XF bo ključni Jaguarjev model za dosego cilja, ki je do leta 2020 prodajo dvignil na 200.000 vozil na leto. Leta 2014 so prodali 80.000 vozil. Foto: Jaguar
XF bo ključni Jaguarjev model za dosego cilja, ki je do leta 2020 prodajo dvignil na 200.000 vozil na leto. Leta 2014 so prodali 80.000 vozil. Foto: Jaguar

Jaguar je v Londonu razkril novo, drugo generacijo modela XF. Javnosti bo prvič uradno predstavljen na avtosalonu v New Yorku na začetku aprila.
Jaguarjev vodja oblikovanja Ian Callum je dejal, da verjame, da je novi XF, zgleduje se po modelu XE, najlepši avtomobil v svojem razredu, velik korak naprej pa je bil narejen še v udobju in vgrajenih tehnologijah.
Jaguarjev najbolje prodajani model je v primerjavi s predhodnikom krajši za sedem milimetrov (v dolžino meri 4.954 milimetrov), nižji je za tri milimetre, medosno razdaljo so raztegnili za 52 milimetrov in meri 2.960 milimetrov.
V sporočilu za javnost so zapisali, da je na zadnji klopi rekorder po prostoru za noge v svojem razredu, kjer bo na trgu nastopal v konkurenci BMW-ja serije 5, audija A6 in mercedes-benza razreda E. Narejen je na novi platformi Jaguarja in Land Roverja, kar je inženirjem omogočilo, da so z uporabo lahkega aluminija maso vozila znižali do 190 kilogramov. Na omenjeni platformi bodo prihodnje leto začeli izdelovati tudi križanca F-pace.
Digitalna notranjost
XF je dobil nov 10,2-palčni zaslon, občutljiv na dotik, in 12,3-palčni digitalni TFT-zaslon za volanom, polne LED-žaromete, prilagodljive blažilnike, večji prtljažnik.
V paleti pogonskih motorjev bodo ob 3,0-litrskem bencinskem in dizelskem šestvaljniku tudi novi štirivaljni bencinski in dizelski pogonski motorji družine ingenium. 2,0-litrski dizelski motor je na izbiro v različici s 120 in 132 kilovati moči (oba sta na lahko voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom), dizelski 3,0-litrski V6 twint-turbo je posodobljen in zmore največ 220 kilovatov moči in 700 Nm navora. 2,0-litrski turbobencinski motor bo na začetku na voljo z močjo 177 kilovatov, 3,0-litrski bencinski agregat V6 pa z močjo 275 kilovatov.
Najbolj ekonomični dizel po tovarniških podatkih v povprečju porabi 4,0 litra plinskega olja na 100 kilometrov, na kilometer poti pa v zrak izpusti 104 grame ogljikovega dioksida.
Prvi kupci bodo limuzino dobili letos jeseni, aktualni karavanski model XF naj bi v ponudbi ostal do konca leta 2016.