Mazda CX-3 v prodajne salone prihaja prihodnje leto. Foto: Mazda
Mazda CX-3 v prodajne salone prihaja prihodnje leto. Foto: Mazda

Mazdin najmanjši športni terenec je CX-3. Japonci ga bodo premierno pokazali na avtosalonu v Los Angelesu. Prinaša nov 1,5-litrski dizelski agregat.
Mazda CX-3 se bo na cesti prihodnje leto, ko se začne prodaja, postavila ob bok nissanu juku, peugeotu 2008, renaultu capturju in drugim križancem. Pri Mazdi pričakujejo, da bo postala nov vlečni konj v rastočem razredu športni terencev oziroma kompaktnih križancev.
Oblikovno sorodna drugim mazdam
Model CX-3 je obdržal oblikovalski jezik, poimenovan kodo, kar pomeni, da se oblika LED-žarometov in maske spredaj sklada s preostalo modelsko paleto. Japonci so se odločili, da mu bodo z rahlo padajočo strešno linijo namenili kupejevski in hkrati bolj dinamičen videz.
V dolžino je avtomobil s 4.275 milimetri malenkost daljši od nissana juka in kar 215 milimetrov daljši od mazde 2, a s samo 1.550 milimetri višine tudi nižji od juka. Medosna razdalja meri 2.570 milimetrov, kar je tako kot pri novi mazdi2 in 40 milimetrov več kot pri juku.
Veliko aktivne in pasivne varnosti
Potovalna kabina je povzeta po zadnjih Mazdinih modelih. Vozniku se podatki izpisujejo pred očmi, na head-up zaslonu, osrednje mesto je pripadlo 7-palčnemu zaslonu, ki ga voznik upravlja s pomočjo vrtljivega gumba. CX-3 prav tako vključuje zadnjo generacijo sistemov za aktivno varnost i-activsense. Z lahko, a trdno konstrukcijo iz visoko trdnega jekla je dobro poskrbljeno tudi za pasivno varnost. Za povezljivost skrbi sistem MZD-connect, ki med drugim omogoča povezljivost z medmrežjem.
Novi dizel
Evropski modeli bodo opremljeni s tremi motorji s tehnologijo skyactiv. Na izbiro bodo 2,0-litrski bencinski agregat in dve različici novega 1,5-litrskega dizla. Na izbiro bosta ročni šeststopenjski menjalnik in samodejni menjalnik. Več tehničnih podatkov bo znanih pozneje.