V primerjavi s tretjo generacijo scenica ima četrta večji odmik od tal in krajši previs zadaj, v skrajne vogale potisnjena ogromna kolesa in razširjena koloteka spredaj, kar daje vtis križanca, čeprav je znotraj klasični enoprostorec. Foto: Renault
V primerjavi s tretjo generacijo scenica ima četrta večji odmik od tal in krajši previs zadaj, v skrajne vogale potisnjena ogromna kolesa in razširjena koloteka spredaj, kar daje vtis križanca, čeprav je znotraj klasični enoprostorec. Foto: Renault

Osrednja zvezda Renaultovega razstavnega salona na avtomobilskem salonu v Ženevi je nova, četrta generacija enoprostorca scenica. V Sloveniji bo na prodaj od novembra letos.
Francozi so v Ženevi slavili četrto generacijo enoprostorca scenica. V 20 letih so prodali pet milijonov primerkov.
Novi petsedežni scenic je narejen na CMF-C modularni platformi, tako kot modela espace in talisman, s katerima si deli tehnologijo. Tako ima scenic prvikrat tridelno vetrobransko steklo po vzoru na najnovejšega espacea, ki zagotavlja panoramski razgled. Novinec ima spredaj prepoznaven novi svetlobni pečat zaradi luči s svetilnimi diodami v obliki zrcalno postavljenih črk C, ki imajo v bolje opremljenih različicah vgrajeno tehnologijo led.
Daljši, širši, prostornejši
V primerjavi s tretjo generacijo enoprostorca je daljši za štiri centimetre in širši za dva, medosna razdalja je podaljšana za 3,2 centimetra. Prostornina prtljažnika meri 572 litrov. Kot doplačilo bo na voljo funkcija one touch folding za preklapljanje zadnjih sedežev s pritiskom na stikalo.
Zanimiv je podatek o standardnih platiščih, ki merijo velikih 20 palcev! Opcijsko bo na izbiro dvobarvna karoserija, tako kot pri križancu capturju. V ponudbi motorjev bosta dva bencinska motorja TCe z močjo 85 kilovatov in 96 kilovatov in tudi 1,5- in 1,6-litrski dizelski motorji dCi z razponom moči od 70 do 118 kilovatov. Na izbiro bo tudi dizelski motor hybrid assist, ki mu bo pomagal elektromotor. Kombiniran bo z različico dCi 110 in šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Poleg znanih sistemov za pomoč vozniku ima tudi prilagodljivi radarski tempomat in sistem za prepoznavanje pešcev s funkcijo zaviranja v sili. Vanj je vgrajena druga generacija zabavno-informacijskega sistema r-link 2, barvni head-up zaslon, sistem multi sense, ki ponuja možnost izbire voznega načina, od športno odzivnega do potovalno udobnega.