V Maranellu zagotavljajo, da bo imel 488 GTB prepoznaven ferrarijev zvok. Foto: Ferrari
V Maranellu zagotavljajo, da bo imel 488 GTB prepoznaven ferrarijev zvok. Foto: Ferrari

493 kilovatov moči, tri sekunde od 0 do 100 km/h, 8,3 sekunde od 0 do 200 km/h, najvišja hitrost 330 km/h. To so lastnosti novega ferrarija 488 GTB, ki ga bodo javnosti razkrili prihodnji mesec na avtomobilskem salonu v Ženevi.
488 GTB bo nov ferrarijev vstopni model, ki je pravzaprav temeljita prenova modela 458 italia. Novemu modelu v Maranellu niso namenili le estetske prenove, pač pa je dobil tudi nov 3,9-litrski V8 pogonski agregat z najvišjo močjo 493 kilovatov pri 8.000 vrtljajih v minuti in navorom 760 Nm. Hkrati je pogonski agregat za 15 odstotkov bolj varčen.
Turbopolnilnika za več moči
Pri Ferrariju pojasnjujejo, da nov model predstavljajo 40 let po predstavitvi njihovega prvega avtomobila s sredinsko umeščenim motorjem V8, 308 GTB. Novinec naj bi odprl novo poglavje motorjev V8. Prostornina 3902 kubičnih centimetrov motorja V8 je bistveno manjša kot pri predhodniku, 458 italia s 4,5-litrskim motorjem, a je moči zaradi vgradnje dveh turbopolnilnikov več. Moč se na kolesa prenaša z izboljšanim sedemstopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom z vektorskim razporejanjem navora na posamezno kolo, izboljšan sistem "side slip angle control" pa zagotavlja drsenje skozi ovinke brez vklapljanja elektronskih sistemov.
Ferrari 488 GTB v dolžino meri 4.568 milimetrov, širok je 1.952 milimetrov in visok 1.213 milimetrov. Teža je 1.370 kilogramov. Razpored teže je 46,5 odstotka na prednji kolesi in 53,5 odstotka na zadnji kolesni par. Ferrariju so namenili izboljšani aerodinamični paket, zaradi česar so podtlak izboljšali za 50 odstotkov. Ena od novih rešitev je dvojni spojler spredaj, odprtine za zajemanje zraka, drugačne LED-luči, difuzor zadaj, na novo so umestili izpušne cevi.
Novosti so tudi v potovalni kabini, kjer so novi zračniki, prestavna ročica in instrumentalna plošča, multimedijski sistem je zmogljivejši, ohranili so multifunkcijski volan.