Peugeotovi oblikovalci so pripravljeni svoje izkušnje z oblikovanjem avtomobilov prenesti tudi na druge izdelke. Foto: Peugeot
Peugeotovi oblikovalci so pripravljeni svoje izkušnje z oblikovanjem avtomobilov prenesti tudi na druge izdelke. Foto: Peugeot

Francoski izdelovalec avtomobilov seveda ne namerava preiti tudi na izdelovanje vseh v naslovu naštetih izdelkov, se pa bodo morda pod takšne izdelke podpisali vsaj oblikovalci, ki sicer ustvarjajo avtomobile v okviru skupine PSA.

Predstavljeni poslovni model v uradni različici zveni precej zapleteno in omenja različne načine delovanja studia, ki so prilagojeni potrebam posameznih znamk - od ustvarjanja podobe znamke, prek kreiranja izdelkov, razvoja in prilagajanja proizvodnji do oglaševanja končnega izdelka.

Nekako pod črto pa je mogoče neuradno skleniti, da znamka išče nove komercialne zaposlitve za oblikovalske ekipe, ki se sicer ukvarjajo le z oblikovanjem novih avtomobilov. Teh projektov pa seveda ni dovolj, da bi pokrili visoke stroške ali morda prinašali celo dobiček.

Za spodbudo zunanjim naročnikom je ekipa novega studia pripravila tudi nekaj zanimivih vizij izdelkov, med katerimi so jadrnica, motorni čoln, letalo in ročna ura ter dve kolesi, ki ju že tržijo.