Aston Martin je na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil konceptnega križanca DBX. Foto: Aston Martin
Aston Martin je na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil konceptnega križanca DBX. Foto: Aston Martin

Pri Aston Martinu so zagotovili 267 milijonov evrov, potrebnih za razvoj in proizvodnjo mestnega križanca, ki bo temeljil na zasnovi DBX-a, predstavljenem na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.
S tem bodo Britanci naredili korak stran od tradicionalne izdelave luksuznih športnih vozil. "Finančna injekcija nam bo omogočila izvedbo projekta DBX in drugih novih luksuznih vozil, s čimer bomo ustvarili najmočnejšo paleto vozil v svoji zgodovini," je dejal šef Astona Martina Andy Palmer, ki je moral zato, da je zbral denar družbama, ki že imata delež v podjetju, prodati paket prednostnih delnic podjetja.
Želijo privabiti nove kupce
Pri proizvajalcu luksuznih vozil načrtujejo, da bo novo vozilo na prodaj leta 2019, nagovarjalo pa bo ženske in mlajše. Aston Martin je bil do zdaj zelo "moška" avtomobilska znamka. V načrtih imajo še izdelavo limuzine s podaljšano medosno razdaljo, ki bo večinsko namenjena prodaji na kitajskem trgu, kjer se bogati raje pustijo voziti, kot, da bi vozili sami.
Palmer je najavil še prenovo celotne linije športnih modelov do konca desetletja. Skupaj z Mercedes-Benzom, ki ima v podjetju Aston Martin pet odstotni delež, razvijajo prisilno polnjeni osemvaljni pogonski agregat in platformo za prihodnje električne modele.
Finančna injekcija investitorjev je prišla v pravem trenutku, saj je podjetje leta 2015 dosegalo skoraj 50-milijonsko izgubo, še leto prej pa 40-milijonsko. Zadnji popolnoma nov serijski model, ki so ga predstavili, je bil vanquish leta 2013, pa še ta avtomobil ima rahlo posodobljen V12 pogonski agregat, ki ga je Aston Martin leta vgrajeval v druge svoje modele.
Pri Astonu Martinu novega modela ne bodo začeli prodajati pred letom 2016, ko bodo razkrili naslednika modela DB-9. Za pogon naj bi bil zadolžen atmosferski motor V12 in ne turbo osemvaljni motor, ki ga Aston Martin razvija z Daimlerjem.