Maserati velike upe polaga v svoj prvi športni terenec levante. Na fotografiji je sicer koncept kubang iz leta 2011. Foto: Maserati
Maserati velike upe polaga v svoj prvi športni terenec levante. Na fotografiji je sicer koncept kubang iz leta 2011. Foto: Maserati

Lani oktobra je podjetje Fiat Chrysler Automobiles (FCA) objavilo presenetljivo novico, da bodo prodali svoj kronski dragulj Ferrari. Vodja podjetja Sergio Marchionne je dejal, da je Ferrari vreden 10 milijard evrov.
Večji del delnic naj bi v kratkem končal v rokah trenutnih delničarjev FCA-ja, ki ga nadzoruje družina Agnelli. Ta je najavila, da bo obdržala svojih 10 odstotkov delnic, preostalih deset odstotkov delnic podjetja Ferrari pa bodo ponudili na borznih trgih. Delnice naj bi proti koncu leta ponudili na borzi v New Yorku. Prodajo naj bi vodila investicijska banka USB.
FCA naj bi s tem dobil zadostno količino denarja, da bo lahko zagnal vse operacije, povezane z znamkama Maserati in Alfa Romeo, kot tudi ameriške načrte s podjetjem FCA. Vodja FCA-ja Sergio Marchionne je ocenil, da lahko z omenjenimi znamkami naredijo večji dobiček kot s Ferrarijem.
Maserati najbolj elitna znamka FCA-ja
Marchionne je spregovoril tudi o tem, da naj bi znamka Maserati postala najbolj elitna znamka znotraj podjetja FCA. "Maserati je zelo pomemben," je dejal Italijan za Bloomberg.
Pred Maseratijem je še dolga pot, da bo postal tako prestižen, pomemben in dobičkonosen, kot je Ferrari. Srednjeročni načrt je, da bi na leto prodali okoli 50.000 maseratijev. Lani so prodali 36.500 vozil, prodaja pa pada. Aprila je prodaja v primerjavi z enakim obdobjem lani padla za devet odstotkov, dobiček v prvem kvartalu leta pa je manjši za kar 39 odstotkov. Padec prodaje v največji meri pripisujejo padcu kitajskega trga.
Italijani veliko pričakujejo od luksuznega športnega terenca levante, ki prihaja leta 2016. Poleg levanteja bo na prodaj še nov športni model, ki je narejen na osnovi atraktivnega koncepta alfieri, prihaja pa tudi nova generacija granturisma.