Odločitev o prodaji Ferrarija je padla kmalu zatem, ko se je s čela podjetja iz Maranella poslovil dolgoletni predsednik Luca Di Montzemolo. Foto: EPA
Odločitev o prodaji Ferrarija je padla kmalu zatem, ko se je s čela podjetja iz Maranella poslovil dolgoletni predsednik Luca Di Montzemolo. Foto: EPA

Šokantna odločitev je povezana z ambicioznim dolgoročnim načrtom, ki naj bi v proračun podjetja prinesel pomemben delež denarnih sredstev. FCA namerava zbrati kar 48 milijard evrov, s katerimi bi omogočili dolgoročno stabilizacijo in rast podjetja.
Ključna rast množičnih znamk
10 odstotkov delnic podjetja Ferrari naj bi ponudili na borznih trgih v Evropi in ZDA, 90 odstotkov naj bi si razdelili trenutni delničarji FCA-ja. S prodajo Ferrarija se bodo lahko bolj osredotočili na preostale znamke, kot so Fiat, Jeep in Alfa Romeo. Pod okriljem skupine FCA naj bi še naprej ostala znamka Maserati. Ta je v letošnjem tretjem kvartalu leta prvič po letu 1993, ko je pristal v lasti Fiata, ustvaril več dobička kot Ferrari.
Upravni odbor je že pooblastil vodilne pri FCA-ju, da transakcijo izpeljejo v prihodnjem letu. Znamka Ferrari naj bi bila sicer po nekaterih ocenah vredna okoli devet milijard evrov.
Predsednik FCA-ja John Elkann je ob napovedi prodaje Ferrarija povedal, da se zavedajo zgodovinskega pomena, a da so prioritete drugačne: "Prodaja bo znamki, ki Italiji predstavlja zgodovinsko vrednost, omogočila unikaten položaj, delničarji FCA-ja pa bodo tudi lahko zadovoljni z odločitvijo."
Novica je bila objavljena po tem, ko so pred kratkim na newyorški borzi začeli poslovati z delnicami podjetja FCA.
"V prvi vrsti moramo zagotoviti finančni načrt od leta 2014 do 2018. Računamo, da bo vrednost podjetja rasla," se je na prodajo odzval prvi mož FCA-ja Sergio Marchionne.