Cena še ni znana. Izdelali bodo 799 primerkov. Foto: Ferrari
Cena še ni znana. Izdelali bodo 799 primerkov. Foto: Ferrari

Ferrari F12tdf je izboljšana različica modela F12 berlinetta. Izdelali bodo omejeno serijo 799 vozil.

Ime F12tdf je posvečeno legendarni cestni dirki Tour de France, dirki, na kateri je Ferrari blestel v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Štirikrat zapored so pri Ferrariju zmago slavili z modelom 250 GT berlinetta.
V Maranellu so se pri ustvarjanju ekstremne različice osredotočili na tri ključna področja, motor, aerodinamiko in vozne lastnosti.
Še več moči in nižja masa
Za pogon skrbi 6,3-litrski atmosferski dvanajstvaljni pogonski agregat, ki so mu povečali moč in zdaj zmore 574 kilovatov in 705 Nm navora. To je 29 kilovatov moči več od klasične različice. Moč se na cesto prenaša s pomočjo novega F1 dvosklopčnega DCT-samodejnega menjalnika.
S tem so izboljšali razmerje med močjo in maso vozila, pospešek pa izboljšali in je 2,9 sekunde od 0 do 100 km/h. Najvišja hitrost je 340 km/h. Pri Ferrariju so navedli tudi podatek, da so z novincem stezo v Fioranu prevozili v minuti in 21 sekundah.
Ferrari F12tdf je za 110 kilogramov lažji od klasične različice in tehta 1415 kilogramov. Potovalno kabino so oplemenitili z izboljšanimi materiali, kot sta aluminij in ogljikova vlakna, sedeži so oblečeni v alkantaro.
Zmogljivejše zavore
Aerodinamični paket vključuje dele iz ogljikovih vlaken, nova, 20-palčna aluminijasta platišča, širše pnevmatike spredaj, zavore so si izposodili iz modela lafferrari. Od hitrosti 100 km/h do mirovanja se ustavi v 30,5 metra, pri hitrosti 200 km/h do 0 km/h, pa v samo 121 metrih. Koeficient zračnega upora so izboljšali z novim zadnjim difuzorjem in spojlerjem ter drugačno postavitvijo zadnjega stekla, ki je položnejše. Izboljšali so tako podvozje kot krmiljenje.