Foto:
Foto:

Pri mediju navajajo, da so podatke prejeli od zaupanja vrednih neimenovanih virov. Avstrijska podružnica Magna Steyer naj bi bila tako izbrana kot proizvajalec avtomobila, ki ga že nekaj časa načrtujejo pri podjetju Apple.

V korist informacijam govorijo tudi navedbe medija Handelsblatt, kjer pravijo, da je Apple prekinil dogovarjanja z nemškima proizvajalcema Daimler in BMW. V obeh primerih naj bi dogovarjanja končali, ker se jim ni uspelo uskladiti glede lastništva podatkov, ki jih bodo ustvarjali novi avtomobili. Apple namreč želi vso informacijsko infrastrukturo tesno povezati s svojim informacijskim oblakom, medtem ko nemška proizvajalca vztrajata pri njihovi zaščiti.

FAZ prav tako navaja, da naj bi Apple v Berlinu osnoval razvojni laboratorij, v katerem naj bi sodelovalo od petnajst do dvajset napredno mislečih specialistov z različnih področij avtomobilizma, ki so jim vodilni kadri v matičnih podjetjih onemogočali napredek. Poleg načrtovanja avtomobila se bodo osredotočili tudi na pripravo trženjskih dejavnosti. Prvi, sicer električen, model ne bo samovozeč, po najbolj optimističnih napovedi pa naj bi bil predstavljen že na začetku leta 2019.

Kdo je Magna?
Magna Steyer je avstrijska podružnica podjetja Magna s sedežem v Kanadi, ki se je v avtomobilskem svetu uveljavila kot zunanji izvajalec v proizvodnji posameznih avtomobilskih komponent kot tudi proizvodnji celotnih vozil. V njihovo proizvodnjo se uvrščajo razred G, Peugeotov model RCZ ter minija countryman in clubman. Magna je leta 2015 kupila nemški Getrag, proizvajalca avtomatskih menjalnikov, katerih dvosklopčne avtomatske menjalnike najdemo tudi vozilih BMW, Ford in Renault. Proizvodne kapacitete za prihodnji Applov avtomobil bodo pridobili s selitvijo proizvodnje omenjenih modelov znamke Mini. Proizvodne kapacitete so v Gradcu, mestu, kjer so svojo zaposlitev našli tudi Slovenci.