Avtomobilnost
(7)

Poudarki

  • Peta generacija Lexusovega zastavonoše
  • Najprej s 3,5-litrskim V6 motorjem in desetstopenjskim menjalnikom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 8 glasov Ocenite to novico!
false
Po velikosti se bo novi Ls postavil ob podaljšani bavarski sedmici in mercedesu razreda S. Foto: Lexus

Dodaj v

Lexusov novi zastavonoša

Lexus LS
12. januar 2017 ob 09:19
Detroit - MMC RTV SLO

Lexus je v Detroit pripeljal peto generacijo svoje največje in najprestižnejše limuzine, ki je prav tukaj prvič nastopila pred 28 leti. Ta je daljša, širša in nižja od predhodnika ter prinaša najnovejšo hišno tehniko. V prodajne salone bo prispela konec letošnjega leta.

Novi LS je zasnovan na novi platformi s pogonom na zadnji kolesi GA-L, ki je bila do zdaj namenjena kupeju LC 500. V dolžino meri 5,23 metra, v širino 1,9 metra, njegova medosna razdalja pa meri 3,15 metra, s čimer se postavlja ob bok podaljšani različici bavarske sedmice in mercedesa razreda S.

Kljub merskemu prirastku so Japonci svojemu zastavonoši tokrat namenili bolj dinamične oblikovne poteze z agresivno motorno masko ter precej zaobljeno stransko linijo. Atraktivno zunanjo podobo zaokrožujejo 19- ali po želji celo 20-palčna platišča iz lahke litine.

Udobje in razkošje
V notranjosti na prvem mestu ostaja udobje. V ta namen so japonski inženirji razvili nov material za zvočno zatesnitev potniškega prostora ter napravo, ki prek zvočnega sistema izniči frekvence zvokov iz zunanjosti. Za informacije in zabavo skrbi multimedijski sistem najnovejše generacije s 31, 2-centimetrskim (12,3-palčnim) zaslonom, za doplačilo pa bo na voljo celo 61-centimetrski (24-palčni).

Na salonu se je novi LS predstavil s 3,5-litrskim bencinskim V6-strojem, ki s pomočjo dveh turbopuhal razvije 309 kilovatov (420 KM) moči in 600 Nm navora. To zadostuje za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,5 sekunde. Moč se prenaša na zadnji kolesi prek desetstopenjskega samodejnega menjalnika. Za vozno dinamiko skrbi nova generacija sistema Vehicle Dynamics Integrated Management, ki usklajuje delovanje zavornega in krmilnega sistema, motorja ter vzmetenja.

Novi LS bo na prodaj v 90 državah po svetu, na trg pa bo prispel proti koncu letošnjega leta. Več podatkov o drugih pogonskih sklopih, med katerimi gotovo ne bo manjkal hibrid, bo znanih v prihodnjih mesecih.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
pozitivc
# 13.01.2017 ob 15:49
@what

Še bolj epsko bi blo, da prideš s hudo uštinamim Land Rover Defenderjem. Pol pa čez 15 let oni zamenjajo ene tri generacije limuzin, ti prideš pa z istim Defenderjem pa še bolj "zažgeš"! :)
what?
# 13.01.2017 ob 13:30
@pozitivc:
druga ciljna skupina je to; v privatnem VIP golf "country" klubu se res ne mores prikazat v vw multivanu. bi pa bila huda scena, ko so na parkingu sami MBji, Rollsi ipd. avti, na koncu pa prides in ustulis zraven Multivana. epsko :-)
what?
# 12.01.2017 ob 17:15
@pozitivc:
a niso 5 metrske limuzine stvar zgodovine?

"size matters" in v avtomobilskem svetu je to vedno veljalo.

sam nikoli nisem maral limuzin - ce avto ne prestane mojega testa "a lahko prevazam hladilnik z njim" potem ni zame :-)

tale lexus pa zgleda hudo, razen tale sprednja maska mi ne potegne. notranjost je pa sik.
izo
# 12.01.2017 ob 14:28
toyota je očitno še vedno pri samurai dizajnu. no, po svoje je to ok, gre za prepoznavni japonski slog recimo, glede tega jim nimaš kaj dosti očitat.
pozitivc
# 13.01.2017 ob 12:28
@what

ampak poglej kaj na petih metrih dobiš pri VW Multivanu, kaj pa pri teh limuzinah, kjer res tud hladilnika ne moreš not naložit. Pa še cenejši je VW Multivan. Opreme pa tud ni da ni.
pozitivc
# 12.01.2017 ob 16:42
a niso 5 metrske limuzine stvar zgodovine?
Luka Novak
# 13.01.2017 ob 07:42
5 metrske limuzine so že skoraj limuzine segmenta D, pri "ta velikih" pa je trend v zniževanju teže - izhodiščna BMW serija 7 ima okrog 1,7 t teža je dodatno z uporabo različnih materialov (aluminij, oglj. vlakna ..) idealno razporejena na prednjo in zadnjo os.

Ena od lastnosti na katerih bo moral Lexus (pa še kdo) še delat ter še veliko časa preživet v razvojnem oddelku. Lexus je sicer dobra ponudba za tiste, ki imajo radi Japonski pogled na luksuz (kvaliteta podrejena funkciji) za predvsem ameriškega kupca in njegovo pojmovanje razreda "ta velikih" .
Kazalo