Audi se bo v Frankfurtu predstavil s prototipom morebitnega novega A2. Foto: Audi
Audi se bo v Frankfurtu predstavil s prototipom morebitnega novega A2. Foto: Audi

Nemški izdelovalec sicer uradno govori le o tehnični študiji avtomobila, ki so mu namenili električni pogon, povsem realno pa je mogoče pričakovati, da bo še pred različico z električnim pogonom na trg pripeljal tudi z bolj klasičnimi pogonskimi sistemi. Morebitni serijski A2 bi nadaljeval tradicijo zanimivega modela, ki je bil pred leti očitno preveč drzen za tedanje razmere na trgu, danes pa so takšni avtomobili že bolj iskani tudi v prestižnih preoblekah.

Audi A2 concept meri v dolžino le 3,80 metra, v širino 1,69 metra in v višino 1,49 metra, v potniški kabini pa je dovolj prostora za štiri potnike, vključno z voznikom. Kot se za prototip spodobi, so se oblikovalci izdatno poigravali s tehnološkimi možnostmi. Temna steklena streha belo lakiranega razstavnega vozila tako ob pomoči elektrike postane prosojna, svetlobna telesa najavljajo naslednjo stopnjo v razvoju LED-tehnologije, ki so jo poimenovali matrix beam. Snop svetlečih diod in mikroreflektorjev ustvarja močno razpršeno in obenem neslepečo svetlobo za dolge luči. Pametne zadnje luči prilagajajo svojo svetilnost pogojem vidljivosti. Svetloba zadnjih meglenk, ki jo ustvarjajo laserske diode, pa je v megli vidna kot svetlobni žarek in v opozorilo na cestišče projicira rdeč trikotnik.

Od sprednjega dela do zadka poteka pri A2 conceptu pod robom oken svetlobni pas, ki vključuje številne nove, dinamične funkcije luči. Integrirani senzorji približevanja zaznajo lastnika, vrata pa se odklenejo na podlagi ustreznih gibov. Med vožnjo svetlobni pas poudarja mere vozila, ob vklopljenih smernikih se utripanje s svetlobnimi impulzi prenaša po vsej dolžini svetlobnega pasu, pri zaviranju pa steče rdeča svetloba od zadnjih luči proti sprednjemu delu vozila, s čimer se drugim udeležencem v prometu pokaže moč zaviranja.

S svetlobo so se oblikovalci izdatno poigravali tudi v notranjosti, voznik številne pomembne funkcije krmili prek površine na dotik, ki je na notranji strani volana. Vseh teh svetlobnih učinkov pri morebitnem serijskem modelu seveda ni mogoče pričakovati, prav tako pa ne zasnove armature in sedežev. Vsaj pri prvi generaciji novega A2 ne, pri poznejših pa morda tudi.