Prologue avant concept ne bo postal karavanski audi A8. Foto: Audi
Prologue avant concept ne bo postal karavanski audi A8. Foto: Audi

Pri Audiju so začeli največji investicijski načrt v svoji zgodovini, s katerim želijo prehiteti BMW in postati največji premium proizvajalec vozil do leta 2020. Za naskok na vrh so zagotovili 24 milijard investicijskih evrov.
Denar bodo namenili razvoju in proizvodnji novih modelov, tehnologiji za zmanjšanje teže, alternativnim pogonskim agregatom in izboljšani povezljivosti.
Audijev šef Rupert Stadler je, kot že večkrat do zdaj, dejal, da pri znamki prisegajo na športne terence in križance, dokončno pa so prižgali rdečo luč enoprostorcem. Stadler je v nedavnem pogovoru za Automotive News pojasnil, da se kljub velikemu povpraševanju na ameriškem trgu niso odločili za razvoj enoprostorca, tako kot so to storili pri velikem konkurentu BMW-ju. Pojasnil je, da so njihovi kupci pripravljeni plačati več za športne terence, ker so bolj trendovski.
10 novih modelov
Modelna paleta se bo s 50 povečala na 60 modelov. Stadler je razkril, da športnemu terencu kupejevske zasnove TTQ niso prižgali zelene luči za proizvodnjo, saj morajo najprej počakati na razvoj druge generacije MQB platforme. To pomeni, da križanca na osnovi različice audija TT ne moremo pričakovati pred letom 2020.
Audijev šef je dejal, da kljub pozitivnim odzivom javnosti tudi prologue avant concept ne bo postal serijski karavan A8 avant. Pri Audiju so prepričani, da ni dovolj povpraševanja po karavanski osmici, da bi lahko upravičili proizvodnjo.
V povezavi z Audijem so nekateri mediji objavili informacijo, da bodo A7 sportbacku v novi generaciji preoblikovali zadnji del vozila. Pri Car & Driver navajajo, da naj bi bil novinec bolj podoben zasnovi prologue. Narejen bo na platformi MLB evo, motorna paleta pa bo zelo podobna kot pri audiju Q7.