Vision je zgolj konceptno vozilo, ki ne bo podlaga za proizvodnjo, vendar pri Ivecu resno razmišljajo, da bi nekatere tehnične rešitve vgradili v serijske modele. Foto: Iveco
Vision je zgolj konceptno vozilo, ki ne bo podlaga za proizvodnjo, vendar pri Ivecu resno razmišljajo, da bi nekatere tehnične rešitve vgradili v serijske modele. Foto: Iveco
Iveco Vision
Tudi v lahkih gospodarskih vozilih bodo armaturo nekoč zavzeli zasloni s podatki. Foto: Iveco

Vision ima velike steklene površine, LED-svetila, inovativne sisteme za natovarjanje tovora, kot celota pa naj bi čim manj obremenjeval okolje.

Pogonski sklop, poimenovan hibridni sistem Dual Energy, je sestavljen iz električnega motorja, namenjenega vožnji v mestnih središčih, in hibridnega termoelektričnega pogona za vožnjo v urbanih središčih in daljše poti zunaj mest. Pri Ivecu trdijo, da bi takšna tehnologija za četrtino zmanjšala izpuste škodljivega CO2 v ozračje.

Z naprednim pogonskim sklopom se sklada enako zanimiv futuristični dizajn. Velike steklene površine, vključno z velikim vetrobranskim steklom, ki se v streho zajeda daleč do zadka, omogočajo vozniku maksimalno preglednost. Med vožnjo in obračanjem so vozniku v pomoč tudi številne kamere, podatke o vožnji pa razbira na projekcijskem zaslonu.

Posebnost koncepta je poseben senzor za prepoznavanje oblike tovora, ki vozniku svetuje, katero mesto je za določeno velikost tovora najprimernejše v tovornem prostoru, da se med vožnjo ne premika in ne poškoduje. S tem naj bi bilo bistveno olajšano natovarjanje in iztovarjanje tovora vozila.