Audi Q2 bo na evropskem trgu na prodaj od jeseni 2016. Foto: Audi
Audi Q2 bo na evropskem trgu na prodaj od jeseni 2016. Foto: Audi

Audi bo jeseni začel prodajati novega križanca Q2. To je po modelih Q3, Q5 in Q7 četrti in najmanjši Q, ki v dolžino meri 4,19 metra, prtljažnik pa pogoltne za 405 litrov prtljage oziroma 1.050 litrov v primeru podrtja tridelne sedežne klopi.
Rupert Stadler, predsednik uprave družbe Audi AG, ki je na avtomobilskem salonu v Ženevi razkril novega aduta znamke, je pojasnil, da se najmanjši križanec v ponudbi ponaša z izrazito geometrijskim oblikovalskim slogom in je kot tak samostojen predstavnik družine Q-modelov.
Pri Audiju so s tem pomirili tiste, ki pravijo, da so si modeli preveč podobni, načrtno pa so ga razvili za mlade kupce, je še pojasnil Stadler.
Kupci lahko veliko stvari določijo po svojem okusu, izbirajo pa lahko med dvema izvedbama opreme. Posebnost je C-stebriček, ki je lahko v drugačni barvi kot karoserija vozila, enako velja za notranjost, kjer so na voljo ekspresivne barve. Položaj sedenja je v razmerju do volana športno nizek.

Oprema iz višjih razredov
Najmanjšemu križancu so namenili tehnologije in opremo za udobje, kot jo poznamo v najprestižnejših modelih. To pomeni, da je opcijsko na voljo tudi virtualni prikazovalnik in projicirni (head-up) zaslon. Na vrhu ponudbe multimedijskih sistemov je MMI-navigacija plus s spletnim modulom Audi connect.
S seznama varnostnih asistenčnih pripomočkov gre izpostaviti sistem Audi pre sense front, ki lahko prepreči trčenja s pešci ali vozili; sistem aktivnega tempomata s funkcijo Stop & Go, ki omogoča samodejno speljevanje in zaustavljanje v gneči in asistenco za zastoje. Vse našteto predstavlja predstopnjo avtonomne vožnje.
Kupci bodo lahko izbirali med TDI in TFSI prisilno polnjenimi motorji z razponom moči od 85 kilovatov do 140 kilovatov. V kombinaciji z vsemi motorji bo na izbiro tudi 7-stopenjski menjalnik S-tronic, stalni štirikolesni pogon quattro bo na voljo za motorje z močjo od 110 kilovatov moči naprej. Za bolj dinamično vožnjo so ga opremili s serijskim progresivnim krmiljenjem, na voljo je tudi športno podvozje - po volji z uravnavanjem blaženja - in opcijski sistem za uravnavanje vozne dinamike.