Nove storitve poskrbijo za več udobja in varnosti ter so odslej na voljo za modelski seriji Q7 in novo generacijo modela A4. Foto: Audi
Nove storitve poskrbijo za več udobja in varnosti ter so odslej na voljo za modelski seriji Q7 in novo generacijo modela A4. Foto: Audi

Audi je uvedel nove storitve iz ponudbe audi connect myCarManager in myService. Voznik lahko med drugim z določenimi funkcijami vozila operira kar s pomočjo pametnega telefona na daljavo. Novost je tudi naročilo na servisni termin prek spleta.
Lastniki novih modelov Q7 in A4 lahko s pomočjo novih aplikacij prek svojega pametnega telefona odklenejo in zaklenejo vrata, upravljajo opcijsko ogrevanje mirujočega vozila in si ogledajo aktualno stanje svojega vozila. Prav tako lahko preverijo, kje in koliko časa je njihovo vozilo trenutno parkirano. Upravljanje aplikacije je zdaj mogoče tudi z Applovo pametno uro.
Kaj so prednosti? Pri Audiju pravijo, da lahko pri stanju vozila uporabnik na svoj mobilni telefon prikliče številne aktualne informacije o vozilu, npr. ali so okna in vrata zaklenjena, preveri lahko število prevoženih kilometrov, napolnjenost rezervoarja in akcijski radij, servisne informacije in količino motornega olja ter prebere morebitna opozorila. Kadar je vozilo parkirano v mestu, se lahko voznik prepusti vodenju naravnost do svojega avtomobila. Vidi lahko tudi, koliko časa je vozilo že parkirano. Menijska točka "Ogrevanje mirujočega vozila" omogoča vklop in izklop opcijskega ogrevanja mirujočega vozila na daljavo, pri čemer je mogoče intenzivnost ogrevanja nastaviti na dve stopnji in določiti dva časa odhoda.
Varnostni protokol za zaščito podatkov
Zaradi zagotavljanja varnosti komunikacija nikoli ne poteka neposredno med pametnim telefonom in vozilom, temveč vedno prek Audijevega strežnika. Glede na tip priklicanih podatkov poteka prenos po različnih poteh. Pri poročilu o stanju pošlje vozilo najnovejše podatke strežniku, odkoder jih lahko vsak uporabnik kadar koli prikliče na svoj pametni telefon. Podatki so pri tem zakodirani z varnostnim protokolom. Tudi pri odklepanju in zaklepanju vrat veljajo stroga varnostna pravila: med strežnikom in vozilom se izvede dodatna avtentifikacija, preden se ukaz dejansko izvede. Obratno to pomeni, da vozilo ne bi reagiralo na ukaz z nepooblaščenega strežnika.
Voznik mora pred izvedbo ukazov, ki jih upravlja na daljavo, na vozilu v pametni telefon vnesti PIN-kodo, ko jo določi na portalu myAudi. Na portalu lahko pooblasti do pet oseb in prek enega računa upravlja največ pet različnih avtomobilov.
Naročanje na servisni termin
Storitve myService zajemajo klic v sili, spletni servisni klic in spletno naročanje na servisni termin. Klic v sili se po nezgodi aktivira samodejno, če se sproži zadrževalni sistem, kot je npr. varnostna blazina. Vozilo vzpostavi telefonsko in podatkovno povezavo z Audijevim centrom za klic v sili in posreduje pomembne podatke: GPS-položaj, smer vožnje in število potnikov. Prek vzpostavljenega klica poskuša strokovno usposobljeni svetovalec od voznika in potnikov v njihovem nacionalnem jeziku pridobiti dodatne informacije, da bi lahko nemudoma izvedel optimalne varnostne ukrepe. Če se poškodovane osebe ne odzivajo, se svetovalec poveže z centrom za obveščanje, ki na kraj nesreče takoj pošlje reševalno vozilo. S tipko v stropnem modulu lahko voznik ali sovozniki poleg tega ročno sprožijo klic v sili.
V sklopu storitve spletnega naročanja na Audijev servisni termin vozilo dva tedna pred predvidenim servisnim terminom pošlje podatke, pomembne za servis, servisnemu partnerju, ki ga je voznik izbral na portalu. S servisno delavnico lahko voznik nato kontaktira in se dogovori za termin.
V Nemčiji in večini evropskih držav so servisne storitve od prevzema vozila naprej deset let na voljo brezplačno.