Pri Lexusu kot enega izmed adutov modela IS izpostavljajo nižje stroške lastništva v primerjavi z konkurenčno nemško premium trojko. Foto: Lexus
Pri Lexusu kot enega izmed adutov modela IS izpostavljajo nižje stroške lastništva v primerjavi z konkurenčno nemško premium trojko. Foto: Lexus

Lexus je leta 2013 predstavil tretjo generacijo limuzine IS. Japonci so dejali, da z njo stavijo na dolgi rok in jo predstavili kot resno konkurenco nemškemu trojčku - audi A4, BMW serije 3 in mercedes razreda C. IS je po skoraj treh letih na trgu pomlajen. Premierno so ga predstavili na avtomobilskem salonu v Pekingu.
Prvi IS je premiero doživel leta 1999, druga generacija je sledila leta 2005, tretja pa leta 2013. To je izredno pomemben model za premium proizvajalca Lexusa, saj predstavlja skoraj polovico njegove prodaje.
Pri razvoju so Japonci prisluhnili kupcem, velike upe pa položili v hibridno različico. Zdaj je nastopil čas za prenovo, saj je tudi konkurenca pomladila modele ali pa ponudila povsem novo generacijo avtomobila.
Zunanjost še bolj športna, osrednji zaslon veliko večji
Pomlajena različica, pri Lexusu so jo poimenovali "pogumna evolucija", na zunanjosti prinaša spremembe prednjih LED-žarometov, dnevni led žarometi ostajajo v obliki znaka znamke Nike, spremenjeni so tudi zadnji žarometi. Prednji odbijač ima predrugačene odprtine za dovajanje zraka, nova so tudi 17-palčna aluminijasta platišča. Japonci bodo ponudili nekaj novih barv zunanjosti, cevi izpušnega sistema so robustnejše in štirioglate. Še največja sprememba je enotna heksagonalna maska motorja, ki je na voljo že pri osnovni različici, ne samo pri različici F-sport.
V potovalni kabini so povečali osrednji zaslon, ki zdaj namesto 7 palcev meri 10,3 palca, osrednja konzola je spuščena nekoliko nižje, izboljšali so Remote Touch Interface z drsnikom za upravljanje z zabavno-informacijskim sistemom.
Motorna paleta ostaja nespremenjena, to pomeni, da še vedno ni v ponudbi dizelske različice. V ospredju ostaja hibridni model IS 300h, ki združuje 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor in elektromotor s skupno 164 kilovati moči.