Pri BMW-ju pravijo, da so po prenovi serije 3 izpopolnjeni blažilniki, podvozje je bolj togo, krmiljenje pa natančnejše. Foto: BMW
Pri BMW-ju pravijo, da so po prenovi serije 3 izpopolnjeni blažilniki, podvozje je bolj togo, krmiljenje pa natančnejše. Foto: BMW

BMW serije 3 je na trgu že štiri desetletja, v tem času pa se je na cesti zvrstilo šest generacij. V Münchnu so prenovili aktualni model, tako limuzino kot karavana (touring).

Serija 3 je najbolje prodajan avtomobil z belo-modrim propelerjem. Vsak četrti prodani BMW je model serije 3. Oblikovalci so na sprednjem delu odbijače dodelali z odprtinami za zrak in s tem vizualno razširili avtomobil. V osrednjo odprtino za zrak je integriran senzor aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti (ACC). Zadnje luči v LED-izvedbi so iz sklopa osnovne opreme in tako kot dnevne sprednje LED-luči, poudarjajo športnost vozila.

V notranjosti najdemo nove materiale, več kroma za večji pridih prestiža, spremenjeni so zračniki in osrednja nadzorna plošča. Sredinska konzola ima drsni pokrov za držala za pijačo. Novosti so tudi pri večji izbiri oblazinjenja in notranjih okrasnih elementov, pa tudi novih platišč, barv zunanjosti ter nabor dodatkov za individualizacijo.

Novi navigacijski sistem Professional in mobilna tehnologija LTE
Barvni head-up projektor omogoča prikaz vseh bistvenih informacij neposredno v vidnem polju voznika. Navigacijski sistem ima hitrejši zagon, ponuja hitrejši izračun poti, 3D-grafika je bolj realistična. Brezplačno samodejno posodabljanje navigacijskih zemljevidov je na voljo za obdobje treh let. V lastnikovi domači regiji vgrajena kartica SIM omogoča tovrstne posodobitve brezžično prek mobilnega telefonskega omrežja. Prenovljeni model podpira aktualno najhitrejši standard mobilne tehnologije (LTE). Sistem za pomoč pri parkiranju zdaj omogoča tudi samodejno bočno parkiranje, medtem ko samodejni sistem za nadzor razdalje pri parkiranju prav tako samodejno vklopi sprednje parkirne senzorje pri manevriranju.

Na voljo so štiri bencinske enote in sedem dizelskih, ki razvijejo od 85 kilovatov do 240 kilovatov moči. Pogonske enote je mogoče povezati s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 8-stopenjskim menjalnikom steptronic. Odvisno od modela je na voljo s klasičnim pogonom na zadnja kolesa ali pa inteligentnim štirikolesnim pogonom.