Prenovljeni modeli bodo na evropskem trgu na voljo že julija. Foto: Kia
Prenovljeni modeli bodo na evropskem trgu na voljo že julija. Foto: Kia

Inženirji in oblikovalci Kie so ob prenovi aktualne generacije cee'da poskrbeli za modernejši pristop, obširnejša je paleta pogonskih agregatov, novosti so tudi pri menjalnikih.
Kia je pretekli mesec v tovarni na Slovaškem izdelala milijonti primerek cee'da. To jim je uspelo v devetih letih. Všteti sta tako prva kot druga generacija modela. Lani so v Evropi prodali 74.000 modelov. Pri Kii so se zdaj odločili za osvežitev, ki vključuje petvratno kombilimuzino, trivratni pro cee'd in karavanski model cee'd SW.
S prenovo bo pri vseh treh karoserijskih različicah na voljo tudi oprema GT, ki prinaša športnejši videz v primerjavi s standardnimi modeli. Na zunaj spremembe niso velike. Rahlo spremenjen je prednji odbijač s kromiranimi okviri luči za meglo in tudi zadnji odbijač, modernejša je maska motorja, svetila zadaj svetijo v LED-tehnologiji. V ponudbi so nova 16- in 17-palčna lahka platišča.
Boljši materiali in več opreme
Potovalna kabina je sodobnejša in prestižnejša. Za to so poskrbeli z novimi materiali, predvsem s kromom, ki obdaja asimetrično armaturno ploščo, usmerjeno proti vozniku in materiali visokega sijaja odporni proti praskam. Omenja se prilagajanje različnim barvnim okusom, kar bo na listi doplačil. Pri Kii omenjajo, da so izboljšali zatesnjenost potniške kabine, izboljšali so podvozje, krmilni mehanizem, nov je sistem za razporejanje nadzora vektorskega navora.
Kupci bodo lahko izbirali med tehnologijami s področja aktivne varnosti kot na primer: sistem RCTA (Rear Cross-Traffic Alert), ki pri parkiranju voznika opozarja na zadaj vozeča vozila, sistem SLIF (Speed Limit Information Function), ki na zaslonu armaturne plošče prikazuje hitrostne omejitve, ki jih na cestnoprometnih znakih zaznavajo kamere, sistem BSD za zaznavo vozil v mrtvem kotu, izboljšan je sistem za zaznavanje praznega parkirnega mesta in pol samodejno parkiranje ...
Zmanjševanje motorjev
Kia je že v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavila nov 1,0-litrski trivaljni turbobencinski motor v različicah s 73- in 88-kilovati moči, ki so ga razvili sami v podjetju. Novost je sedemstopenjski menjalnik, ki so ga prav tako razvili sami pri Kii, ki bo na voljo zgolj z izboljšanim 1,6-litrskim CRDI-dizelskim motorjem s 100 kilovati moči. 1,6-litrski dizel bo na izbiro tudi z 81 kilovati moči.
V ponudbi bodo še 1,6-litrski GDI-bencinski motor z 94 kilovati moči, 1,4-litrski MPI s 73 kilovati moči in 1,4-litrski CRDI dizel z 66 kilovati moči. Vsi pogonski agregati izpolnjujejo norme euro 6.