Nissan si želi odrezati čim večji tržni delež pri mlajših kupcih, ki cenijo tradicionalizem v sodobni obliki. Foto: Nissan
Nissan si želi odrezati čim večji tržni delež pri mlajših kupcih, ki cenijo tradicionalizem v sodobni obliki. Foto: Nissan

Kot poudarjajo pri Nissanu je prototip bodoče limuzine zasnovan tudi za morebitno globalno serijsko različico, vendar so pri snovanju in izdelavi imeli v mislih predvsem hitro rastoči kitajski trg, na katerem se bo število kupcev novih avtomobilov še povečevalo.

Najzanimivejša ciljna skupina so tisti, rojeni v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ki si želijo priokus za kitajski trg značilnega limuzinskega tradicionalizma, obenem pa prisegajo tudi na vrsto novih tehnoloških igračk in bolj ali manj stalno povezanost s prijatelji, sorodniki, pa tudi preostalim svetom.

Med morebitnimi kupci, ki se bližajo tridesetim, je danes veliko edincev, kar je tudi rezultat državne politike, ki je spodbujala manjše družine, pri Nissanu pa trdno verjamejo, da se zato želijo toliko bolj družiti s prijatelji iz svoje generacije. Njihovo generacijsko enakost pa so želeli v Nissanovem prototipu poudariti s povsem enakimi štirimi sedeži, ki omogočajo tudi povsem enakovredno spremljanje oziroma upravljanje informacijskih in zabavnih sistemov.

Pri predstavljenem prototipu bodo Nissanovi analitiki zbirali predvsem vtise o zunanji podobi sodobno oblikovane klasične triprostorske limuzine in vtise o idejah za zasnovo notranjosti, o morebitnih pogonih, predvidenih za serijsko različico, pa za zdaj še ni podrobnejših informacij.