Na slovenskem trgu bodo na voljo abarthi s tremi izvedbami 1,4-litrskega bencinskega motorja. Foto: Fiat
Na slovenskem trgu bodo na voljo abarthi s tremi izvedbami 1,4-litrskega bencinskega motorja. Foto: Fiat
Abarth
Voznik in potniki imajo lahko nad glavami pločevino ali pa platno. Foto: Fiat

Kupci lahko pravzaprav izbirajo med dvema karoserijskima in tremi motornimi različicami vozil, ki temeljijo na malem Fiatovem trivratnem modelu 500 oziroma 500C, kar je oznaka za različico z zložljivim platnenim sredinskim delom strehe.

Kljub temu, da je embalaža bolj ali manj enaka kot pri krotkejših sorodnikih, imajo abarthi dovolj očem opaznih podrobnosti, ki izdajajo njihovo posebnost, povezano predvsem z zmogljivejšimi pogonskimi agregati in temu ustrezno drugače uglašenimi sklopi, ki vplivajo na vozno dinamiko.

Dve karoseriji, trije motorji, tri ravni opreme
Na slovenskem trgu kupcem ponujajo tri izvedbe motorja 1,4 T-jet s 103 kW (140 KM), 118 kW (160 KM) ter s 132 kW (180 KM), vsakemu med njimi pa so dodali po en paket opreme. Tako kot se stopnjuje moč motorjev, se stopnjuje tudi obseg opreme vključene v posamezen paket; elaborabile, turismo in competizione.

Za najcenejšo različico z uradnega cenika, v kateri zmore motor 103 kilovate, je treba v Sloveniji odšteti 18.490 evrov, po zmogljivostih in vsebini primerljiva »kabrio« različica je kar 2.000 evrov dražja. Kljub temu, da četrtega, najzmogljivejšega člana družine Abarth 695 biposto, na ceniku ni mogoče najti, pa pri slovenskem uvozniku zagotavljajo, da ga morebitnim kupcem z željo po izrazito športnem značaju malčka, tudi lahko dobavijo.

Pri prej omenjenih treh različicah abarthov na slovenskem trgu lahko kupci izberejo petstopenjski ročni ali robotizirani menjalnik, delovanje zadnjega nadzoruje krmilna enota, ki optimizira menjavo prestav ter izboljša mehanski izkoristek. Nadebudnim »dirkačem« za volanom avtomatika ponuja možnost izbire enega izmed dveh načinov vožnje: »auto« za vsakodnevno udobnejšo vožnjo ter »manual« za športno dinamično vožnjo, z uporabo obvolanskih ročic.

Neločljiva povezava z avtomobilskim športom
Pri izdelovalcu poudarjajo, da 1,4-litrski motor iz motorne družine T-Jet predstavlja srce in dušo Abarthovih serijskih in tekmovalnih modelov. Ta agregat je namreč vgrajen tudi v številnih pokalnih dirkalnikih. Z njim so opremljeni vsi dirkalniki, ki trenutno nastopajo v nekaterih evropskih pokalnih serijah (Trofeo Abarth, nemška ADAC Formel 4 serija in italijanska Formula 4).

Sodelovanje v avtomobilskem športu pa predstavlja eno izmed najpomembnejših poslovnih strategij znamke Abarth, ker lahko na tak način kupcem ponudijo napredne tehnologije preizkušene na dirkalnih progah.