Najstarejši starodobnik slovenskega udeleženca je bil citroen C4 iz leta 1929. Foto: Emil Šterbenk
Najstarejši starodobnik slovenskega udeleženca je bil citroen C4 iz leta 1929. Foto: Emil Šterbenk

Bled je gostil izbor najlepšega starodobnika Slovenije in posebni razstavi ob jubilejih dveh Mercedes-Benzovih modelov.

Na Gorenjskem je bilo mogoče v nedeljo opaziti nenavadno povečan promet »starih« vozil, tistih, ki jim cena ne pada več, ampak spet raste. Na Bledu so namreč znova izbirali najlepšega starodobnika v Sloveniji, izbora pa se je udeležilo tudi kar nekaj tujih lastnikov vozil z uglednimi letniki, tja do leta 1925.

Del vozil je sodeloval le na izboru najlepšega, kar nekaj pa se jih je podalo tudi na traso relija Slovenia Classic Marathon. Med 20 vozili, ki so sodelovala v ocenjevalnem delu izbora, je bil najstarejši humber 9/28, letnik 1925, ki ga je na Bled pripeljal italijanski lastnik. Najstarejši starodobnik slovenskega lastnika pa je bil citroën C4 iz leta 1929.

Obiskovalcem, ki jih kljub deževnemu dnevu ni bilo prav malo, je bil med ocenjevanimi vozili najbolj všeč Mercedes-Benz 300 SL Gullwing (W198). Morda tudi zaradi priljubljene matirane barve, ki je pravzaprav le vmesna stopnja med obnovo vozila. Z dokončano obnovo pa je strokovno komisijo najbolj navdušil jaguar e-type letnik 1969. Naslov best of show je pripadel redkemu primerku dirkalne lancie S4 coupe letnik 1985.

Med starodobniki, ki so se zbrali na Bledu, je bilo letos še posebej veliko tistih s trikrako zvezdo, saj so člani kluba Mercedes-Benz zaznamovali dve pomembni obletnici. Model 190 SL (W 120) praznuje 60. rojstni dan, deset let mlajša je modelna linija W 108/109.

Fotografije: Emil Šterbenk, Matjaž Gregorič