Do konca leta bo na ceste zapeljalo 40 primerkov BMW-ja serije 7 s tehnologijami za avtonomno vožnjo. Foto: Intel
Do konca leta bo na ceste zapeljalo 40 primerkov BMW-ja serije 7 s tehnologijami za avtonomno vožnjo. Foto: Intel

Intel in BMW želita do konca letošnjega leta na ceste postaviti 40 prototipov serije 7 s tehnologijami za avtonomno vožnjo. Čeprav ti ne bodo zmogli popolne avtonomne vožnje, bodo premogli tehniko, ki omogoča vožnjo brez pomoči voznika v različnih okoliščinah. Torej ne bo šlo za avtomobile, ki bi omogočali avtonomno vožnjo četrte ali pete stopnje, temveč najverjetneje tretje stopnje, kot je na voljo pri modelih Tesla. Vozilo, ki so ga predstavili, je opremljeno z Intelovim procesorjem in tipali ter kamerami izraelskega podjetja Mobileye. Tega je Intel pred kratkim prevzel in zanj odštel 15,3 milijarde ameriških dolarjev (13,96 milijarde evrov).

Intel in BMW sta prvič objavila sodelovanje julija 2016, prvi sistemi, ki bodo omogočali avtonomno vožnjo, pa naj bi bili pripravljeni leta 2021.

Imajo vse, kar je potrebno
Klaus Frolich
, član uprave družbe BMW AG za razvoj, je pred časom povedal, da je glavni cilj sodelovanja s podjetjema Intel in Mobileye strankam ponuditi možnost avtonomne vožnje. Dodal je še, da to partnerstvo zagotavlja vsa znanja in nadarjenost, ki so potrebni za spopadanje s številnimi izzivi, ki jih bosta prinesla razvoj in komercializacija samovoznih avtomobilov.

Podjetji sta predstavili svoj prvi prototip napredne limuzine v "Intelovi garaži za avtonomno vožnjo", kjer bodo v prihodnje razvijali in predstavljali svoje nove dosežke na tem področju.