Citroën pri novem C6 poudarja nov, moderen, dizajn. Foto: Citroën
Citroën pri novem C6 poudarja nov, moderen, dizajn. Foto: Citroën

Pri Citroënu v prihodnosti stavijo na električni pogon in predvsem na največji avtomobilski trg na svetu, na Kitajsko. V Pekingu so premierno razkrili povsem električni e-elysée in svojega zastavonošo, novi C6.
C6 je največja Citroënova limuzina in novi paradni konj francoske znamke na kitajskem trgu, ki je bil s 300 tisoč prodanimi primerki največji trg za Citroën v letu 2015. Na Kitajskem namreč ustvarijo kar četrtino svoje svetovne prodaje.
Pri Citroënu velike upe polagajo v petvratno limuzino C6, ki v dolžino meri 4,96 metra in s katero ciljajo predvsem na zgornji menedžment v kitajskih podjetjih.
Oblikovan v Parizu, izdelan na Kitajskem
Povsem nov model, predhodnika so prenehali izdelovati leta 2012, je oblikovno zasnoval Citroënov oblikovalski studio iz Pariza v tesnem sodelovanju z birojem v Šanghaju. Proizvajali ga bodo v obratu Wuhan. Velik poudarek pri snovanju C6 je bil na tehnologiji. Francozi z njim predstavljajo program Citroën Advanced Comfort, s katerim bodo ponudili izbrane rešitve za vzmetenje, sedeže in zvočno izolacijo.
V Parizu navajajo, da so poenostavili bivanje v vozilu prek razkošnega in praktično razporejenega prostora, domiselnih odlagalnih mest in hitro dostopnih upravljalnih stikal.
Citroën v elektrifikacijo
Prvi konkreten korak na področju električnega pogona na Kitajskem Citroën začenja z vozilom e-elysée, ki je električna različica triprostorske limuzine C-elysée in ga bodo na kitajskem trgu začeli tržiti leta 2017. Pogon je 100-odstotno električni. E-elysée je opremljen z litij-ionskim akumulatorjem, ki mu omogoča do 250 kilometrov avtonomije in ga je mogoče v načinu za hitro polnjenje napolniti v zgolj 30 minutah (6,5 ure v načinu za normalno polnjenje).