



Vaša ocena: 



Ocena 3,7 od 36 glasov
Ocenite to novico!
Slovenski avto leta je tako kot lansko leto postal Volkswagnov avtomobil. Lansko lovoriko je prejel golf, letos pa je slavil njegov manjši brat polo.
Leto 2010 je očitno leto nemškega malčka. Potem ko je polo, ki ga imajo mnogi preprosto za pomanjšanega golfa, pred kratkim postal evropski avto leta, je prejel največ glasov tudi pri nas.
| Preberite še: - Polo še nekoliko zrasel - Evropski avto leta |
Pri letošnjem izboru, ki je bil že 18. po vrsti, je sodelovalo sedem slovenskih medijev, finaliste pa so določili tudi bralci in poslušalci. Ti so med več kot 52.000 prispelimi glasovnicami največkrat glasovali za pola, na prvo mesto pa so nemškega malčka, ki je postavil nova merila med majhnimi avtomobili, postavili še pri Motoreviji, Valu 202, Avto foto marketu in pri Večeru.
Pri Delu in Siolu so svoj glas za slovenski avto leta dali oplu astri, ki je na koncu finalnega glasovanja novinarjev sodelujočih medijev zasedla drugo mesto. Na tretjem mestu se je za nemškima avtomobilima znašla češka škoda yeti, ki so jo pri Dnevniku želeli videti na prvem mestu. Četrto mesto je zasedla mazda3, najmanj glasov v finalnem glasovanju pa je prejela toyota avensis.
Minute namenjene glasbi
Na izboru, ki ga je povezovala Lorella Flego, so trem srečnicam podelili avtomobil fiat 500, športno kolo škoda cross country XC in navigacijsko napravo Garmin NUVI 1390T.
Tako kot pri vseh izborih je bilo tudi v finalni oddaji za slovenski avto leta nekaj minut namenjenih glasbi. Dogajanje so s svojimi glasovi popestrile Tinkara Kovač, Nuška Drašček, Aynee, Špelca Kleinlercher, Jadranka Juras in Nina Osenar.
Dosedanji zmagovalci
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: volkswagen golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
2008: audi A4/A5
2009: volkswagen golf
2010: volswagen polo
sosed ma VW passata diesel, mu kadi, k da bi se s traktorjem pelu in zdej polo slovenski avto leta...
me zanima kok so pokasirali , da so dali ta naslov polotu...
prvič nisem veliko zaljubljen v VW, pač moj oče je imel Golf II in mi je ostal v dobrem spominu. Trenutno imamo še v hiši Toyoto (ki me je btw v notranosti razočarala). Sem pa že imel Renaulta, ki me je solidno služil, in nažalost Fiata, kjer sm za popravila porabil tolk koliko je bil vreden... Nevem, mogoče so se kej poboljšali, bo treba probat ;)
drugič, pump-duse tehnologija se ne na začetku uporabljala pri diesel lokomotivah že pred drugo svetovno vojno. Zdaj nevem točno kako so se imenovale, vem pa da je kot zanimivost pisalo v reviji Avto Fokus par let nazaj. Kot sem napisal, 4 VENTILSKO TEHNIKO je VW izumil in pred tem so strokovnjaki bili mnenja da to ni možno
tretjič, neposredni vbrizg goriva povezan z turbotom je bila tudi potegavščina VW. Tudi pred tem so bili strokovnjaki mnenja da to ni mogoče. Potem pa je prišel Audi s svojim R8 kjer je zmagal 5x zapored v 24 ur LeMansa.
Glede common raila pa nevem zakaj je VW tolk časa rabil da je prešaltal. Verjamem da se na začetku skupni vod ni mogel primerjati z pump-duse, ampak je imela potencial in z vsako novo generacijo jo je dohitevala in že pred par leti jo je prehitela...
ko si že tako zaljubljen v vw :D nekaj podatkov
prva serijska avtomobila z tdi tehniko(se oproščam,če sn napisal tdi)sta bila MB 300CD in peugeot 604 leta 1978.vw je tdi tehniko uvedel leta 1989 če se ne motim(audi 100 2.5 tdi)
prvi common rail je dobila alfa romeo 156 1.9 JTD ter MB C220cdi leta 1997, vw leta 2009
to sn na hitro pogooglal :D neposredni vbrizg pri turbo bencinarjih pa ja ni neka novost.edino kaj je novega,je pa "down sizing"
res pa je,da je vw-jev DSG najboljši menjalnik,ki je trenutno cenovno dostopen
ulrich: se pa z tabo strinjam glede visoke bočne linije,tud meni ni ušeč :D
"...če kupiš 10 let starega scenika ali megana in ju primerjaš z danšnjimi modeli izgledata izjemno zastarela, pri golfu se ta razlike ne opazi veliko..."
To pomeni, da so očitno Volkswagnovi dizajni sicer manj radikalni a bolj trajni. Renault pa naredi dizajn, ki je svež ko ga kupiš in čez 5 let že popolnoma zastarel. Se pravi, da so Renaultovi dizajni neke modne muhe enodnevnice...
In kot sem že rekel: enim to paše, drugim ne. Meni je dizajn drugotnega pomena. Avto mora biti v prvi vrsti praktičen, funkcionalen in predvsem pregleden (sovražim kako se je razpasla visoka bočna linija, predvsem pri 3-vratnih modeli).
Glede VW: oni izumljajo stvari ki drugi pravijo da je nemogoče. Primer: 4 ventilska tehnologija pri Pump-Duse diesel motorijih, neposredni vbrizg goriva skupaj s turbo pomnilnikom (TSI motorji), avtomatsko bočno parkiranje, DSG menjalnik (samo pri njemu so patentirali okoli 70 novih delov), itd... Glede DSG-ja, imam 6 stopenjskega v golfu letnik 2005 in moram povedat da je to zame največji tehnološki biser prejšnjega desetletja v avtoindustriji. Ko enkrat probaš DSG negreš drugam. Probal sem že navadni avtomatski menjalnik pri Oplu in robotizirani Selespeed pri Alfi in se niti malo ne morejo primerjati z DSG-jem. Edini avtomatik ki še elegantneje menja prestave (ampak ne toliko hitro) je 7G tronic pri Mercedesu. Moj golf bo kmalu imel 100.000km in do sedaj sem zamenjal samo sprednjo levo žarnico. Prepričan sem da je Polotu veliko pomagal da je postal Evropski avto leta 7 stopenjski DSG menjalnik in serijski ESP z razliko od nekaterih avtomobilov v razredu kjer ponujajo samo 4 stopenjski robotizirani menjalnik
icles/?art_id=1501
malo bolj razumljivo
[jpg]http://www.die-auto-experten.de/blog/wp-content/uploads/2009/04/pannenhitliste_1
5.jpg[/jpg]
icles/?art_id=1501
Kot kaze so eni izmed najbolj nezaneslivih (najbolj pogoste okvare) Fiat, Citroen in Renault. Vozim nezanesljiv avto, hehe.
Je del te (načrtne) feminizacije tudi dejstvo, da v oddaji nastopajo izključno ženske izvajalke?
Se kar strinjam...še posebno tisto o japoncih,čeprav tudi japonci niso več to,kar so bili pred nekaj leti...Na žalost.
Glede dizelskih motorjev bi bil zelo vesel, če mi daš povezavo do tega podatka.
Glede električnih ključev in podobno: to je stvar perferenc. Osebno mi te zadeve nikoli niso dišale. Vedno moraš načeloma s seboj nositi še ključ, ker ti lahko nepričakovano crkne bodisi akumulator bodisi baterija v ključu. Kar se mene tiče je to marketinški nateg. Če ti je tako težko pritisniti gumb na ključu in ga potem v avtu vtakniti v ključavnico in zavrtet potem pa tudi prav.
Design pa je spet stvar subjektivne presoje pri vsakem posamezniku. Enim so Renaulti inkarnacija božanstev, drugim samokolnice. Istoo velja za vse znamke.
Še vedno pa poudarjam, da je nakup avta pogojen z ogromno osebnih perferenc in subjektivne presoje. Nihčne nikogar ne sili, da si kupi ta ali oni avto. Kupi kar ti paše. Vozil, tankal in vzdrževal ga boš ti.
Ostaja pa še eno dejstvo: redno vzdrževan avto bo načeloma deloval in zdržal veliko kilometrov (ne glede na znamko in model). Tisti, ki zamuja na servise in ki jih opravlja bolj tako-tako naj ne pričakuje dolge življenske dobe. Avto je strošek, sprijaznite se.
Skratka če primerjam vw in renault ugotovim slednje: pri vw tehnika nič posebnega, lahko rečem povprečna. Na drugi strani je renault po oblikovanju in inovacijah svetlobna leta pred golfom, polom (avtomatska ročna zavora, vžig na kartico - vse to brez doplačila!) vse to za primerljive cene. Še kar se zanesljivosti motorjev tiče: renault ima enega najboljših če ne celo najboljši dizelski motor (kar se lahko enostavno preveri). Ne me razumeti, da sem pristaš le ene znamke, ampak pri meni 'palijo' stvari, ki so edinstvene (seveda za primerljivo ceno). Zelo rad imam tudi nekatere ameriške avtomobile, ki so zgrajeni izjemno robustno in svojevrstno, ampak bojo morali še malo počakati na svojo uveljavitev. Lahko noč
seveda se vsako leto pojavlja vprašanje, kaj pomeni titula avta leta? Najbolj kvaliteten, najbolj gospodaren, najbolj dostopen glede na to kaj ponuja, ekološko napreden.....
s tega vidika je polo solidna izbira, ne pa edina. glede na napredek bi si naziv avta leta zaradi ekoloških pogonov zaslužil toyota prius ali honvda civic IMA.
ko bo stroka vmes bom pa kej na to dal
Sam se že 10 let vozim samo z renaultom. Zakaj? Zato, ker mi je finančno najbolj dosegliv. Z a vtom nisem imel nobenih večjih problemov. Ampak roko na srce, če bi imel zadosti denarja za nov avto, si sigurno ne bi kupil renaulta. Na splošno ne maram mehkih avto. Ampak vseeno sem še živ, čeprav se ne vozim s svojim sanjskim avtom. Ampak raje tako, kot da bi moral stradati samo zato, da bi imel dober avto.
Se opravičujem za nekaj tipkarskih napak v prejšnjem psispevku: "zakaj BI zato" in "da ZANIČ avtov ni".
Mislim, da je VW Polo dobra izbira, čeprav bi enako lahko zmagala Astra ali Mazda 3. Letošnja kandidata Toyota in Škoda sta preveč "eksotična", da bi po mojem lahko dobila naziv Slovenski avto leta, pa pri tem niti najmanj ne sodim o njuni kvaliteti, obliki in voznih lastnostih, ampak sta pač "obrobna" modela.
Se pa strinjam, da je avto izključno strošek in ne naložba. Za večino potreben, pa vseenio samo strošek.
Zdaj pa konkretno k izboru. Mazda3 je kvalitetna, ampak draga. Ima isto ceno kot velikokrat popljuvan Golf (niti malo ni bolj poceni, glede na opremo. pa netrditi nasprotno, ker ite v salone), ki je bil izbran lani. Astra-Opel je nazadoval po kvaliteti z prejšnjimi modeli, bomo videli kako bo s tem modelom, (verjamem, da skok veliko na bolje). sicer je zelo lep na oko-ampak deutsche scheisse, čeprav od GM( tako pravi tigr1924)
ostalih modelov pa nebi komentiro, so zanimivi, ampak množično se nebodo pojavili na slo. cestah. tako, da polo ali mazda3, enakovredna tekmeca na izboru. Mazda po kvaliteti, polo po cenovni ugodnosti.
tak zdaj pa pljuvajte z svojo strokovnostjo
moje mnenje je da bi mogu bit avto leta renault megane. če pogledamo prodajo, lahko rečemo da je prodajna uspešnica. pa naj kšn reče da ne. tisti ki mate renaulte in govorite kolk se kvarjo vas morem prašat kkšen način vožnje mate. ker mi smo mel 10 let renaulta pa ne vem če je bil 5x na servisu razn tisto kar je nujno potrebno.
uglavnem jst mislim da je vse naštimano. ker če je VW dobil nagrado 4x v zadnjih 6ih letih mi je že use mal sumljivo. tolko dobr pa useeno ni. me dost bl prepriča astra, megan, proceed mazda 3.
za naprej pa bo blo neki takega. letos bo pršu now passat, ki drugo leto ne bo avto leta, čez dve leti (2012) pa bo pršu vn spet golf ki bo ponovno avto leta leta 2013.
no mejte se fajn
čaw
Še vedno pa ne razumem zakaj taka gonja proti volkswagnu. Zakaj je tako zelo slabši od konkurence? To je mlatenje prazne slame. Nekomu je pri avtu pomembna cena, drugemu udobje, tretjemu zanesljivost itn... Ne vem zakaj so ljudje v Sloveniji še vedno tako zakompleksani okoli avtomobilov. Zakaj jih tako moti, da je nek avto dražji? Očitno je volkswagen dražji in celo slabši od konkurence. Super - to pomeni, da ga tako ali tako ne bodo kupili. Kar pomeni, da se nimajo nič za sekirat. Ampak v ozadju je vedno še en faktor: nevoščljivost. Tipično naše. Jaz privoščim vsakemu njegovega BMW-ja, Mazdo, Alfo, Fiata, itn... Bog jim požegnaj.
P.S.: šel sem primerjat ceno med Cliom in Polom. Oba: kovinska barva, diesel, 5 vrat, tempomat, park senzorji zadaj, ESP, elektrčna stekla spredaj/zadaj, klima, električna stranska ogledala. Polo pa je imel še: sredinski naslon za roko, usnjen volan, ročna in prestavna ročica, večfunkcijski volan, večfunkcijski prikazovalnik. Clio: 14.950€ | Polo: 13.952€. Če primerjam še s Croso: 14.660€ | Yaris: okoli 15.000€ | itd....
Preverite še sami! Vsi podatki so na spletu. Vštet ni noben popust, koliko zbarantate ceno je odvisno od vas. Cene so naravnost iz cenikov.
Najboljši pa je bil Nissan Primera.
VW je precej trd, neudoben, servis je drag, pa tudi kvaliteta ni tako dobra, kot bi človek pričakoval, glede na ceno.
Res pa je nekaj: za enak denar, kot je stal Touran, bi dobil C4 grand picasso, ali pa Ford S_Max, ki sta oba bolj udobna, večja in z velč opreme, kot je VW. Zaradi nekaterih zaljubljencev v znamko VW pa bom čez 4 leta zanj dobil več, kot za omenjena.....
Pa ni nič boljši, kot ostali.
Tudi z nissanom, z alfo in z mondeotom sem naredil z vsakim 240.000 kilometrov brez večjih težav.
Nekdo je omenil avto kot naložbo....
????
Če si avto odpeljal iz salona, je vreden manj, kot je bil pred dvema minutama.
Tako, da avto ni neka naložba....
Edino Scheiße si ti, ker je tvoj komentar dotalno brez veze.
Moje mnenje: Koga briga kaj si vi mislite, koga briga če si neka *Modrooka* nebi kupila niti VW niti Audi...obstaja toliko različnih avtomobilov in na njihovih uporabnikih je, da si izberejo tistega, ki jim najbolj ustreza! In če so z njim zadovoljni, potem ostanejo tudi zvesti eni znamki - logično! In ljudje podzavestno kritizirajo ostale znamke prav zaradi fovšije...ker so v določenih pogledih boljši, ker ima "un drugi avto" tisto nekaj ter mojemu manjka naj bo to stil, tradicija, popularnost,... Ker če ne se sploh nebi ukvarjali s tem! Koliko ljudi še komentira Yugote...razen v hecu seveda?!
Tako da komur ni všeč Polo...naj ga ne kupi! In kaj Vam sploh pomeni titula "Avto leta"? Meni čisto nič! Zase sem sam največji strokovnjak in vem kaj meni najbolj ustreza in ko grem kupovat nov avto, opravim najprej več testiranj z več znamkami...in se potem sam odločim!
Oddaja sama pa je res žalostno cenena.
Vprašanje če VW ne podkupuje teh novinarjev, ker drugače si težko rezlagamo, kako lahko non stop zmagujejo.
Po eni strani spodbijate kredibilnost izbora, po drugi strani pa se zgražate nad odločitvijo. Dvolično, se vam ne zdi?
Zdaj pa čisto resno: nikoli ne bi kupila WW, niti Audi.
LP
polo avto leta hahaha .... ne se hecat prosm... no sej Slovenci so dovolj pametni pa vedo kva kupujejo, zato pa se te avti leta nikol ne prodajajo najbolje.... očitno neki na njih ni cool ;)
mah to je tut dolgčas res. sej po tehniki je avto dober, sam je zunaj in not pust kt star švaba u penziji...
ps.Obupna oddaja