Citroën želi z malim mestnim križancem kupcem ponuditi več osebnega dizajna v kombinaciji z dostopno ceno in nizkimi stroški vzdrževanja. Foto: Citroën
Citroën želi z malim mestnim križancem kupcem ponuditi več osebnega dizajna v kombinaciji z dostopno ceno in nizkimi stroški vzdrževanja. Foto: Citroën

Zadnji v vrsti najavljenih konceptov je mestni posebnež C1 urban ride s katerim želijo pri Citroënu pokazati nove možnosti mobilnosti v urbanem okolju. Koncept temelji na DNK-ju serijskega mestnega malčka C1, ki je na naše ceste pripeljal v teh dneh.

Koncept nakazuje smer v katero bi se lahko nadaljevala personalizacija Citroënovih vozil, saj ponuja veliko kontrastnih kombinacij barv karoserije, strehe in notranjosti, hkrati pa najavlja francoske ambicije po vstopu v nov segment vozil. V prihodnje bi lahko na trgu konkuriral Oplovemu adamu rocks.

Pri Citroënu podrobnosti o novem konceptu pred odprtjem avtomobilskega salona v Parizu še ne razkrivajo. Znano je, da inženirji v primerjavi s C1 niso spreminjali mehanike, so mu pa za poldrugi centimeter povečali oddaljenost od tal in mu za dodatni centimeter razširili koloteke, okoli odbijačev in blatnikov pa dodali plastično zaščito. Robustnost so poudarili z dodatnim parom meglenk, za boljši videz skrbijo LED žarometi.