V Sloveniji bo mogoče kupiti le različico z dvojno kabino. Foto: M. Kr.
V Sloveniji bo mogoče kupiti le različico z dvojno kabino. Foto: M. Kr.

V primerjavi s številnimi drugimi trgi po svetu so evropski kupci precej zadržani do izbire velikih poltovornjakov ali pick-upov, z zaprto potniško kabino ter odprtim tovornim kesonom zadaj. Razloge za to je po navadi mogoče iskati v bolj poudarjenem delovnem značaju robustno zasnovanega vozila, ki omogoča prevoz za vremenske vplive manj občutljivih tovorov oziroma takšnih, ki jih po navadi ne bi želeli voziti v klasičnem prtljažniku ali tovornem prostoru zaprtega dostavnika.

Delovni stroj, ki želi biti drugačen
Na evropskih trgih se tako poltovornjaki pojavljajo predvsem v voznih parkih podjetij, ki potrebujejo vzdržljiva vozila z voznimi lastnostmi terencev, prostorno kabino za delovno ekipo in tovorni prostor na katerega lahko naložijo opreme oziroma tovor, namenjen na delovišče.

Na prej omenjen razred kupcev seveda računajo tudi pri slovenskem uvozniku, a Mitsubishijevi konstruktorji in prodajni strategi so L200 za popotnico dodali tudi dovolj lastnosti, ki znajo pritegniti kupce z manj poslovnimi razlogi za nakup.

Izstopanje iz okvirov razreda lahkih gospodarskih vozil, jasno nakazuje že trditev Mitsubishijevih predstavnikov, da je L200 pravzaprav SUT (Sport Utility Truck) in ne klasični pick-up. Poltovornjak s športnim pridihom kupcev seveda ne bi mogel naslavljati le z drugačnim nazivom, ampak so njegovi konstruktorji zagotovili tudi kar nekaj drugačne vsebine, ki si jo po navadi želijo kupci osebnih vozil.

Več udobja v dvojni kabini
Ta drugačna vsebina je zavita v zunanjo oblikovalsko embalažo, ki siceršnjo oglatost poltovornjaka omili z bolj oblimi linijami. Razlog za to ni le vidni učinek, ampak tudi želja po zmanjšanju količnika zračnega upora in s tem porabe goriva, zaradi učinkoviteje speljanega zračnega toka pa je na višji ravni tudi zvočno udobje v potniški kabini. Na slovenskem trgu bo sicer na voljo le različica z dvojno kabino, a v odprtem tovornem delu bo še vseeno dovolj prostora za tovore, dolge 1.520 in široke 1.470 milimetrov.

V notranjosti kabine je dovolj prostora za voznika in še štiri sopotnike. Konstruktorji zagotavljajo, da je po zaslugi dodatne izolacije hrupa precej manj kot pri predhodnikih, zaradi sodobneje zasnovanega podvozja pa je vožnja tudi udobnejša, vozne lastnosti so boljše, nosilnost vozila pa ustreza izvirnemu gospodarskemu značaju vozila. Masa izhodiščne različice vozila je namreč 1.870 kilogramov, največja tehnično dovoljena skupna masa vozila pa 2.900 kilogramov. Še dodatnih 3.100 kilogramov prikolice in njenega tovora pa lahko L200 vleče za seboj.

Štirikolesni pogon pri vseh različicah
Kupcem bodo na slovenskem trgu ponujali tri različice vozila, ena bo imela vgrajen 2,4-litrski dizelski motor z močjo 113 kilovatov (150 KM), drugi dve 2,4-litrski dizelski motor z močjo 133 kilovatov (178 KM). Vse tri imajo stalen štirikolesni pogon, pri dveh za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik pri eni petstopenjski samodejni menjalnik. Razpon trenutno akcijskih cen sega od 24.900 do 31.900 evrov. Poleg serijskih paketov opreme pa je mogoče izbrati še nekaj podrobnosti s seznama dodatne opreme, s katerimi bodo lahko kupci še malce omilili robati značaj poltovornjaka, ki je lahko tudi malce drugačno družinsko vozilo.