Novi civic type R je zasnovan tako za na cesto kot za dirkališče. Foto: Honda
Novi civic type R je zasnovan tako za na cesto kot za dirkališče. Foto: Honda

Honda je tik pred odprtjem avto salona v Parizu razkrila športno različico civica z novim dvolitrskim turbobencinskim agregatom, ki pa je še vedno koncept.
V primerjavi z rdečim konceptom civic type R, predstavljenim na avtosalonu v Ženevi, se ni zgodilo nič dramatičnega. Koncept bo v Parizu obarvan v modro, so pa zato pri Hondi razkrili več tehničnih podatkov.
Serijski model, ki ga bodo v Evropi začeli prodajati prihodnje leto, naj bi bil zelo podoben konceptu. Civic type R so Japonci zasnovali po okusu evropskih voznikov. Serijski model bo po zagotovilih proizvajalca najzmogljivejši Hondin type R model do zdaj, boljši od modelov integra, accord in celo NSX.

To bodo dosegli z novim, zmogljivim dvolitrskim turbobencinskim agregatom i-VTEC, vendar pa dokončna moč pogonskega motorja ostaja neznanka. Pri Hondi so razkrili zgolj to, da bo motor razvil več kot 205 kilovatov moči (+ 280 KM), motor pa se bo zavrtel v območje 7.000 vrtljajev. Na voljo bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Produktni vodja, pristojen za civic type R, Suehiro Hasshi, je o moči novega modela dejal. “Honda ima štiri modele type R - civic, integro, accord in NSX. Agregat v novem civicu type R z odzivnostjo, navorom in močjo odstopa od agregatov v preostalih modelih."
Posebnost je dodaten gumb +R na volanskem obroču. S pritiskom nanj bo motor še bolj odziven, volanski mehanizem bolj neposreden, podvozje bo dovoljevalo še več dinamike, voznik bo lahko izbiral med štirimi voznimi režimi. Pri Hondi izpostavljajo še sistem "steer axis", oziroma Hondino rešitev sprednjega vzmetenja, ki bo izničil volanski navor med pospeševanjem, obvladovanje vozila pa bo tako lažje.