, da ta človek ni primeren za župana, kaj šele predsednika vlade.
gorenc007
# 19.11.2011 ob 22:04
že zdej se folk nateguje ko še nobeden ne vlada, kaj bo šele ko bodo vladali......
MLM
# 19.11.2011 ob 21:48
Ce ima Jankovic toliko denarja,his in premozenja,potem on ne more postati ali biti novi premier Slovenije.On ima polno rit vsega,on se sploh ne zaveda kako je v Sloveniji,kako usrano res gre ljudem,kateri morajo shajati z 500€ na mesec! za njega je 500 € trinkgeld! On sploh ne ve kaksna je realiteta in potem naj bi on reseval Slovenijo!?Ne sanjat! On ni pravi kandidat!
raven_
# 19.11.2011 ob 21:47
Če folku ni jasno kaj je s tem narobe, potem pri sloveniji res ni prihodnosti..
HC85
# 19.11.2011 ob 21:45
ponudnik
# 19. november 2011 ob 21:44
Prijavi neprimerno vsebino pa kaj je tuki spornega. Hišo je dal sinu ampak ne formalno. te hiše ne smatra kot svoje in zato je reku tko kot je. zame to ni nobena laž

Ja sej to v taki obliki je vsakomur jasno. Ampak Janković je pač ta hip glavni sovražnik in pisunčki si bodo zmislili karkoli proti njemu in pri temu ne bodo upoštevali absolutno nikakršnih standardov profesionalnega opravljanja svoje dejavnosti. Ker profesionalizem tu ne šteje, treba je samo enoumno vpiti eno in isto stvar, dan za dnem.

Na 24 kur so danes imeli o tem članek? Na 24 ur ga je Edi Pucer razturil? A za to je tudi kriv MMc?
ščepec
# 19.11.2011 ob 21:42
Pa še nekaj je zmotlo v tem intervjuju na popu (24 ur) ; izredna ihtavost, človek sploh ne zna bit miren. Kaj šele bo, če bo kdaj (bog ne daj ) premier. To bo najbolj vzvišen premier , ko mu bo kdo stopu na žulj se bo kar penil zarad ihte.
majkomila
# 19.11.2011 ob 23:54
@Hardworker

Prosim lepo, če mi pred spanjem razložiš, kaj nekaj je to:"Oseba nizkega inteligenčnega kvocienta"? Koga ali kaj? Inteligenčni kvocient ima osebo, ali kaj?
TineB
# 19.11.2011 ob 23:44
Janković cilja na mesto predsednika vlade ... in se očitno na pravne formalnosti požvižga.

Fučka se mu za formalno lastništvo ...

In tak je očitno njegov odnos do pravno-formalnih zadev. Takega predsednika vlade bi imeli? Ki bi vse po domače nekaj delal? Ja, res "pravi" zgleg državljanom in "prava" oseba za promocijo pravne države.
nixo
# 19.11.2011 ob 22:07
Kaj je res tako težko rečt en ubogi "oprostite"??? Politik bi to mogu znat, pa čeprav s stisnjemi zobmi!
Očitno nima nobenga spoštovanja do volivcev; Češ "volite me, ampak spoštujem vas pa niti toliko ne da bi vam privošču eno samo besedo". Ta aroganten način men pove več kot tisoč besed.
theClover
# 19.11.2011 ob 21:57
Po 4.decembru bo v Sloveniji pokal po šivih pa naj zmaga kdor hoče,čaka ga izjemno težko delo.Upam resno da to ne bo nekdo ki ima na svoji listi neke športnike in samooklicane zvezde granda,ljudje rabimo sposobne in resne ljudi za naslednja štiri leta in še dlje.Upam samo da se bomo SLOVENCI prav odločili.
Sci-fi
# 19.11.2011 ob 21:47
Ni panike, ko ti paše, se malo zlažeš, to pa ja ni nič kaj takšnega.

Ja, za navadnega smrtnika, tale pepček pa hoče voditi državo, tako da kar izvolite, volite ga, bo prinesel nekaj novega v politiko, poštenost namreč in vse ostale dobre vrline. Če verjameš.
theClover
# 19.11.2011 ob 21:42
Mene zanima če so novinarji kaj izbrskali kdo je oz. katera firma je izvajala dela okoli te hiše v Grosupljem,glede na to da je 130 jurjov kar precej za eno lepo travco okoli bajte pa mogoče kakšno vrtno utico pa žar itak.In verjetno je še kej tisočakov ostalo
rommel
# 19.11.2011 ob 23:22
ja al pa un ta drug ki pravi da ima vsak svojo resnico
xavi
# 19.11.2011 ob 23:18
Jankovič je ne govori resnic. Iz dosedaj ugotovljenega in objavljenega je to razvidno. Prepričan sem, da je prepis njegovih firm Elektra na sinove taktika, da mu ne bi mogli očitati da koristi svoje funkcije za osebni business in bogatenje. Verjetno Elektra pri mnogih projektih sodeluje prikrito v drugem ali tretjem planu tako, da ne bi bilo možno najti neposrednih povezav. Mislim, da drugače udeleženi ne bi mogli živeti na tako veliki nogi in razmetavati Evre kot, da so smeti. Mogoče pa bodo raziskovalni novinarji kaj odkrili v tej smeri. Možno pa je tudi , da gre denar za provizije in posredovanja direktno v Švico, Ciper ali kakšno drugod davčno oazo. Če je Slovenija sedaj banana država, bo pa z Jankovićem, poleg tega postala še mafijska država.
babi2
# 19.11.2011 ob 21:45
To je preprosto podcenjevanje državljanov Slovenije. Kaj ko bi o tem povprašali še Kučana in Turka???? Prav zanima me njuno stališče.
TineB
# 19.11.2011 ob 23:12
Zoki je zatajil lastništvo hiše v Grosuplju!

Vedno je na vprašanja o lastnini odgovarjal le, da je lastnik 10 let starega Mercedesa in 1/2 hiše na Rudniku ter 62% lastnik podjetja KLM (ki ima v lasti nekaj % Mercatorja). Na hišo v Grosuplju je pa očitno "pozabil". Tako kot Golobič na delež v nizozemski krovni firmi Ultra, ki je bila lastnica vseh ostalih Ultrinih firm tudi v Sloveniji.

In zdaj se zgovarja, da je javnosti povedal le za lastnino, ki jo uporablja. In zakaj uporablja travnik v Bovcu, ki ga je omenil (medtem ko te hiše v Grosupljem ni)? A se pase tam?

Janković tudi trdi, da je Electo pred leti "prodal" sinovoma, ki pa kupnine še nista plačala. Zanimiva "prodaja" ... brez kupnine. Kaže pa, da sta sinova obveznosti do očeta - prodajalca prenesla očitno kar ne Electo. In potem je bila Electa, katere direktor je sin Damjan Janković, dolžna Zokiju in mu izplačevala "kupnino" v obrokih, to pa je Zoki očitno za razne "potrebe" nakazoval nazaj sinovoma - očitno tudi za urejanje okolice hiše, katere lastnike je. In tudi za to hišo je rekel, da je pridobil od Electe, ker "mu je bila dolžna".

Mutna posla do konca. Že iz davčnega vidika tole zelo sumljivo izgleda.

Ja, tako kaže, da Jankovići poslujejo ... fiktivni posli, sumljive transakcije gotovine, prijateljska posojila za nabavo luksuznih dobrin, zelo verjetna utaja davkov, podjetja na Cipru, računi v Švici in Liechtensteinu, manipulacija pri nakupu in prodaji zemljišč. Da očku očitane vezane trgovine na Mercatorju in MOL niti ne omenjam. Zdi se, da so ta "posojila" sinovom poplačilo za posle in usluge, ki jih je očka svojim poslovnim partnerjem zagotovil kot direktor Mercatorja in kasneje kot župan MOL.

"Socialno čuteči" Jankovič porabi €129.000 le za urejanje okolice lastne hiše, v kateri pa živi njegov sin, za katerega ves čas trdi, da je samostojen in da je uspešen podjetnik. Mhm. Svizec si je že vrv pripravil, ker je že obupal nad zavijanjem čokolade v folijo.

Da ne omenjam zavajanja, ki se ga Zoki ves čas poslužuje: da je ves denar zaslužil z lastnim delom. Kar je eklatantna laž. Saj je večino premoženja pridobil z zaslužkom pri prodaji delnic Mercatorja (ki jih je na začetku poceni nakupil) in s prodajo svojega podjetja: torej ima večino premoženja iz KAPITALSKIH DOBIČKOV in ne iz naslova osebnih dohodkov.

"Socialno čuteči kapitalist". Ja, to bo to ... Se sliši kot suha voda.
Bik
# 20.11.2011 ob 00:14
Zoran Janković se je na Pop TV spet zlagal.

Kdor laže ta tudi .......................... ........................ .............. - Na debelo
totter
# 19.11.2011 ob 22:14
baraba pokvarjena
majkomila
# 20.11.2011 ob 00:25
@Hardwork-for nothing

De facto! Tisti, ki pa je tebe, nekako ni ustrezal tej definiciji. Ves čas pa sem upal, da boš skupaj spravil kaj inteligentnega, se odzval na moje post-e z čem.....nagajivim, da boš oponiral "v stilu", pa ne gre in ne gre. Odgovarjati z pavšalnimi definicijami in "na pol" žaljitvami ni ravno
"brihtno"! Ampak....jutri je nov dan. Plusi in minusi pa so hecna reč.

Lahko noč,kompanjoni!
echoes
# 20.11.2011 ob 00:19
@ponudnik
"Skratka stvar čista kot solza."

Ne bo drzalo ... ko kandidiras za javno funkcijo, pac naj ne bi "pozabljal" na taksne malenkosti, zasebnost in "druzinska posla" pa ne bi smeli biti izgovor.

Vse zadeve v zvezi s premozenjem morajo biti jasne, ne pa, da se na lastnistvo tega ali onega "spomnis" ko te kdo zaloti. Pa naj gre za nepremicnine, delnice ali pa kaj drugega.

Taksno "neformalno podarjanje" je lahko eden izmed nacinov izogibanja placevanju davka in glede na to, da tudi s tisto kupnino za Electo ni bilo vse jasno itd ... se stvari pac malce nabirajo :)

Blodenje o razlogih za pisanje o teh temah je pa precej mimo ... zakaj nekateri vedno krivite avtorje in iscete zarote, ce pisejo o nepravilnostih - ne glede na "farbo" kandidata - vklopite zdravo kmecko pamet, sestejte dejstva in malce razmislite.
majkomila
# 20.11.2011 ob 00:00
@Hardworker

Sem že zunaj in te iščem. Neuspešno, nažalost. Imam pa predlog; preimenuj se raje v "Hardlearner". Mogoče bo pomagalo.

Sedaj grem pa nazaj v hišo, me zebe! Sem pa srečen človek;en dovtip, pa bom zjutraj pametnejši. Madona, je to "easy"!
Pahana
# 19.11.2011 ob 23:32
Nikec3 kaj pa ima Kolednikovo pisanje z SDS NSi ali kar celo desnico??

Ali je morda branjenje javnosti pred resnico dejstvi in poštenjem stvar Leve politike??
Ja, je leva politika v sloveniji je ugrabljena in zlorabljena za ščitenje takšnih podlosti kakor jih izvaja janko.

Janko bi dvignil DDV kaj pa njemu mar on ima račune v tujini.

Nikec3 roko na srce pa priznaj, da si del "organizma" pa četudi le ponižen sluga
aerodynamic
# 19.11.2011 ob 23:30
Janković se za svojo laž ne namerava opravičiti javnosti

Itak da se ne misli, če pa je po njegovi balkanski miselnosti, po defaultu čisto vse popolnoma OK!
To dfa je lastnik sinove nepremičnine, je že res da je lastnik, samo kot lastnik se pa pač ne čuti dolžen prijavit lastnine.

A jebemo, če bi danes bil ta človek v Saraorci brez Kučota, sigurno nebi vedel kje semu ovce ganjajo, tako da kako bi lahko za našo državo skrbel, če še za svojo familijo ne zna tako treba, pa tut ne vem no.

Javnosti danes govorit eno, jutri videt pa popolnoma nekaj druga je pa res no.... hendicap
abria
# 19.11.2011 ob 23:08
Saj sta njegova sinova tudi zgolj formalno lastnika Electe in vseh poslov. Dejanski lastnik je oče Zoran Jankovič, ki se dela tako nedolžnega. A ga ne bi predlagali mogoče za svetnika ?
heartland
# 19.11.2011 ob 23:03
Jankovič ima kratke noge
abria
# 19.11.2011 ob 22:40
Tudi podjetje Electa njegova sinova nikoli nista plačala očetu. Dejansko je lastnik še vedno oče. Takšni boržuji, pardon lopovi, vladajo Sloveniji. Tesni prijatelji so se mu poklonili na magistratu. Vsi so kupljeni, prodane duše kapitalu. Sline se jim cedijo po oblasti.
facon
# 19.11.2011 ob 22:13
Kdor laže tudi krade!!!
Sestava Državnega zbora
Videonovice
SLS ne bo šel v koalicijo 00:02:22, 12.12.2011
Po volitvah odhajajo 00:02:24, 11.12.2011
Odzivi na zapis negativni 00:02:16, 11.12.2011
Pahor se seli iz svojega kabineta 00:02:00, 11.12.2011
Kdo so Jankovićevi volivci? 00:02:35, 11.12.2011
Bo Janković sestavil koalicijo? 00:06:27, 07.12.2011
Türk hladi povolilno vročico 00:00:45, 06.12.2011
Boj za sedeže: Pivec ali Frangež 00:02:01, 06.12.2011
Kdo bo vodil Ljubljano? 00:01:49, 06.12.2011
LDS pred razpotjem 00:00:43, 06.12.2011
SDS vztraja z Janšo 00:02:20, 06.12.2011